Hop til indhold
Flipper

Søger kæmpe tyk pik

Recommended Posts

Nu ved jeg ikke hvad du betegner som en tyk kølle, hvor du har ledt eller hvor i landet du søger, da du ikke har angivet noget om det. Men jeg stødte da på et par stykker med hvad jeg vil betegne som rimeligt store køller da jeg sad og kiggede tidligere i dag. 

NEW IN HERNING ARNBORG EVA TRANS REALE 100%100.MEGA FRENCH ACTIV PASSIV POPPERS'' - Annoncelight

REAL HOT TRANS IN THE CITY AALBORG CENTRUM - Annoncelight

TRANS ELLEN ❤ Party ,sex ( IN København) *91470990 *** BIG COCK WITH A LOT SPERM 23X5 - Annoncelight

Jeg har ikke selv været nogle af stederne, men jeg tænker da bare at det ikke er så svært at finde nogle med en stor kølle ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udfordringen er, at stort set alle lyver om størrelsen. Jeg vil mene at Amanda Helene er den eneste, der er troværdig. 

Jeg deler også Flippers lyst til at lege med en seriøst lang og tyk pik - ikke engang nødvendigvis en ts/tv/shemale, en mand kunne også gøre det. Måske i en fræk trekant med en skøn GP :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
F67 skrev, den 16.10.2021 at 12:21:

Udfordringen er, at stort set alle lyver om størrelsen. Jeg vil mene at Amanda Helene er den eneste, der er troværdig. 

Jeg deler også Flippers lyst til at lege med en seriøst lang og tyk pik - ikke engang nødvendigvis en ts/tv/shemale, en mand kunne også gøre det. Måske i en fræk trekant med en skøn GP :)

Ellens fejler heller ikke noget når det gælder størrelse kan jeg fortælle af egen erfaring ;)
Amanda Helene er også pænt veludrustet.

Og så er der hende her.. hende har jeg dog ikke selv mødt.
https://annoncelight.dk/showad/323507

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender godt Ellen og Amanda, men som jeg ser det lever de ikke heeeelt op til det som Flipper efterspørger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
lpoh skrev, den 18/10/2021 at 12:36:

Ellens fejler heller ikke noget når det gælder størrelse kan jeg fortælle af egen erfaring ;)
Amanda Helene er også pænt veludrustet.

Og så er der hende her.. hende har jeg dog ikke selv mødt.
https://annoncelight.dk/showad/323507

 

hende her - var jeg lige forbi... yikes ! meget tyk med underlig fake røv og meget lidt køn i ansigtet - men enhver sin smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
numsekenderen skrev, den 26.10.2021 at 14:02:

hende her - var jeg lige forbi... yikes ! meget tyk med underlig fake røv og meget lidt køn i ansigtet - men enhver sin smag.

ja der hoppede jeg så over.. slet ikke kvinde nok efter min smag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...