Hop til indhold
TheDude69

Smuk dansk kvinde - anita - nyborg

Recommended Posts

Hej

jeg havde lavet en aftale i søndags hvilket hun så aflyser ca 1,5 time før pr sms. Som det rummelige menneske jeg er accepterede jeg aflysningen og sagde at jeg selv ville henvende mig igen. Hvilket jeg så gjorde i går, aftalte en time med FP som så blev aftalt til kl 2100 i går aftes. 
Da jeg får klart signal fra hende om at komme op i hendes lejlighed, oplever jeg en trappeopgang som har set bedre dage og en repos på 2.sal som bærer præg af at blive brugt som opbevaring for i min optik, alt muligt ragelse.

Banker på døren, den åbnes, jeg når kun at se ryggen af kvinden som smutter ind på et værelse og sidder og venter på mig. Det der pirrer/irriterer min lugtesans er den udtalte lugt af tobaksrøg som jeg slet ikke kan med. 
Min hjerne reagerer heldigvis hurtigt, da jeg fortæller kvinden at “jeg kan mærke at det her ikke fungerer for mig” på grund af røglugten. Og jeg vender rundt på hælen og forsvinder ned af trappen i en fart.

Det var bare ikke det rigtige for mig, en anden bror havde måske været ligeglad med lugten, men jeg har en sjette sans som fortæller mig, at lugter det ilde i bageriet, er bollerne nok brændt på…

så der bliver ikke nogen gentagelse herfra….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...