Hop til indhold

I mænder har det hårdt fra barns ben af c'',)

Featured Replies

Skrevet

For pokker da den stakkels dreng, godt det ikke er mine drenge... De sgu hurtige stride de "damer" av av :lol:

Skrevet

Tænk hvis man dengang for 35 år siden havde været lige så klog som den knægt ;)

Men selvfølgelig - der er kommet et par pragtfulde, gode børn ud af det :D

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Skrevet

Jeg må desværre indrømme, at jeg har svært ved at grine af den slags.

Skrevet

Syntes da hun er kær, på trods af hendes standhaftighed....

-Fine, just remember when you come too my house and ask for candy, i say no..! Ka' ikke lade være med at tænke på, om det er sex i stedet for slik i de ældre år kvinderne nægter at give, hvis de ikke får deres vilje? -Så det godt der er sådan nogle piger som os. Tihi.

Men jaa, helt enig Bluejacket, tvangsægteskab er skam ikke noget man skal grine af c'',)

Skrevet

Gift er noget man tager, for ikke at blive det? :P

Skrevet

Så find da en anden video der ikke skriger på børnemishandling? Det er sygeligt at spille sine børn ud mod hinanden og gentagne tilfælde af det der, kan påvirke drengens helbred i sådan en grad, at han kan tage skade af den psykiske terror hun udsætter ham for.

Nogle mennesker har bare ikke situationsfornemmelse og deres egoisme er deres værste fjende...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.