Hop til indhold
Msthi

Maribo ung pige 20

Recommended Posts

Guest Anders-and
Msthi skrev, for 5 minutter siden:

hej alle. Er der nogle der kender denne pige. Har skrevet med hende på Snapchat, og har sendt er billede sådan live hvis man kan sige det sådan. Så det burde være hende, men er der nogle der kender hende og kan sige noget mere

https://annoncelight.dk/showad/329518

Ligner totalt en fake annonce, er også oprettet i dag. 
tror det er en af dem der måske scanner for mails til reklame. Eller måske leder efter e-mails og telefon numre fra gifte mænd eller kendte de kan afpresse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders-and skrev, for 4 minutter siden:

Ligner totalt en fake annonce, er også oprettet i dag. 
tror det er en af dem der måske scanner for mails til reklame. Eller måske leder efter e-mails og telefon numre fra gifte mænd eller kendte de kan afpresse 

Jaa måske, har bare modtaget et live billede af hende, og hun tilbyder så slag af billeder og videoer osv, og rigtigt sex, men altså syntes lige jeg vil høre om folk kan genkende hende eller snapchatten 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and

Det er en klassiker af disse billedesalgs “piger” åbner nye konti på al konstant og så bliver lukket når nogle rapporter dem 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gætter på at inden irl møde, som hun selvfølgelig er total klar til, skal du lige købe et par billeder eller video først. Måske blot for 300 kr. Du overfører og i bedste fald får du nogle ligegyldige billeder som du kan finde til overflod af ganske gratis på nettet. 

Forvent ikke hun svarer yderligere på dine beskeder. 

Bare kald mig negativ eller andet. Men tvivler på der sker andet end det jeg lige har opridset. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha. Ja men det undre mig heller ikke hvis det er sådan som du beskriver, men skulle bare høre. Om der nu var nogle der kendte hende mere, eller faktisk har set hende i irl. 
men sikkert noget fake lort. :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...