sn57 731 Skrevet 13. Oktober, 2021 Har læst og set lidt om penispumper, og fantaserer om at prøve det Er der nogen som har erfaring med det? Hvor hårdt kan/må den pumpes op? Hvor længe må den være monteret? Er der en synlig virkning og hvor længe holder den sig? Hører gerne fra mænd som har prøvet det og dominaer som bruger det på mænd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1032 Skrevet 13. Oktober, 2021 sn57 skrev, for 19 minutter siden: Har læst og set lidt om penispumper, og fantaserer om at prøve det Er der nogen som har erfaring med det? Hvor hårdt kan/må den pumpes op? Hvor længe må den være monteret? Er der en synlig virkning og hvor længe holder den sig? Hører gerne fra mænd som har prøvet det og dominaer som bruger det på mænd? Prøv søgefunktionen https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=penispumpe&quick=1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 13. Oktober, 2021 Jeg har erfaring med penispumpe i forbindelse med behandlingsforløb mod “Peyronies sygdom” (populært kaldet krummerik) Penispumpen var en del af behandlingen hvor penis blev sat under vakuum 5 min. 2 gange dagligt. Vakuummet blev skabt af 20-25 pump på penispumpen. Jeg har også kommenteret på nedenstående indlæg: Penis svulmer ekstra op, men du skal ikke forvente at få en “kæmpe bandit” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 731 Skrevet 13. Oktober, 2021 Forventer ikke en kæmpe bandit, men hvor længe vil effekten fra pumpen holde? Det jeg søger er hvilke erfaringer andre har haft med en PP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
banan 38 Skrevet 13. Oktober, 2021 bigfoot skrev, for 1 time siden: Jeg har erfaring med penispumpe i forbindelse med behandlingsforløb mod “Peyronies sygdom” (populært kaldet krummerik) Penispumpen var en del af behandlingen hvor penis blev sat under vakuum 5 min. 2 gange dagligt. Vakuummet blev skabt af 20-25 pump på penispumpen. Jeg har også kommenteret på nedenstående indlæg: Penis svulmer ekstra op, men du skal ikke forvente at få en “kæmpe bandit” Det jeg hører dig sige, er at der kan gøres noget ved sådan et problem? Virker det? - Skulle spørge fra en ven Mvh. Banan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 13. Oktober, 2021 banan skrev, for 2 timer siden: Det jeg hører dig sige, er at der kan gøres noget ved sådan et problem? Virker det? - Skulle spørge fra en ven Mvh. Banan Ja, det virker. Den bliver ikke snor lige, men det har en god virkning. Inden jeg begyndte behandling, krummede den ca. 70 grader og efter to behandlingsforløb krummer den kun ca. 30 grader Hvert behandlingsforløb består af 5 x chokbølgebehandlinger (på OUH) sideløbende med 2 x vakuumbehandling og efterfølgende manipulation af penis dagligt i en ca. 10 ugers periode. Forbedringerne har betydet, at jeg nu igen få den fulde nydelse af at dyrke sex, og det er jo ikk’ så ring’ endda Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
banan 38 Skrevet 14. Oktober, 2021 bigfoot skrev, for 5 timer siden: Ja, det virker. Den bliver ikke snor lige, men det har en god virkning. Inden jeg begyndte behandling, krummede den ca. 70 grader og efter to behandlingsforløb krummer den kun ca. 30 grader Hvert behandlingsforløb består af 5 x chokbølgebehandlinger (på OUH) sideløbende med 2 x vakuumbehandling og efterfølgende manipulation af penis dagligt i en ca. 10 ugers periode. Forbedringerne har betydet, at jeg nu igen få den fulde nydelse af at dyrke sex, og det er jo ikk’ så ring’ endda "Manipulation af penis dagligt", det er forsøgt Ej, men det lyder lidt omstændigt, men hvis det virkelig virker, så er det nok det værd! Et slag på tasken er at "min ven" ligger på ~50 grader. Det har aldrig rigtig været et problem i praksis for mig min ven, men det ville måske gøre lidt ved selvværdet, og det kunne måske også være bedre for kvinden? Når man søger lidt på det, finder man krummerik.dk som prøver at sælge penis pumper og noget kosttilskud til at få kål på ar-væv. Det virker lidt tvivlsomt. Og så må jeg hellere sige undskyld til @sn57 for at have kørt hans tråd lidt ud på et sidespor! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 14. Oktober, 2021 banan skrev, for 2 timer siden: "Manipulation af penis dagligt", det er forsøgt Ej, men det lyder lidt omstændigt, men hvis det virkelig virker, så er det nok det værd! Et slag på tasken er at "min ven" ligger på ~50 grader. Det har aldrig rigtig været et problem i praksis for mig min ven, men det ville måske gøre lidt ved selvværdet, og det kunne måske også være bedre for kvinden? Når man søger lidt på det, finder man krummerik.dk som prøver at sælge penis pumper og noget kosttilskud til at få kål på ar-væv. Det virker lidt tvivlsomt. Og så må jeg hellere sige undskyld til @sn57 for at have kørt hans tråd lidt ud på et sidespor! Ja det kræver en vedholdende indsats, men personligt syntes jeg det har været alle anstrengelserne værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LystTilSM 90 Skrevet 14. Oktober, 2021 Helt ok bigfoot MHT brug af penispumpe er det ikke fordi jeg har et ønske om en større pik, men mere om nogen har erfaring med brug af penispumpe som hjælp til at få og holde rejsning en stund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 14. Oktober, 2021 LystTilSM skrev, for 2 timer siden: Helt ok bigfoot MHT brug af penispumpe er det ikke fordi jeg har et ønske om en større pik, men mere om nogen har erfaring med brug af penispumpe som hjælp til at få og holde rejsning en stund Jeg har ikke selv haft problemer med at holde rejsningen, men fik forklaret i forbindelse med min behandling, at hvis det med at holde rejsningen blev et problem, så kunne en penisring være løsningen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 14. Oktober, 2021 bigfoot skrev, for 19 timer siden: Jeg har erfaring med penispumpe i forbindelse med behandlingsforløb mod “Peyronies sygdom” (populært kaldet krummerik) Penispumpen var en del af behandlingen hvor penis blev sat under vakuum 5 min. 2 gange dagligt. Vakuummet blev skabt af 20-25 pump på penispumpen. Jeg har også kommenteret på nedenstående indlæg: Penis svulmer ekstra op, men du skal ikke forvente at få en “kæmpe bandit” Det er frækt og lækkert men gå forsigtig frem med det ikke for længe ad gange så bliver det en negativ oplevelse blod udtræk på pik det er ikke lige det man ønsker vel tag 15 pumpeslag og så stille i 3 til 5 min og så lidt flere pumpeslag indtil ma n ikke kan mere Dt kan give en lang og meget størrre orgasme hvis du gør det på den måde Held med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg