Hop til indhold

Recommended Posts

Har læst og set lidt om penispumper, og fantaserer om at prøve det

Er der nogen som har erfaring med det?

Hvor hårdt kan/må den pumpes op?

Hvor længe må den være monteret?

Er der en synlig virkning og hvor længe holder den sig?

Hører gerne fra mænd som har prøvet det og dominaer som bruger det på mænd?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 19 minutter siden:

Har læst og set lidt om penispumper, og fantaserer om at prøve det

Er der nogen som har erfaring med det?

Hvor hårdt kan/må den pumpes op?

Hvor længe må den være monteret?

Er der en synlig virkning og hvor længe holder den sig?

Hører gerne fra mænd som har prøvet det og dominaer som bruger det på mænd?

 

 

Prøv søgefunktionen :)

https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=penispumpe&quick=1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har erfaring med penispumpe i forbindelse med behandlingsforløb mod “Peyronies sygdom” (populært kaldet krummerik) 

Penispumpen var en del af behandlingen hvor penis blev sat under vakuum 5 min. 2 gange dagligt. Vakuummet blev skabt af 20-25 pump på penispumpen. 
Jeg har også kommenteret på nedenstående indlæg:

Penis svulmer ekstra op, men du skal ikke forvente at få en “kæmpe bandit” ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 1 time siden:

Jeg har erfaring med penispumpe i forbindelse med behandlingsforløb mod “Peyronies sygdom” (populært kaldet krummerik) 

Penispumpen var en del af behandlingen hvor penis blev sat under vakuum 5 min. 2 gange dagligt. Vakuummet blev skabt af 20-25 pump på penispumpen. 
Jeg har også kommenteret på nedenstående indlæg:

Penis svulmer ekstra op, men du skal ikke forvente at få en “kæmpe bandit” ;)


Det jeg hører dig sige, er at der kan gøres noget ved sådan et problem?

Virker det? - Skulle spørge fra en ven :rolleyes:

 

Mvh. Banan :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
banan skrev, for 2 timer siden:


Det jeg hører dig sige, er at der kan gøres noget ved sådan et problem?

Virker det? - Skulle spørge fra en ven :rolleyes:

 

Mvh. Banan :D

 

Ja, det virker. Den bliver ikke snor lige, men det har en god virkning. 
Inden jeg begyndte behandling, krummede den ca. 70 grader og efter to behandlingsforløb krummer den kun ca. 30 grader :)

Hvert behandlingsforløb består af 5 x chokbølgebehandlinger (på OUH) sideløbende med 2 x vakuumbehandling og efterfølgende manipulation af penis dagligt i en ca. 10 ugers periode.

Forbedringerne har betydet, at jeg nu igen få den fulde nydelse af at dyrke sex, og det er jo ikk’ så ring’ endda :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 5 timer siden:

Ja, det virker. Den bliver ikke snor lige, men det har en god virkning. 
Inden jeg begyndte behandling, krummede den ca. 70 grader og efter to behandlingsforløb krummer den kun ca. 30 grader :)

Hvert behandlingsforløb består af 5 x chokbølgebehandlinger (på OUH) sideløbende med 2 x vakuumbehandling og efterfølgende manipulation af penis dagligt i en ca. 10 ugers periode.

Forbedringerne har betydet, at jeg nu igen få den fulde nydelse af at dyrke sex, og det er jo ikk’ så ring’ endda :D

"Manipulation af penis dagligt", det er forsøgt :lol:
Ej, men det lyder lidt omstændigt, men hvis det virkelig virker, så er det nok det værd!

Et slag på tasken er at "min ven" ligger på ~50 grader. Det har aldrig rigtig været et problem i praksis for mig min ven, men det ville måske gøre lidt ved selvværdet, og det kunne måske også være bedre for kvinden?

Når man søger lidt på det, finder man krummerik.dk som prøver at sælge penis pumper og noget kosttilskud til at få kål på ar-væv. Det virker lidt tvivlsomt.

 

Og så må jeg hellere sige undskyld til @sn57 for at have kørt hans tråd lidt ud på et sidespor!

Del dette indlæg


Link til indlæg
banan skrev, for 2 timer siden:

"Manipulation af penis dagligt", det er forsøgt :lol:
Ej, men det lyder lidt omstændigt, men hvis det virkelig virker, så er det nok det værd!

Et slag på tasken er at "min ven" ligger på ~50 grader. Det har aldrig rigtig været et problem i praksis for mig min ven, men det ville måske gøre lidt ved selvværdet, og det kunne måske også være bedre for kvinden?

Når man søger lidt på det, finder man krummerik.dk som prøver at sælge penis pumper og noget kosttilskud til at få kål på ar-væv. Det virker lidt tvivlsomt.

 

Og så må jeg hellere sige undskyld til @sn57 for at have kørt hans tråd lidt ud på et sidespor!

Ja det kræver en vedholdende indsats, men personligt syntes jeg det har været alle anstrengelserne værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ok bigfoot

MHT brug af penispumpe er det ikke fordi jeg har et ønske om en større pik, men mere om nogen har erfaring med brug af penispumpe som hjælp til at få og holde rejsning en stund

Del dette indlæg


Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 2 timer siden:

Helt ok bigfoot

MHT brug af penispumpe er det ikke fordi jeg har et ønske om en større pik, men mere om nogen har erfaring med brug af penispumpe som hjælp til at få og holde rejsning en stund

Jeg har ikke selv haft problemer med at holde rejsningen, men fik forklaret i forbindelse med min behandling, at hvis det med at holde rejsningen blev et problem, så kunne en penisring være løsningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 19 timer siden:

Jeg har erfaring med penispumpe i forbindelse med behandlingsforløb mod “Peyronies sygdom” (populært kaldet krummerik) 

Penispumpen var en del af behandlingen hvor penis blev sat under vakuum 5 min. 2 gange dagligt. Vakuummet blev skabt af 20-25 pump på penispumpen. 
Jeg har også kommenteret på nedenstående indlæg:

Penis svulmer ekstra op, men du skal ikke forvente at få en “kæmpe bandit” ;)

 

 

Det er frækt og   lækkert  men  gå   forsigtig  frem  med det  ikke for   længe ad  gange   så  bliver det  en   negativ  oplevelse   blod udtræk  på  pik det er ikke lige det  man   ønsker  vel  tag 15 pumpeslag  og så  stille i  3  til   5   min  og så  lidt flere  pumpeslag  indtil   ma n ikke kan  mere Dt kan  give en  lang  og meget  størrre  orgasme   hvis  du   gør  det   på  den   måde Held  med det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...