Hop til indhold

Recommended Posts

Goodtimes skrev, for 6 minutter siden:

Hejsa er der nogen som har erfaringer med Hyggetøs i Randers.

Hun vil have 200 på mobile pay for at dele hendes adresse.

Tænker det er fup og fidus.

 

 

Jeg tror de fleste herinde vil råde dig til aldrig at betale forud. Med mindre du anser 200,- kr. som risikovillig kapital du kan tåle at miste ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
GlatM skrev, for 4 minutter siden:

Den eneste måde at "den type" lærer at man i den branche ikke kræver forudbetaling er, at INGEN forudbetaler!!

Og at vi alle anmelder dem til sugardaters adm 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 17 minutter siden:

Og at vi alle anmelder dem til sugardaters adm 

Jeg har talt med piger, som kræver forudbetaling efter at have rejst med tog i en time, for så at møde en "Daddy" som vil "genforhandle" den aftale de ellers havde indgået..... men som han pludselig har fortrudt.

Troede ikke den slags "Daddys" fandtes, men det ved vi nu, ikke Torben? Hvor anmelder man bedst dem?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sugardaters er på alle måder et umoralsk sted. Giver sig selv ud for noget uskyldigt, men i virkeligheden er det et sted der lokker piger ud i svindel og/eller prostitution. Og gør os mænd til simple sexkunder. 

Luk sugardaters! Jeg står af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, 1 time siden:

Sugardaters er på alle måder et umoralsk sted. Giver sig selv ud for noget uskyldigt, men i virkeligheden er det et sted der lokker piger ud i svindel og/eller prostitution. Og gør os mænd til simple sexkunder. 

Luk sugardaters! Jeg står af. 

Var du ikke sexkunde da du tvang en pige til at gå ned i pris på første date. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 8 timer siden:

Sugardaters er på alle måder et umoralsk sted. Giver sig selv ud for noget uskyldigt, men i virkeligheden er det et sted der lokker piger ud i svindel og/eller prostitution. Og gør os mænd til simple sexkunder. 

Luk sugardaters! Jeg står af. 

Sugardating er præcist hvad vi gør det til! Der er ikke nogen facitliste  - men aftaler som laves mellem to mennesker.  Måske bare en middag, måske mere. Men hvis man kun søger sex, presser pigerne efter der ER lavet en aftale, og er helt ligeglad med hvordan pigen har det når man knepper dem.... så er det måske bedst for Sugardating at du står af!! Ønsker ikke for nogen at de bliver behandlet "The Torben way".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søgerhygge skrev, for 11 timer siden:

Nogle piger der inde er sørgelige individer

Det er der tydeligvis også nogle af der er

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
Søgerhygge skrev, for 12 timer siden:

Nogle piger der inde er sørgelige individer

De fleste herinde virker sgu også lidt sølle, mænd i kedelige ægteskaber / forhold, skabs bøsser osv..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.NiceGuy1980 skrev, for 18 timer siden:

Sugardating er præcist hvad vi gør det til! Der er ikke nogen facitliste  - men aftaler som laves mellem to mennesker.  Måske bare en middag, måske mere. Men hvis man kun søger sex, presser pigerne efter der ER lavet en aftale, og er helt ligeglad med hvordan pigen har det når man knepper dem.... så er det måske bedst for Sugardating at du står af!! Ønsker ikke for nogen at de bliver behandlet "The Torben way".

Just præcis! Har da fået nogle super venskaber på SD med piger som jeg har set i flere år og stadig ser, selvom de har fået kærester. ( dog kun til en frokost eller kop kaff uden sukker ;) ). Hvis man behandler piger med respekt og er ærlig, så kommer man langt.  Men man skal og selv kunne sige fra og ikke kun tænke med p….  Respekt og ærlighed!

Del dette indlæg


Link til indlæg
UndercoverGuy skrev, den 15.10.2021 at 00:51:

Just præcis! Har da fået nogle super venskaber på SD med piger som jeg har set i flere år og stadig ser, selvom de har fået kærester. ( dog kun til en frokost eller kop kaff uden sukker ;) ). Hvis man behandler piger med respekt og er ærlig, så kommer man langt.  Men man skal og selv kunne sige fra og ikke kun tænke med p….  Respekt og ærlighed!

Jeg er helt samme sted. Fået venskaber på bagkant af et sukker-forhold. Sexdelen er afsluttet fordi de har fået kærester, men den mentale del består stadig.

Så følelser opstår, og den ægte lyst var der. Pengene var en nødvendig støtte i en lille økonomi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Øbo skrev, den 13.10.2021 at 23:06:

Var du ikke sexkunde da du tvang en pige til at gå ned i pris på første date. 

Hmm, hvordan tvinge en gp ned i pris?
Det lyder underligt.

Her i sidste omgang har jeg forøvrigt tilsyneladende kun fået kontakt til en enkelt, som ikke er regulært prostitueret med spiseseddel, og hun har så ikke stedet, hvilket hurtigt tæt på fordobler prisen. Til gengæld har hun tilsyneladende virkeligt lækre bryster, så måske.

Jeg har kun en kæreste tilbage efter coronahysteriet, så nogle gange savner jeg afveksling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 35 minutter siden:

 Til gengæld har hun tilsyneladende virkeligt lækre bryster, så måske.
 

... så er der kun én ting at gøre... LEV EN AFTALE :P

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, 1 time siden:

Hmm, hvordan tvinge en gp ned i pris?
Det lyder underligt.

Her i sidste omgang har jeg forøvrigt tilsyneladende kun fået kontakt til en enkelt, som ikke er regulært prostitueret med spiseseddel, og hun har så ikke stedet, hvilket hurtigt tæt på fordobler prisen. Til gengæld har hun tilsyneladende virkeligt lækre bryster, så måske.

Jeg har kun en kæreste tilbage efter coronahysteriet, så nogle gange savner jeg afveksling.

Han pralede med aldrig at betale fuld pris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Øbo skrev, den 27.10.2021 at 21:13:

Han pralede med aldrig at betale fuld pris

Hvis fuld pris er de 3-5000, som nogle åbenbart forventer nutildags, så forstår jeg det måske godt.

Jeg bor ret tæt på en thai, som tilbyder en halv time uden til 1000. Det har jeg kun prøvet en gang, selvom det var godt.
Men jeg tænker alligevel lidt over prisen, som nogle af pigerne tilbyder sig til på sd

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goodtimes skrev, den 13.10.2021 at 14:11:

Hejsa er der nogen som har erfaringer med Hyggetøs i Randers.

Hun vil have 200 på mobile pay for at dele hendes adresse.

Tænker det er fup og fidus.

 

 

Jeg kørte en gang til Viborg, og evntede udenfor et hotel, men da hun pludselig ville have penge for at ses i receptionen, droppede jeg det og anmeldte hende.
Siden da, har jeg forsøgt at aklare alt på forhånd, og derfro forekommer jeg nok også lidt for udspørgende i forhold til sugarbabes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...