Hop til indhold

Paris Passion Vejle og Vojens

Featured Replies

Skrevet

Hej er der nogen der har besøgt Paris Passion for nyligt og kan dele lidt info om besøget?

Er bilederne retvisende nu eller viser de hende for lang tid siden?

Hvordan var oplevelsen generelt.Er det en skøn GFE oplevelse eller med en distance.
Og hvordan var sex, blow / deepthorat og kys. ?

Hendes priser er jo over gennemsnittet så det er for at høre om servicen så også er super god?
For Vejle tilbyder jo nogle gode muligheder for næsten det halve i pris eks. Rose/Tiger

https://annoncelight.dk/showad/326835

https://annoncelight.dk/showad/326836

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Er der slet ikke nogen der har besøgt hende?

Skrevet
steve skrev, den 21.10.2021 at 16:23:

Er der slet ikke nogen der har besøgt hende?

Jo

Har besøgt hende på Pussygalores,  hun har været længe i branchen.Med lidt research kan du finde mere om hende.

Hun er en lækker afrikansk pige, service lidt vanilla, ikke den billigste, men uden tvivl en meget attraktiv pige.

Tantekys, så vidt jeg kan huske.

Økoblow, ganske fin.

Jeg gik tilfreds, ikke fordi sexen var så god, men fordi hun så så godt ud.

Redigeret af ricograziano

Skrevet
  • Author
ricograziano skrev, den 25.10.2021 at 02:08:

Jo

Har besøgt hende på Pussygalores,  hun har været længe i branchen.Med lidt research kan du finde mere om hende.

Hun er en lækker afrikansk pige, service lidt vanilla, ikke den billigste, men uden tvivl en meget attraktiv pige.

Tantekys, så vidt jeg kan huske.

Økoblow, ganske fin.

Jeg gik tilfreds, ikke fordi sexen var så god, men fordi hun så så godt ud.

Er det for nyligt eller længe siden? Det vil være rart at vide hvor retvisende billederne er

Skrevet
steve skrev, for 14 timer siden:

Er det for nyligt eller længe siden? Det vil være rart at vide hvor retvisende billederne er

Mere end 1 år siden.

Men billederne er retsvisende...Hun kan findes på Instagram.Søg efter hendes GP navn herinde og du vil finde vej til hendes Instagram.

Jeg kan selvfølgelig ikke afsløre det.

Hun er en lækker pige.Har også været på sugardaters.

Priserne er nok for høje ift hendes service, som for det meste er vanilla

Redigeret af ricograziano

• 3 weeks later...
Skrevet
ricograziano skrev, den 28.10.2021 at 10:18:

Mere end 1 år siden.

Men billederne er retsvisende...Hun kan findes på Instagram.Søg efter hendes GP navn herinde og du vil finde vej til hendes Instagram.

Jeg kan selvfølgelig ikke afsløre det.

Hun er en lækker pige.Har også været på sugardaters.

Priserne er nok for høje ift hendes service, som for det meste er vanilla

Hvad var det for et svar? Enten så svarer man ordentligt eller slet ikke. Selvfølgelig kan du fortælle det. Hvis hun har en instagram konto svarende til hendes GP navn så er det jo hendes annonce og ikke ment som nogen hemmelighed selvfølgelig

Skrevet
findomaddict skrev, for 3 timer siden:

Hvad var det for et svar? Enten så svarer man ordentligt eller slet ikke. Selvfølgelig kan du fortælle det. Hvis hun har en instagram konto svarende til hendes GP navn så er det jo hendes annonce og ikke ment som nogen hemmelighed selvfølgelig

Vi deler ikke Private oplysninger.  Der er ikke overensstemmelse med GP navn. 
Keeper

Redigeret af Keeper

Skrevet
Keeper skrev, for 21 timer siden:

Vi deler ikke Private oplysninger.  Der er ikke overensstemmelse med GP navn. 
Keeper

Det er så en helt anden sag. Kunne kun forholde mig til at han skrev det svarerede til hendes GP navn. Var i øvrigt kun i gang med at finde info om hende herinde. Har talt med hende og må sige bare hendes stemme gør en fuldstændig vanvittig i styrestangen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.