Hop til indhold
longdong

Luisebella, Frederiksberg

Recommended Posts

TorbenMadsen skrev, 1 time siden:

Hun har haft en profil længe men hun svare men det bliver aldrig til noget. 

Jeg tror ikke hun er dansk og hendes skriftssprog er ret mangelfuldt

Det ved jeg alt sammen, men spørgsmålet var om der var nogen som havde været hos hende - ikke om hendes skriftsprog

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuglebakke-kvarteret, som Vagtelvej er en del af, er øvre-middelklasse og bestemt ikke noget skummelt - men det betyder jo ikke, at der ikke kan bo skumle personer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 9.12.2021 at 11:39:

Hun er aktiv igen. Nogen der har besøgt hende for nylig? 

Hun taler bedre Dansk end hun skriver. Hun er en dejlig lille, stram latino. Med dejlige bryster, ikke for små ikke for store.

Der er ikke tale om massage, men mere nussen, som også kan være dejligt. 

Jeg vil sige at hun er Semi-Pro

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 18 timer siden:

Hun taler bedre Dansk end hun skriver. Hun er en dejlig lille, stram latino. Med dejlige bryster, ikke for små ikke for store.

Der er ikke tale om massage, men mere nussen, som også kan være dejligt. 

Jeg vil sige at hun er Semi-Pro

Ingen sex? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 3 timer siden:

Jo da, men hun ikke SB. Hun køre med timepriser

Holder hun tiden stramt? Jeg fik et tilbud fra hende på en time til en fornuftig pris, men jeg er lidt i tvivl 

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, for 5 timer siden:

Holder hun tiden stramt? Jeg fik et tilbud fra hende på en time til en fornuftig pris, men jeg er lidt i tvivl 

Ja, det gør hun - 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har været i kontakt med profilen på SD, og fået tlf nr. Vi har haft kontakt, men ikke kunne få kalendrene til at matche, så det er ikke blevet til et møde endnu.
I dag skrev vi så sammen og hun spurgte pludselig hvor jeg har set hendes annonce.

Jeg mindede hende om vores dialog på SD, men hun fortalte at hun ikke er derinde.
Har googlet hendes nr. og fundet link til denne profil på AL:

https://annoncelight.dk/showad/297855

Det er mærkeligt, og jeg tænker at jeg holder mig fra at møde hende og prøver at finde en anden.
 

Ovenstående blot til info for dem der måtte finde det relevant.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rasser7098 skrev, for 15 timer siden:

Hej

Jeg har været i kontakt med profilen på SD, og fået tlf nr. Vi har haft kontakt, men ikke kunne få kalendrene til at matche, så det er ikke blevet til et møde endnu.
I dag skrev vi så sammen og hun spurgte pludselig hvor jeg har set hendes annonce.

Jeg mindede hende om vores dialog på SD, men hun fortalte at hun ikke er derinde.
Har googlet hendes nr. og fundet link til denne profil på AL:

https://annoncelight.dk/showad/297855

Det er mærkeligt, og jeg tænker at jeg holder mig fra at møde hende og prøver at finde en anden.
 

Ovenstående blot til info for dem der måtte finde det relevant.

 

annoncen er væk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rasser7098 skrev, den 26.12.2021 at 20:18:

Hej

Jeg har været i kontakt med profilen på SD, og fået tlf nr. Vi har haft kontakt, men ikke kunne få kalendrene til at matche, så det er ikke blevet til et møde endnu.
I dag skrev vi så sammen og hun spurgte pludselig hvor jeg har set hendes annonce.

Jeg mindede hende om vores dialog på SD, men hun fortalte at hun ikke er derinde.
Har googlet hendes nr. og fundet link til denne profil på AL:

https://annoncelight.dk/showad/297855

Det er mærkeligt, og jeg tænker at jeg holder mig fra at møde hende og prøver at finde en anden.
 

Ovenstående blot til info for dem der måtte finde det relevant.

 

det er ikke det telefonnummer som hun giver på siden ?? tror ikke det er hende , måske vil du bare have guldklumpen for dig selv ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
nydad skrev, den 29.12.2021 at 08:55:

det er ikke det telefonnummer som hun giver på siden ?? tror ikke det er hende , måske vil du bare have guldklumpen for dig selv ??

Jeg skrev med hende igen i går på SD og der kom hun med en lang forklaring om at det nr. jeg havde fået var til hendes søster, men at jeg kunne skrive til hende direkte på et andet nr. Dette er ikke koblet op på en annonce på AL. Jeg skrev aldrig, men sagde at hvis hun var seriøs, så kunne hun skrive til mit nr.
Det gjorde hun aldrig. Jeg har ikke planer om yderligere dialog med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...