Hop til indhold
warmgun

Moden Sexy Lady - igen

Recommended Posts

Jeg ved godt, at hun er anmeldt i forvejen - og at jeg har fulgt op i tråden om hende. Alligevel vil jeg her komme med en frisk anmeldelse fra i dag.

Jeg besøgte hende for to år siden, hvor vi havde et lækkert rollespil, som endte i rigtig lækker sex.

Før jeg så besøgte hende i dag, havde vi mailet lidt sammen - og da jeg kom ind ad døren var rollespillet allerede i gang. Hun brugte den lange tid der var gået aktivt i det hun sagde til mig... Vi havde en rigtig dejlig leg, der hele tiden virkede naturlig. Undervejs fik jeg virkelig lov til at at smage hendes fisse og hendes dejlige naturlige bryster. HUn er bestemt heller ikke bange for at kysse.

Som kronen på værket var det rigtig god sex, der også faldt naturligt ind i rollespillet. Hun havde også tid til, at vi lå og nød hinanden og talte om løst og fast. Efter et hurtigt bad blev jeg diskret lukket ud - og hun havde helt bestemt ikke noget stopur i gang ;) , for da jeg så på mit eget ur, var den aftalte tid så rigelligt brugt.

Jeg kan kun give de af jer, der er interesseret i en frodig (ikke fed) moden pige den største anbefaling til at besøge hende.

http://www.voksenlisten.dk/modensexylady

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej! Det er mellem MSL og mig, men kan da fortælle, at hun ikke er så blokeret som en del andre, der angiver en række rollespil de IKKE vil. MSL vil helt sikkert svare pænt på en forespørgsel på mail om dine lyster.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er blevet gjort opmærksom på, at MSL holder lukket for tiden, så sendte hende en mail og fk et svar, hvor jeg indsætter det væsentlige:" jo jeg har lukket resten af denne måned, forventer da at åbne til Okt".

Det er jo trist, at der går så lang tid, men frisk mod! hun vender tilbage :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...