Momse 2 Skrevet 12. Oktober, 2021 (edited) Skal have en gp med på hotel til en overnatning. Er der hoteller i Kbh i vil anbefale hvor man betaler kontant og ikke skal registrere sig i hoved og røv Redigeret 12. Oktober, 2021 af Momse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 12. Oktober, 2021 Momse skrev, for 9 minutter siden: Skal have en gp med på hotel til en overnatning. Er der hoteller i Kbh i vil anbefale hvor man betaler kontant og ikke skal registrere sig i hoved og røv Det bliver svært at finde. De fleste hoteller har brug for at kende din identitet, hvis de vil kunne rejse et erstatningskrav for skader eller mangler efter din overnatning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7852 Skrevet 12. Oktober, 2021 ....Iøvrigt lyder det bekosteligt. Kommer til at tænke på filmen "Pretty Woman".. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Momse 2 Skrevet 12. Oktober, 2021 Penge har ingen værdi hvis ikke de bliver brugt til noget fornuftigt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 478 Skrevet 12. Oktober, 2021 Jag har aldrig haft några betänkligheter med att registrera mig i mitt eget namn när jag bokat hotell för att träffa en gp. Det enda jag ser till är att boka dubbelrum och sedan kan inte hotellet veta om det är min fru, min flickvän, min älskarinna eller en prostituerad som jag träffar på hotellet och någon gång när jag träffat en riktigt ung gp så har det varit uppenbart att hotellet har trott att hon var min dotter ! I Danmark gör du ju inget olagligt om du träffar en gp – eller vill du att det inte ska ses på ditt kontoutdrag så att du kan dölja för din fru (kone) att du har bott på hotell när hon varit bortrest? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheBrightOne 0 Skrevet 13. Oktober, 2021 (edited) Skide god ide. Tvivler dog på det, som du spørger om, er en mulighed. Hvilken pige havde du i tankerne, da der sjældent set her i DK, og det da lyder ret godt? Og hvad er “the prize” aka prisen Redigeret 13. Oktober, 2021 af TheBrightOne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 13. Oktober, 2021 TheBrightOne skrev, for 18 timer siden: Skide god ide. Tvivler dog på det, som du spørger om, er en mulighed. Hvilken pige havde du i tankerne, da der sjældent set her i DK, og det da lyder ret godt? Og hvad er “the prize” aka prisen Selvfølgelig er det en mulighed, også her i landet, men mon ikke de fleste kvinder foretrækker at overnatte med gæster de kender godt i forvejen og derfor ikke reklamerer med det? Sådan fungerer det i hvertfald hos mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskmand22 106 Skrevet 15. Oktober, 2021 At opgive din identitet på et hotel er normalt ikke noget problem. De er som oftest ret diskrete, og hvis du får en mail en dag fra dem af "markedsføringshensyn", så har jeg endnu til gode at opleve at de skriver noget om hvornår jeg har været der, eller ofte endda hvilket hotel jeg har været på (hvis jeg har boet på en kæde). De fleste steder kan man prøve at fravælge markedsføring. Hvis din bekymring alene går på betalingen, så kan jeg anbefale at få en ven til at booke og betale hotellet for dig, så kommer det ikke på dit kontoudtog. "Incidentals" altså minibar osv, trækkes kun hvis du tilkøber det, så det kan du jo lade være med. Du skal dog være opmærksom på at du på denne måde rager din kammerat med ind i din utroskab. Det er det langt fra alle kammerater der vil være villige til, det ville i hvertfald være ud over mine grænser. Jeg ville nok vælge at spørge pigen, om du kunne overnatte hos hende, hvis det er fordi du vil have hele natten med. En pige der kender dig, og kan lide dig, vil næppe synes at det er et stort problem at i overnatter i hendes "hule", så længe du betaler hende for det. Alternativt, så kunne du jo organisere en romantisk tur med konen, ind imellem. Det er tvivlsomt at hun vil brokke sig over at der står hotels.com eller lign. på et kontoudtog, hvor hun selv har været med på turen (tricket er muligvis at gøre det ofte nok til at hun ikke tæller). Og som bonus får du sikkert også en hyggelig oplevelse ud af en tur med konen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 15. Oktober, 2021 Danskmand22 skrev, for 6 timer siden: De fleste steder kan man prøve at fravælge markedsføring. Hvis man ikke kan, så står de faktisk til en kæmpestor bøde for brud på lov om databeskyttelse (GDPR). De må ikke lovligt behandle eller opbevare kontaktoplysninger uden samtykke, når der ikke er en grund (dvs. efter de har sikret sig ikke at have krav mod kunden). Der er intet at være bange for på den konto. Bror Myra skrev, den 12.10.2021 at 23:54: I Danmark gör du ju inget olagligt om du träffar en gp Nej, men hotellet gør faktisk noget ulovligt, hvis de lejer værelser ud til prostitution - derfor er nogle hoteller ret restriktive (hvis du "bor" på hotellet er det muligvis ikke udlejning til prostitution, men nogle hoteller gider ikke risikoen for et dårligt image). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 15. Oktober, 2021 Advarsel skrev, for 3 timer siden: Nej, men hotellet gør faktisk noget ulovligt, hvis de lejer værelser ud til prostitution - derfor er nogle hoteller ret restriktive (hvis du "bor" på hotellet er det muligvis ikke udlejning til prostitution, men nogle hoteller gider ikke risikoen for et dårligt image). Det er ikke udlejning til prostitution, hvis manden har lejet et hotelværelse og har besøg af en kvinde (det kunne være en kone, elskerinde eller prostitueret). Det er ulovligt for os, at leje et værelse til at arbejde fra, altså ha flere kunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 16. Oktober, 2021 Liv skrev, for 20 timer siden: Det er ikke udlejning til prostitution, hvis manden har lejet et hotelværelse og har besøg af en kvinde (det kunne være en kone, elskerinde eller prostitueret). Det er ulovligt for os, at leje et værelse til at arbejde fra, altså ha flere kunder. Ja, det er det jeg skriver med "hvis du 'bor' på hotellet". I praksis forekommer det dog jævnligt, at dels nogle tilrejsende, dels nogle danske amatører bruger hoteller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 16. Oktober, 2021 Advarsel skrev, for 1 time siden: Ja, det er det jeg skriver med "hvis du 'bor' på hotellet". I praksis forekommer det dog jævnligt, at dels nogle tilrejsende, dels nogle danske amatører bruger hoteller. Du skrev det “muligvis ikke er udlejning til prostitution, hvis du bor der”. Jeg siger, det er ikke udlejning til prostitution, hvis manden har en kvinde på besøg, kun hvis en kvinde lejer sig ind for at arbejde. Og ja, det sidste sker, men man risikerer også at blive smidt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 16. Oktober, 2021 Liv skrev, 1 time siden: Du skrev det “muligvis ikke er udlejning til prostitution, hvis du bor der”. Jeg siger, det er ikke udlejning til prostitution, hvis manden har en kvinde på besøg, kun hvis en kvinde lejer sig ind for at arbejde. Hvis det kun er én overnatning, manden har, så er det en svær bevisbyrde begge veje, om formålet er prostitutionsforretningen, da det er ligegyldigt, hvem der betaler. Derfor "muligvis". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 16. Oktober, 2021 Advarsel skrev, for 6 timer siden: Hvis det kun er én overnatning, manden har, så er det en svær bevisbyrde begge veje, om formålet er prostitutionsforretningen, da det er ligegyldigt, hvem der betaler. Derfor "muligvis". Hvis du lejer et hotelværelse og har besøg af en kvinde, bliver du ikke spurgt, om det er din kone, søster, elskerinde, datter, en date eller en prostitueret. Det er helt lovligt, at have besøg på et hotelværelse, også af en prostitueret. Det er omvendt, det er ulovligt, hvis man arbejder fra værelset. Hvis jeg lejer et værelse og har besøg af en mand, bliver jeg heller ikke spurgt om det er min mand eller en kunde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 17. Oktober, 2021 Liv skrev, for 15 timer siden: Hvis du lejer et hotelværelse og har besøg af en kvinde, bliver du ikke spurgt, om det er din kone, søster, elskerinde, datter, en date eller en prostitueret. En del hoteller har bestemmelser om at besøg på værelset ikke er tilladt. I denne tråd handler det i øvrigt om, at begge parter skal overnatte, så der er ikke tale om "besøg". Liv skrev, for 15 timer siden: Det er helt lovligt, at have besøg på et hotelværelse, også af en prostitueret. Ja, jeg har ikke sagt andet. Hotellets perspektiv er blot, at de kan have en dårlig sag, hvis der kun er én overnatning. Liv skrev, for 15 timer siden: Hvis jeg lejer et værelse og har besøg af en mand, Så er sagen klar. Men hvis jeg sammen med en pro ankommer til et hotel og booker og betaler, hvad tror du så? Det er min pointe: Det er ligegyldigt om det er kunden eller sælgeren, der betaler værelset - det er kun et indicium. Jeg tror ikke i praksis en anklager vil rejse en sag, hvis der er tale om en overnatning, men det er slet ikke min pointe at diskutere, hvad der er lovligt. Jeg pointerer, hvad hotellerne har af perspektiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg