Senor 248 Skrevet 12. Oktober, 2021 Der er virkelig fart over thaipigernes skiften rundt mellem arbejdsstederne. Det er meget markant. Er der nogen, som kender forklaringen? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2748 Skrevet 12. Oktober, 2021 Kunne det tænkes der ikke er så meget at lave så de forsøger sig forskellige steder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Oktober, 2021 En stor del af forklaringen ligger sikkert i at rigtigt mange thaipiger er en del af et "team" . Disse teams har PD arbejdssteder rundt omkring i landet og sender pigerne rundt, så det virker som om der hele tiden er en ny pige på stedet. Pigerne skifter også tit navn. Sikkert fordi mange mænd hele tiden ønsker at besøge nye piger. Corona har også betydet en stor udskiftning af ejerne af de forskellige klinikker, og man skal lige finde ud af hvem der går godt i spænd med hvem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lotus 55 Skrevet 12. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 33 minutter siden: En stor del af forklaringen ligger sikkert i at rigtigt mange thaipiger er en del af et "team" . Disse teams har PD arbejdssteder rundt omkring i landet og sender pigerne rundt, så det virker som om der hele tiden er en ny pige på stedet. Pigerne skifter også tit navn. Sikkert fordi mange mænd hele tiden ønsker at besøge nye piger. Corona har også betydet en stor udskiftning af ejerne af de forskellige klinikker, og man skal lige finde ud af hvem der går godt i spænd med hvem. Almindelig markeds føring. Nye varer på hylderne sælger altid godt. Ikke anderledes end i dagligvare forretninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Oktober, 2021 lotus skrev, for 2 minutter siden: Nye varer på hylderne sælger altid godt. Tja for nogen. Jeg bliver bare irriteret når det jeg ikke kan få det jeg holder af og plejer at købe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 12. Oktober, 2021 Senor skrev, for 1 time siden: Der er virkelig fart over thaipigernes skiften rundt mellem arbejdsstederne. Det er meget markant. Er der nogen, som kender forklaringen? Tror at deres "manager" sender dem rundt alt efter lokalt udbud og efterspørgsel. Man forsøger sig en periode på en bestemt lokalitet og ser hvordan pigen sælger lokalt. Ikke videre sympatisk, men mange af pigerne er så søde, at jeg ikke kan lade være med at besøge dem. Min store respekt for de thailandske piger og deres smil - trods omstændighederne. De er små, men alligevel store mennesker. Kærlig hilsen til dem fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 12. Oktober, 2021 Sikke dog en uskik. Når man har fundet en god skinke i køledisken hos den lokale madpusher, så er det da pisse irriterende at man ikke kan få den samme næste gang man er sulten. Så skal man til at prøvesmage igen, for at finde et godt stykke kød. Ugens her og nu tilbud er ikke altid topkvalitet, men der kan selvfølgelig være undtagelser. Jeg går også efter piger som jeg forventer at kunne besøge igen om nogle måneder. Synes det er rart at komme til at kende dem man besøger. Har også troen på, at dem der har en fast stadeplads på torvet, også er dem der selv bestemmer over deres hverdag. Men jeg må give TS ret i at der er hurtig udskiftning mange steder. Det må jo så betyde, at der er mange andre som vægter det nye og ukendte meget højt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 358 Skrevet 12. Oktober, 2021 Mon ikke det betyder en del at forretningen i Thailand har været lukket længe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg