Konsulen 53 Skrevet 12. Oktober, 2021 https://annoncelight.dk/showad/328268 Så blev jeg brændt af. Det gik ellers nemt med, at få lavet en aftale og få en adresse, en opgang. Da jeg ankom til stedet og bad om lejlighedsnummer, var der ingen respons. Efter at have ventet i små 10 minutter opgav jeg, især fordi jeg ikke havde lyst til at stå der og blomstre. På vej hjemad modtog jeg en sms med besked om, at nu var hun klar. Et kvarter efter vores aftale skulle være trådt i kraft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BeerLover 86 Skrevet 12. Oktober, 2021 Et surt opstød for et kvarter? Den havde jeg da nok kunne have levet med, for planer og tids skemaer i den her branche kan ret let løbe løbsk, hvis en kunde pludselig tænker "det sateme godt det her" og laver et tilkøb og så ryger tidsplanen jo også.. Hun skriver det i det mindste tilbage, og ville nok have "undskyldt" i god stil hvis du kom tilbage.. blot en tanke til eftertanke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1803 Skrevet 12. Oktober, 2021 BeerLover skrev, for 16 minutter siden: Et surt opstød for et kvarter? Den havde jeg da nok kunne have levet med, for planer og tids skemaer i den her branche kan ret let løbe løbsk, hvis en kunde pludselig tænker "det sateme godt det her" og laver et tilkøb og så ryger tidsplanen jo også.. Hun skriver det i det mindste tilbage, og ville nok have "undskyldt" i god stil hvis du kom tilbage.. blot en tanke til eftertanke Jeg ville også være kørt efter 10 min. Hvis det nu var os som kunde der var kommet 10 min for sent, så ville pigen være skide sur. så er helt på linje med @Konsulen hvis pigen er forsinket, så skriv det, i stedet for tavshed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BeerLover 86 Skrevet 12. Oktober, 2021 Mr1time skrev, for 1 minut siden: Jeg ville også være kørt efter 10 min. Hvis det nu var os som kunde der var kommet 10 min for sent, så ville pigen være skide sur. så er helt på linje med @Konsulen hvis pigen er forsinket, så skriv det, i stedet for tavshed Ville du måske bryde dig om, at du sammen med pigen under lagen gymnastikken bliver afbrudt, fordi hun lige skal skrive til den næste kunde at hun bliver forsinket? Så jeg vil foretrække at tolere 15min hvor hun tilmed også skriver, fremfor man møder op og ingenting møde/høre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1803 Skrevet 12. Oktober, 2021 BeerLover skrev, for 2 minutter siden: Ville du måske bryde dig om, at du sammen med pigen under lagen gymnastikken bliver afbrudt, fordi hun lige skal skrive til den næste kunde at hun bliver forsinket? Så jeg vil foretrække at tolere 15min hvor hun tilmed også skriver, fremfor man møder op og ingenting møde/høre. Så er vi bare enige om at være uenige en tid er en tid, fra begge parter. Hvis hun har en kunde som gerne vil være der længere, må hun afvise og henvise til at hun venter endnu en kunde. Hvis hun under et besøg afbryder og sender besked til næste kunde, fordi hun har forlænget et besøg af kunde, så syntes jeg det er god stil. Når man venter ved man jo ikke om der vil gå 5-10-15-20 min. eller om hun nogensinde svarer tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BeerLover 86 Skrevet 12. Oktober, 2021 Mr1time skrev, for 12 minutter siden: Så er vi bare enige om at være uenige en tid er en tid, fra begge parter. Hvis hun har en kunde som gerne vil være der længere, må hun afvise og henvise til at hun venter endnu en kunde. Hvis hun under et besøg afbryder og sender besked til næste kunde, fordi hun har forlænget et besøg af kunde, så syntes jeg det er god stil. Når man venter ved man jo ikke om der vil gå 5-10-15-20 min. eller om hun nogensinde svarer tilbage Så er vi vist enige om at være uenig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14135 Skrevet 12. Oktober, 2021 BeerLover skrev, for 42 minutter siden: Et surt opstød for et kvarter? Den havde jeg da nok kunne have levet med, for planer og tids skemaer i den her branche kan ret let løbe løbsk, hvis en kunde pludselig tænker "det sateme godt det her" og laver et tilkøb og så ryger tidsplanen jo også.. Hun skriver det i det mindste tilbage, og ville nok have "undskyldt" i god stil hvis du kom tilbage.. blot en tanke til eftertanke Han vidste jo ikke at han kun skulle vente et kvarter - måske ville der gå en halv time og han havde spildt 2 kvarter - nej, en aftale er en aftale - og den går begge veje - og bliver man forsinket sender man besked, hvis man kan se det bliver mere end 5 min. - jeg ville ihvertfald være kørt igen efter 5 - 10 min. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frands 5 Skrevet 12. Oktober, 2021 Jeg har mødt hende. Hun har de fineste bryster jeg har set. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 13. Oktober, 2021 frands skrev, den 12.10.2021 at 23:15: Jeg har mødt hende. Hun har de fineste bryster jeg har set. Oplevede du noget spændende under besøget, eller sad du bare helt paralyseret og så på bryster? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 14. Oktober, 2021 Og annoncen er væk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg