Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/328268

Så blev jeg brændt af.

Det gik ellers nemt med, at få lavet en aftale og få en adresse, en opgang.

Da jeg ankom til stedet og bad om lejlighedsnummer, var der ingen respons. 

Efter at have ventet i små 10 minutter opgav jeg, især fordi jeg ikke havde lyst 

til at stå der og blomstre.

På vej hjemad modtog jeg en sms med besked om, at nu var hun klar. Et kvarter 

efter vores aftale skulle være trådt i kraft.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et surt opstød for et kvarter? Den havde jeg da nok kunne have levet med, for planer og tids skemaer i den her branche kan ret let løbe løbsk, hvis en kunde pludselig tænker "det sateme godt det her" og laver et tilkøb og så ryger tidsplanen jo også.. Hun skriver det i det mindste tilbage, og ville nok have "undskyldt" i god stil hvis du kom tilbage.. blot en tanke til eftertanke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BeerLover skrev, for 16 minutter siden:

Et surt opstød for et kvarter? Den havde jeg da nok kunne have levet med, for planer og tids skemaer i den her branche kan ret let løbe løbsk, hvis en kunde pludselig tænker "det sateme godt det her" og laver et tilkøb og så ryger tidsplanen jo også.. Hun skriver det i det mindste tilbage, og ville nok have "undskyldt" i god stil hvis du kom tilbage.. blot en tanke til eftertanke 

Jeg ville også være kørt efter 10 min. Hvis det nu var os som kunde der var kommet 10 min for sent, så ville pigen være skide sur.

så er helt på linje med @Konsulen hvis pigen er forsinket, så skriv det, i stedet for tavshed

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 minut siden:

Jeg ville også være kørt efter 10 min. Hvis det nu var os som kunde der var kommet 10 min for sent, så ville pigen være skide sur.

så er helt på linje med @Konsulen hvis pigen er forsinket, så skriv det, i stedet for tavshed

Ville du måske bryde dig om, at du sammen med pigen under lagen gymnastikken bliver afbrudt, fordi hun lige skal skrive til den næste kunde at hun bliver forsinket? Så jeg vil foretrække at tolere 15min hvor hun tilmed også skriver, fremfor man møder op og ingenting møde/høre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BeerLover skrev, for 2 minutter siden:

Ville du måske bryde dig om, at du sammen med pigen under lagen gymnastikken bliver afbrudt, fordi hun lige skal skrive til den næste kunde at hun bliver forsinket? Så jeg vil foretrække at tolere 15min hvor hun tilmed også skriver, fremfor man møder op og ingenting møde/høre.

Så er vi bare enige om at være uenige ;-)

en tid er en tid, fra begge parter. Hvis hun har en kunde som gerne vil være der længere, må hun afvise og henvise til at hun venter endnu en kunde. Hvis hun under et besøg afbryder og sender besked til næste kunde, fordi hun har forlænget et besøg af kunde, så syntes jeg det er god stil. Når man venter ved man jo ikke om der vil gå 5-10-15-20 min. eller om hun nogensinde svarer tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr1time skrev, for 12 minutter siden:

Så er vi bare enige om at være uenige ;-)

en tid er en tid, fra begge parter. Hvis hun har en kunde som gerne vil være der længere, må hun afvise og henvise til at hun venter endnu en kunde. Hvis hun under et besøg afbryder og sender besked til næste kunde, fordi hun har forlænget et besøg af kunde, så syntes jeg det er god stil. Når man venter ved man jo ikke om der vil gå 5-10-15-20 min. eller om hun nogensinde svarer tilbage

Så er vi vist enige om at være uenig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BeerLover skrev, for 42 minutter siden:

Han vidste jo ikke at han kun skulle vente et kvarter - måske ville der gå en halv time og han havde spildt 2 kvarter - nej, en aftale er en aftale - og den går begge veje - og bliver man forsinket sender man besked, hvis man kan se det bliver mere end 5 min. - jeg ville ihvertfald være kørt igen efter 5 - 10 min.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frands skrev, den 12.10.2021 at 23:15:

Jeg har mødt hende. 

Hun har de fineste bryster jeg har set.

Oplevede du noget spændende under besøget, eller sad du bare helt paralyseret og så på bryster?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...