Guest Kun En Pige Skrevet 12. Oktober, 2021 ...der følger med. Dette emne er en anelse kontroversielt, så det vil helt klart dele vandene MEN..!…hvordan har I det med at sexe med en glædespige, imens hun har sin menstruation? Er det noget, I tænder på, alternativt bliver frastødt af, og uddyb gerne? Ofte er vi kvinder jo langt mere lystne den tid på måneden, og hvis man tager sine forholdsregler, behøver det jo ikke at munde ud i et større blodbad, men derimod blot et kinky og småperverst månedligt lille indslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 12. Oktober, 2021 Har prøvet det i en lille sexkino i Aarhus. Utilsigtet. ikke lige min kop the Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gråskæg42 67 Skrevet 12. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 1 minut siden: ...der følger med. Dette emne er en anelse kontroversielt, så det vil helt klart dele vandene MEN..!…hvordan har I det med at sexe med en glædespige, imens hun har sin menstruation? Er det noget, I tænder på, alternativt bliver frastødt af, og uddyb gerne? Ofte er vi kvinder jo langt mere lystne den tid på måneden, og hvis man tager sine forholdsregler, behøver det jo ikke at munde ud i et større blodbad, men derimod blot et kinky og småperverst månedligt lille indslag Jeg frastødes ikke af det. Jeg ved nogle kvinder er mere lystne, som du skriver, og en lysten pige tænder mig Sidste havde hun smerter ved hofterne og en god massage gav pote - for os begge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 2196 Skrevet 12. Oktober, 2021 Det generer mig ikke. Synes faktisk det føles lækkert og ekstra varmt at trænge op i pigen. Hvis missen er nyvasket, er jeg heller ikke for fin til at yde oral til hende, dog nok med lidt mere focus på klitoris 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2941 Skrevet 12. Oktober, 2021 Hvis det en kæreste gennem længere tid- så det ok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 693 Skrevet 12. Oktober, 2021 Nej tak. Har prøvet flere gange utilsigtet med fast partner og det er ikke min kop the. Men god fornøjelse til de der måtte have lyst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. B Skrevet 12. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, 1 time siden: ...der følger med. Dette emne er en anelse kontroversielt, så det vil helt klart dele vandene MEN..!…hvordan har I det med at sexe med en glædespige, imens hun har sin menstruation? Er det noget, I tænder på, alternativt bliver frastødt af, og uddyb gerne? Ofte er vi kvinder jo langt mere lystne den tid på måneden, og hvis man tager sine forholdsregler, behøver det jo ikke at munde ud i et større blodbad, men derimod blot et kinky og småperverst månedligt lille indslag Intet som en Missekat som spinner og er sulten KEP - OG for mig, er det helt klar drevet af den ekstra lyst som du skriver om. Intet tænder mig mere end en Q som virkelig trænger... Med den rette forberedelse og forholdsregler, som du selv skriver, er det vel ikke større "griseri" end en god omgang anal med utilsigtede følger.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14181 Skrevet 12. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, 1 time siden: ...der følger med. Dette emne er en anelse kontroversielt, så det vil helt klart dele vandene MEN..!…hvordan har I det med at sexe med en glædespige, imens hun har sin menstruation? Er det noget, I tænder på, alternativt bliver frastødt af, og uddyb gerne? Ofte er vi kvinder jo langt mere lystne den tid på måneden, og hvis man tager sine forholdsregler, behøver det jo ikke at munde ud i et større blodbad, men derimod blot et kinky og småperverst månedligt lille indslag Du tager bare lidt ekstra: Med det røde + kr. 200,- 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 12. Oktober, 2021 Hellere ligne en slagter, end slet ingen fisse få. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 303 Skrevet 12. Oktober, 2021 Ja, da flere er mere tænkt på det tidspunkt, ville jeg da ikke fravælge sex af den grund. Mig har det ingen større betydning for, men er kvinder mere tændt, er jeg jo også mere tændt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 12. Oktober, 2021 (edited) Hobrofyr skrev, for 1 time siden: Har prøvet det i en lille sexkino i Aarhus. Utilsigtet. ikke lige min kop the Redigeret 12. Oktober, 2021 af Kun En Pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 358 Skrevet 12. Oktober, 2021 Har ingen større betydning. Men en liderlig kvinde er noget af det bedste der findes. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 12. Oktober, 2021 Gråskæg42 skrev, 1 time siden: Jeg frastødes ikke af det. Jeg ved nogle kvinder er mere lystne, som du skriver, og en lysten pige tænder mig Sidste havde hun smerter ved hofterne og en god massage gav pote - for os begge Mmmm. Sådan en gang massage under menstruationen er altså også guld værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 12. Oktober, 2021 Gløden skrev, 1 time siden: Det generer mig ikke. Synes faktisk det føles lækkert og ekstra varmt at trænge op i pigen. Hvis missen er nyvasket, er jeg heller ikke for fin til at yde oral til hende, dog nok med lidt mere focus på klitoris Det er ret intenst, ja - både pga. tanken om at det er lidt forbudt, men også ift. sanserne der ofte er forstærkede under menstruationen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 12. Oktober, 2021 Øbo skrev, for 3 minutter siden: Har ingen større betydning. Men en liderlig kvinde er noget af det bedste der findes. Nemmerlig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 12. Oktober, 2021 Mr. B skrev, for 33 minutter siden: Intet som en Missekat som spinner og er sulten KEP - OG for mig, er det helt klar drevet af den ekstra lyst som du skriver om. Intet tænder mig mere end en Q som virkelig trænger... Med den rette forberedelse og forholdsregler, som du selv skriver, er det vel ikke større "griseri" end en god omgang anal med utilsigtede følger.... Nu er jeg ikke selv til anal, men en god løsning for jer der nyder den slags Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 12. Oktober, 2021 Jernsvinet skrev, for 29 minutter siden: Du tager bare lidt ekstra: Med det røde + kr. 200,- God idé! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen6 571 Skrevet 12. Oktober, 2021 Som andre skriver: En liderlig kvinde og en varm mis - what's not to like . Det skal dog helst være planlagt. Har et par gange prøvet uden varsel. Den ene gang på et hvidt tæppe . Det kan ikke anbefales! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øffe 2857 Skrevet 12. Oktober, 2021 Desværre ikke prøvet - endnu ville være villig til at rejse langt for at få tjekket den boks af betale ekstra ? Ja helt sikkert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 12. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 1 time siden: MEN..!…hvordan har I det med at sexe med en glædespige, imens hun har sin menstruation? Det skal fremgå hvis der tilbydes sex imens gpen har menstruation, således kunden har mulighed for et fravalg/tilvalg. Der har tidligere været tråde med gp'er som skjuler deres menstruation med svampe og andet i skeden som skjuler blødningen. Menstruation giver som regel kroppen én anden lugt. Om det er klamt handler om hvor meget blødning der er, og lugten. Det skal ikke skjules for den eventuelle kunde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 12. Oktober, 2021 jeg er næsten all-in på den der med forbehold på det orale så min indre hannibal ikke vækkes til live Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 12. Oktober, 2021 Hvor er det opløftende at læse, at så mange af jer IKKE er menstruationsforskrækkede, for det er bare lækkert, intenst og kinky på sin helt egen måde, synes jeg. Jeg har selv en fast elsker/gæst, der hver måned kommer, når det er den tid, og det er altså noget særligt - også for mig som kvinde ift. at dele ud af noget så intimt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 12. Oktober, 2021 Øffe skrev, for 27 minutter siden: Desværre ikke prøvet - endnu ville være villig til at rejse langt for at få tjekket den boks af betale ekstra ? Ja helt sikkert Sikker på, at der er nogle stykker, der tilbyder netop dette - måske endda din yndlingspige, hvis du har en sådan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 12. Oktober, 2021 Lonewolf skrev, for 13 minutter siden: jeg er næsten all-in på den der med forbehold på det orale så min indre hannibal ikke vækkes til live Ja, for pokker! Det skulle jo nødigt ende med at ligne kulissen til et slagtehus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 12. Oktober, 2021 Zero skrev, for 24 minutter siden: Det skal fremgå hvis der tilbydes sex imens gpen har menstruation, således kunden har mulighed for et fravalg/tilvalg. Der har tidligere været tråde med gp'er som skjuler deres menstruation med svampe og andet i skeden som skjuler blødningen. Menstruation giver som regel kroppen én anden lugt. Om det er klamt handler om hvor meget blødning der er, og lugten. Det skal ikke skjules for den eventuelle kunde. Fuldstændig enig! Det skal være et valg, man selv bør træffe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg