Hop til indhold
Guest Kun En Pige

Menstruation og den lyst...

Recommended Posts

Guest Kun En Pige

...der følger med.

Dette emne er en anelse kontroversielt, så det vil helt klart dele vandeneB)

MEN..!…hvordan har I det med at sexe med en glædespige, imens hun har sin menstruation?

Er det noget, I tænder på, alternativt bliver frastødt af, og uddyb gerne?

Ofte er vi kvinder jo langt mere lystne den tid på måneden, og hvis man tager sine forholdsregler, behøver det jo ikke at munde ud i et større blodbad, men derimod blot et kinky og småperverst månedligt lille indslag;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hobrofyr

Har prøvet det i en lille sexkino i Aarhus. Utilsigtet. 
ikke lige min kop the:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 1 minut siden:

...der følger med.

MEN..!…hvordan har I det med at sexe med en glædespige, imens hun har sin menstruation?

Ofte er vi kvinder jo langt mere lystne den tid på måneden, og hvis man tager sine forholdsregler, behøver det jo ikke at munde ud i et større blodbad, men derimod blot et kinky og småperverst månedligt lille indslag;)

Jeg frastødes ikke af det. Jeg ved nogle kvinder er mere lystne, som du skriver, og en lysten pige tænder mig ;)
Sidste havde hun smerter ved hofterne og en god massage gav pote - for os begge :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det generer mig ikke. Synes faktisk det føles lækkert og ekstra varmt at trænge op i pigen.

Hvis missen er nyvasket, er jeg heller ikke for fin til at yde oral til hende, dog nok med lidt mere focus på klitoris

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej tak. Har prøvet flere gange utilsigtet med fast partner og det er ikke min kop the. Men god fornøjelse til de der måtte have lyst. :ugeek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. B
Kun En Pige skrev, 1 time siden:

...der følger med.

Intet som en Missekat som spinner og er sulten  KEP - OG for mig, er det helt klar drevet af den ekstra lyst som du skriver om. Intet tænder mig mere end en Q som virkelig trænger... Med den rette forberedelse og forholdsregler, som du selv skriver, er det vel ikke større "griseri" end en god omgang anal med utilsigtede følger....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, 1 time siden:

...der følger med.

Du tager bare lidt ekstra:

Med det røde + kr. 200,- ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, da flere er mere tænkt på det tidspunkt, ville jeg da ikke fravælge sex af den grund.

Mig har det ingen større betydning for, men er kvinder mere tændt, er jeg jo også mere tændt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Hobrofyr skrev, for 1 time siden:

Har prøvet det i en lille sexkino i Aarhus. Utilsigtet. 
ikke lige min kop the:(

Redigeret af Kun En Pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Gråskæg42 skrev, 1 time siden:

Jeg frastødes ikke af det. Jeg ved nogle kvinder er mere lystne, som du skriver, og en lysten pige tænder mig ;)
Sidste havde hun smerter ved hofterne og en god massage gav pote - for os begge :D

Mmmm. Sådan en gang massage under menstruationen er altså også guld værd;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Gløden skrev, 1 time siden:

Det generer mig ikke. Synes faktisk det føles lækkert og ekstra varmt at trænge op i pigen.

Hvis missen er nyvasket, er jeg heller ikke for fin til at yde oral til hende, dog nok med lidt mere focus på klitoris

Det er ret intenst, ja - både pga. tanken om at det er lidt forbudt, men også ift. sanserne der ofte er forstærkede under menstruationen;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Øbo skrev, for 3 minutter siden:

Har ingen større betydning. Men en liderlig kvinde er noget af det bedste der findes. 

Nemmerlig!;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Mr. B skrev, for 33 minutter siden:

Intet som en Missekat som spinner og er sulten  KEP - OG for mig, er det helt klar drevet af den ekstra lyst som du skriver om. Intet tænder mig mere end en Q som virkelig trænger... Med den rette forberedelse og forholdsregler, som du selv skriver, er det vel ikke større "griseri" end en god omgang anal med utilsigtede følger....

Nu er jeg ikke selv til anal, men en god løsning for jer der nyder den slags;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Jernsvinet skrev, for 29 minutter siden:

Du tager bare lidt ekstra:

Med det røde + kr. 200,- ;-)

God idé!:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som andre skriver: En liderlig kvinde og en varm mis - what's not to like :rolleyes:.

Det skal dog helst være planlagt. Har et par gange prøvet uden varsel. Den ene gang på et hvidt tæppe :shock:. Det kan ikke anbefales!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desværre ikke prøvet - endnu

ville være villig til at rejse langt for at få tjekket den boks af

betale ekstra ? Ja helt sikkert

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zero
Kun En Pige skrev, for 1 time siden:

Det  skal  fremgå hvis  der  tilbydes  sex  imens  gpen  har  menstruation,  således  kunden  har  mulighed  for  et  fravalg/tilvalg. 

Der  har  tidligere  været  tråde  med  gp'er  som  skjuler  deres  menstruation  med  svampe  og  andet  i skeden  som  skjuler  blødningen.  Menstruation  giver  som  regel  kroppen  én  anden  lugt.  

Om  det  er  klamt  handler  om  hvor  meget  blødning der  er,  og  lugten. 

Det  skal  ikke  skjules  for  den  eventuelle  kunde.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lonewolf

jeg er næsten all-in på den der med forbehold på det orale så min indre hannibal ikke vækkes til live :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige

Hvor er det opløftende at læse, at så mange af jer IKKE er menstruationsforskrækkede, for det er bare lækkert, intenst og kinky på sin helt egen måde, synes jeg. 

Jeg har selv en fast elsker/gæst, der hver måned kommer, når det er den tid;), og det er altså noget særligt - også for mig som kvinde ift. at dele ud af noget så intimt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Øffe skrev, for 27 minutter siden:

Desværre ikke prøvet - endnu

ville være villig til at rejse langt for at få tjekket den boks af

betale ekstra ? Ja helt sikkert

Sikker på, at der er nogle stykker, der tilbyder netop dette - måske endda din yndlingspige, hvis du har en sådan;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Lonewolf skrev, for 13 minutter siden:

jeg er næsten all-in på den der med forbehold på det orale så min indre hannibal ikke vækkes til live :D

Ja, for pokker! Det skulle jo nødigt ende med at ligne kulissen til et slagtehus:wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Zero skrev, for 24 minutter siden:

Det  skal  fremgå hvis  der  tilbydes  sex  imens  gpen  har  menstruation,  således  kunden  har  mulighed  for  et  fravalg/tilvalg. 

Der  har  tidligere  været  tråde  med  gp'er  som  skjuler  deres  menstruation  med  svampe  og  andet  i skeden  som  skjuler  blødningen.  Menstruation  giver  som  regel  kroppen  én  anden  lugt.  

Om  det  er  klamt  handler  om  hvor  meget  blødning der  er,  og  lugten. 

Det  skal  ikke  skjules  for  den  eventuelle  kunde.  

Fuldstændig enig! Det skal være et valg, man selv bør træffe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...