Hop til indhold
Kalven

Jackie la Perla

Recommended Posts

Da jeg har et eller andet med mørke piger, men er blevet skuffet for mange gange hos de udenlandske af slagsen, men har tidligere besøgt Dark Tiger hos skibhuspigerne og hun giver den virkelig gas men det er en helt anden historie, men så skulle Jackie naturligvis også besøges http://www.skibhuspigerne.dk/Jackie.htm.

Jeg ringede og fik sat en tid i stand, ankom på slaget og blev ført direkte ind, nu har jeg tidligere oplevet hos skibhuspigerne at de enten ikke har fået rettet i vagtplanen eller at billederne af pigen var meget gamle og ikke stemte med virkeligheden, så spændingen var stor i vente tiden indtil at hun kom ind i rummet.

Bilder og virkelighed stemmer fuck en dejlig krop, slank og spændstig, bestilte 1/2 time som var fuld af indlevelse fra pigen.

pigen 5 * var nem at snakke med og super indlevelse

stedet 4* er efterhånden snart det eneste sted i Odense hvor det er værd at komme hvis man er til ordnede forhold

Chance for gentagelse stor

kalven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog også og lagde et besøg forbi, men dog var jeg ikke lige så glad for det som de fleste andre herinde, Syntes ikke billederne stemmer sååh godt overens..

Hun var ikke lige noget for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...