Hop til indhold

Nogle der har mødt disse to i vejle?

Featured Replies

Skrevet

Hmmmm... Jeg har ikke personlige erfaring med Christy eller andre i området, men samtlige anmeldelser, jeg igennem tiderne har læst af de mørke klinikpiger i Vejle har været negative.

Fotos og beskrivelser i annoncerne er fake, pigerne er på ingen måde villige og medlevende, de vil ikke selv kysse, røres, slikkes, osv., og alt handler efter sigende om at få manden til at lægge flest mulige penge for pludseligt opståede ekstraydelser, hvorefter han så skal verfes ud af døren hurtigst muligt igen. :(

Hende blondinen lyder til gengæld godt nok lovende, og hvis det ellers er hendes egne fotos, ser hun jo også brandgodt ud! :P

Hmmm.... Gad vide, om jeg skulle køre et smut til Vejle i morgen og prøve den "Luksuspakke" - Om ikke andet, så for fællesskabets skyld, så vi kan få afdækket endnu et tilsyneladende nyt og godt tilbud på dette brogede marked. ;-)

Vh. Sidespringeren

Skrevet
  • Author

Hmmmm... Jeg har ikke personlige erfaring med Christy eller andre i området, men samtlige anmeldelser, jeg igennem tiderne har læst af de mørke klinikpiger i Vejle har været negative.

Fotos og beskrivelser i annoncerne er fake, pigerne er på ingen måde villige og medlevende, de vil ikke selv kysse, røres, slikkes, osv., og alt handler efter sigende om at få manden til at lægge flest mulige penge for pludseligt opståede ekstraydelser, hvorefter han så skal verfes ud af døren hurtigst muligt igen. :(

Hende blondinen lyder til gengæld godt nok lovende, og hvis det ellers er hendes egne fotos, ser hun jo også brandgodt ud! :P

Hmmm.... Gad vide, om jeg skulle køre et smut til Vejle i morgen og prøve den "Luksuspakke" - Om ikke andet, så for fællesskabets skyld, så vi kan få afdækket endnu et tilsyneladende nyt og godt tilbud på dette brogede marked. ;-)

Vh. Sidespringeren

Vil glæde mig til at hører om dit besøg hos blondinen ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.