Hop til indhold

Hot Andrea Odense

Featured Replies

Skrevet

Fantastisk sød, flot og super opmærksom pige, som fortjener et besøg. https://annoncelight.dk/showad/328814

Jeg var lidt skeptisk, da jeg ikke kunne finde nogle anmeldelser, men tog en chance, og det var da i den grad en god idé. Pigen er høj, flot, slank og meget velplejet. Billederne er af hende, men hun er langt smukkere i virkeligheden.

Jeg var ikke helt så klar, som jeg troede, men hun var utrolig opmærksom og tog sig tid og viste virkelig indlevelse.

Ikke så mange detaljer, men blot et lille hint om en usleben diamant.

Beliggenhed i centrum i en af de sædvanlige meget sterile lejligheder, men fint diskret og gode parkeringsmuligheder.

Redigeret af TheM
dobbelt ord

Skrevet
TheM skrev, 1 time siden:

Fantastisk sød, flot og super opmærksom pige, som fortjener et besøg. https://annoncelight.dk/showad/328814

Jeg var lidt skeptisk, da jeg ikke kunne finde nogle anmeldelser, men tog en chance, og det var da i den grad en god idé. Pigen er høj, flot, slank og meget velplejet. Billederne er af hende, men hun er langt smukkere i virkeligheden.

Jeg var ikke helt så klar, som jeg troede, men hun var utrolig opmærksom og tog sig tid og viste virkelig indlevelse.

Ikke så mange detaljer, men blot et lille hint om en usleben diamant.

Beliggenhed i centrum i en af de sædvanlige meget sterile lejligheder, men fint diskret og gode parkeringsmuligheder.

Takker for din fine anmeldelse. Fik du også tungkys og SF i hendes basis pris?

Skrevet
  • Author

Ja, meget fine tungekys. Aner ikke hvad SF er ;) 

Skrevet
  • Author

OK - så blev jeg da så klog :) 

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 13 timer siden:

Superfransk... Bj uden gummi. :P

Mange tak for forklaring og hun er  i Kbh nu.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.