Hop til indhold
Guest Kun En Pige

Kært barn har mange navne...

Recommended Posts

Guest Kun En Pige

Vores fantasi fejler ikke noget, når det kommer til vores alias herinde, og jeg er stødt på alt fra “Arne Nougatgren” (gad vide om han er mulat:huh:),  “Midtvejsagurken” (han har nok rundet de 50:huh:) og en helt masse andre sjove og tankevækkende:biggrin:

MEN..! Hvilke tanker ligger der bag DIT valg, hvis nogen overhovedet, og er det et alias, du kan identificere dig med og hvordan?

For mit eget vedkommende gælder det, at jeg kan drage så uendeligt mange paralleller fra Lise Nørregaards erindringsfortælling, "Kun En Pige", om at vokse op under borgerskabets alt for mange normer, for senere af bryde fri, gøre oprør og leve dét liv, som tjener MIG bedst - herunder bl.a livet som lagengymnast;)

Redigeret af Kun En Pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 26 minutter siden:

Vores fantasi fejler ikke noget, når det kommer til vores alias herinde, og jeg er stødt på alt fra “Arne Nougatgren” (gad vide om han er mulat:huh:),  “Midtvejsagurken” (han har nok rundet de 50:huh:) og en helt masse andre sjove og tankevækkende:biggrin:

MEN..! Hvilke tanker ligger der bag DIT valg, hvis nogen overhovedet, og er det et alias, du kan identificere dig med og hvordan?

For mit eget vedkommende gælder det, at jeg kan drage så uendeligt mange paralleller fra Lise Nørregaards erindringsfortælling, "Kun En Pige", om at vokse op under borgerskabets alt for mange normer, for senere af bryde fri, gøre oprør og leve dét liv, som tjener MIG bedst - herunder bl.a livet som lagengymnast;)

Der ligger ikke de store overvejelser bag mit alias. Det var egentlig bare det første jeg kom på i farten. Så ingen sammenligning med den rigtig Mr. T. ;)

Har dog flere andre alias på andre sider. Prostmass(prostate massage) og MilkMeDryx7, men det er godt ikke at bruge det sammen over hele linjen(it sikkerhed). De 2 alias beskriver lagt bedre mig. I hvert fald det seksuelle mig. :P

?? Er Arne Nougatgren ikke en Anden karakter?? (nougatgren kan vist også være fordi han er til bagindgangen ;))

Redigeret af Mr. T

Del dette indlæg

Link til indlæg

Buddha because:

I was a fat kid

My penis is my temple

It’s been my nickname for numerous years. The first 3 letters of my first and first 3 letters of my family name.

Converted to Buddhism 25 some tears ago.

It became my call sign when I was in the service.

I hardly listen to my birthname anymore. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min er et resultat af det skulle gå lidt hurtigt med at finde på et profil navn. 

Jeg havde fulgt med på EG i lang tid, og så en dag var den en dejlig GP jeg gerne ville lave en efterlysning på, og var nødt til at lave en profil, og da jeg kun tænkte med den legemsdel.... Ja... Så blev det til Jernet :D.

Mit profil billede derimod er fordi da jeg var barn var jeg vild med Zapp isen, og den havde været af markedet i mange år, og endelig kom den tilbage, og jeg synes det er kedeligt uden et profil billede så blev det et billede af den. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Mr. T skrev, for 33 minutter siden:

?? Er Arne Nougatgren ikke en Anden karakter?? (nougatgren kan vist også være fordi han er til bagindgangen ;))

Nåe ja, den vinkel havde jeg ikke lige med:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Jernet skrev, for 16 minutter siden:

Min er et resultat af det skulle gå lidt hurtigt med at finde på et profil navn. 

Jeg havde fulgt med på EG i lang tid, og så en dag var den en dejlig GP jeg gerne ville lave en efterlysning på, og var nødt til at lave en profil, og da jeg kun tænkte med den legemsdel.... Ja... Så blev det til Jernet :D.

Mit profil billede derimod er fordi da jeg var barn var jeg vild med Zapp isen, og den havde været af markedet i mange år, og endelig kom den tilbage, og jeg synes det er kedeligt uden et profil billede så blev det et billede af den. 

Kan bedre relatere til Zapp-isen fremfor dit alias:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 7 minutter siden:

Kan bedre relatere til Zapp-isen fremfor dit alias:D

Ja ja, men som jeg skrev, det skulle gå lidt hurtigt, og det er jo sjældent godt når man gør det hurtigt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som tidligere nævnt er mit alias et nu slettet mellemnavn - Var opkaldt efter en bedstefar, jeg ikke brød mig om - Slettede det, da jeg blev gammel nok. 

Navnet blev kun brugt, når min mor skældte ud . . . 

Havde fortrængt det, men efter 15-20 år fandt mine børn et gammelt pas, og spurgte ind til det. De syntes det var et sjovt navn, og begyndt at lege med stavemåder, An2n, Ot2, 2mat, sko-vrider etc. ;) 

Da jeg herinde skulle bruge et alias, kom jeg i tanke om det. Avataren fik jeg af en af brødrene herinde - Syntes det passede mere end han nok regnede med :D Foretrækker seler med knapper . . . ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest John41
Kun En Pige skrev, 1 time siden:

Mit kom af at jeg "måske" hedder John, og de 41 var min alder da jeg oprettede mig i 2015 :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er stor fan af folk der kan spille på banjo og er helt vild med krebinetter. Så gav det egentlig meget god mening med underdog40. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 5 timer siden:

Nåe ja, den vinkel havde jeg ikke lige med:D

https://da.wikipedia.org/wiki/Arne_Nougatgren :D

Hvorvidt han skulle være til bagindgangen siger det ikke noget om, men mulat er i hvert fald han ikke. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
an2n skrev, for 11 timer siden:

Som tidligere nævnt er mit alias et nu slettet mellemnavn - Var opkaldt efter en bedstefar, jeg ikke brød mig om - Slettede det, da jeg blev gammel nok. 

Navnet blev kun brugt, når min mor skældte ud . . . 

Havde fortrængt det, men efter 15-20 år fandt mine børn et gammelt pas, og spurgte ind til det. De syntes det var et sjovt navn, og begyndt at lege med stavemåder, An2n, Ot2, 2mat, sko-vrider etc. ;) 

Da jeg herinde skulle bruge et alias, kom jeg i tanke om det. Avataren fik jeg af en af brødrene herinde - Syntes det passede mere end han nok regnede med :D Foretrækker seler med knapper . . . ;) 

Jeg synes nu, at dit avatar mangler noget ret karakteristisk - det der, imo, gør dig til DIG;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Landsbytossen skrev, for 7 timer siden:

Det er en historie, du kan få en dag ved lejlighed :)

Den vil jeg glæde mig til:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
John41 skrev, for 11 timer siden:

Mit kom af at jeg "måske" hedder John, og de 41 var min alder da jeg oprettede mig i 2015 :)

Ja, det ser jeg i din signatur:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 10 timer siden:

Jeg synes nu, at dit avatar mangler noget ret karakteristisk - det der, imo, gør dig til DIG;)

Hentyder du til hans manglende hentehår ? ? :D 

Husk - Det er et "ungdomsportræt" . . . Det har taget et par dage at nå 6. - 7. skjorteknap . . . . ;) 

992166944_Skrmbillede2021-10-09kl_08_12_54.jpeg.838d954cbd3e1a1890e2ccdcd93bdc3f.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
an2n skrev, for 1 minut siden:

Hentyder du til hans manglende hentehår ? ? :D 

Husk - Det er et "ungdomsportræt" . . . Det har taget et par dage at nå 6. - 7. skjorteknap . . . . ;) 

992166944_Skrmbillede2021-10-09kl_08_12_54.jpeg.838d954cbd3e1a1890e2ccdcd93bdc3f.jpeg

Tosse!:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 6 minutter siden:

Tosse!:D

Man kan forledes til at tro, at du kender mig . . . :rolleyes: :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...