Hop til indhold

Saeng Thain Holstebro

Featured Replies

Skrevet

Så har Saeng Thain endelig fået ny ejer, en sød midalderene thai som hedder Nat.

Der er to i klinikken, tror den anden er hendes søster, begge buttede og med flotte bryster, at bedømme uden på tøjet.

Hun gir en rigtig god massage, hvor man gerne må strejfe hendes lår og skød med fingrene under massagen, samt ligge en hånd på hendes bagdel når hun strækker armene.

Der er ikke megen pirren under massagen, men tror der er mulighed for en håndtrold.

Jeg har ingen link, men ved der er åbent til 21 i hverdagene

Skrevet

fin massage dog skulle jeg sidde oppe lidt for langt tid for at få masseret min ryg.

tror altså ikke man skal regne med HJ på dette sted, ville ellers være fint da vi mangler det her i holstebro.

Skrevet
robototto skrev, Lige nu:

fin massage dog skulle jeg sidde oppe lidt for langt tid for at få masseret min ryg.

tror altså ikke man skal regne med hj på dette sted, ville ellers være fint da vi mangler massage+hj compo her i holstebro.

Skrevet
  • Author
robototto skrev, for 9 timer siden:

tror altså ikke man skal regne med HJ på dette sted, ville ellers være fint da vi mangler det her i holstebro.

Prøv at spørge, det gjorde jeg og der var gevinst efter den obligatoriske historie om at det gør jeg ikke mere, men ok hvis du ikke siger det nogen steder.

Skrevet

Hvad måtte du betale ialt for massage + HJ

Skrevet
  • Author
Rockhard skrev, den 14.10.2021 at 08:46:

Hvad måtte du betale ialt for massage + HJ

700 kr

Skrevet

Er der noget tlfnr. man kan finde ?

Skrevet
knold skrev, for 10 timer siden:

Er der noget tlfnr. man kan finde ?

Google…

www.saeng-thain.dk

Skrevet
Rockhard skrev, for 5 timer siden:

Google…

www.saeng-thain.dk

nu blev der skrevet der var kommet ny ejer, og dette link er til en butik der har godt 2 år bag sig :-)

Derfor jeg efterlyste et nummer

Skrevet

Jeg er nu ret sikker på at det er en hjemmeside som hun har overtaget  -  telefon nummeret er skrevet med rødt og det er et ikke registreret nummer.

Skrevet

Nr virker fint bare ring 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.