variomaster 135 Skrevet 11. Oktober, 2021 For nogle uger siden var jeg hos Gip. 1 time med fuld pakke. Startede med at hun suttede mig til jeg kom, dernæst massage, og så sex. Det var super fint. Især sutteren var i top. Er der nogen der ved om hun tager kunder til enkeltydelser (en hurtig sutter), eller om det kun er halve og hele timer...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 71 Skrevet 11. Oktober, 2021 variomaster skrev, for 3 timer siden: For nogle uger siden var jeg hos Gip. 1 time med fuld pakke. Startede med at hun suttede mig til jeg kom, dernæst massage, og så sex. Det var super fint. Især sutteren var i top. Er der nogen der ved om hun tager kunder til enkeltydelser (en hurtig sutter), eller om det kun er halve og hele timer...? Link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 11. Oktober, 2021 YNWA skrev, for 11 timer siden: Link? PP ThaiMassage https://annoncelight.dk/showad/325635 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Med.Lem 130 Skrevet 20. Oktober, 2021 Nogle der ved om, Gip har fået sig en ny hjælper ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg