Damm160 11 Skrevet 10. Oktober, 2021 Leder efter en kvinde i horsens der kan hjælpe en virgin ung fyr som mig alderen på kvinden ligegyldigt 18+ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 10. Oktober, 2021 https://annoncelight.dk/showad/298515 vis du er hurtig så hende her. Lille blondine. Men hun smutter snart. Ellers læs anmeldelser i fx vejle. Horsens er lidt dødt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 10. Oktober, 2021 wauv, godt nok en flot krop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
numsemand83 7 Skrevet 12. Oktober, 2021 (edited) Jeg ved, at Lille Blondine er super populær her, men jeg så hende for nylig og var meget skuffet over, hvordan hun nu ser ud. Jeg kunne se på billederne, at hun er blevet større i de tre år, siden jeg sidst så hende, men jeg tror, at hendes fotos får hende til at se meget bedre ud, end hun virkelig er. Tjenesten var også temmelig dårlig for mig. Hun virkede træt og keder sig, og jeg forlod i god tid før min tid. Som ved tidligere besøg sagde hun, at hun ikke kunne lave anal, fordi jeg var for stor, selvom jeg på ingen måde er mere end gennemsnittet. Er det nogen, der har kunnet fukse hendes røv, eller siger hun det altid? Skam, fordi hun før var meget sød og sjov, men jeg synes, hun nu har gjort dette for længe. Stadig er det ikke som om der er så meget at tilbyde andre steder. Og i det mindste er hun virkelig pigen på billederne. Så jeg vil ikke 100% fraråde at møde hende. Bliv bare ikke for begejstret for det og bestil måske et kortere møde. Redigeret 12. Oktober, 2021 af numsemand83 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg