Hop til indhold

Sex i horsens

Featured Replies

Skrevet

Leder efter en kvinde i horsens der kan hjælpe en virgin ung fyr som mig alderen på kvinden ligegyldigt 18+

Skrevet

wauv, godt nok en flot krop.:wub:

Skrevet

Jeg ved, at Lille Blondine er super populær her, men jeg så hende for nylig og var meget skuffet over, hvordan hun nu ser ud.
Jeg kunne se på billederne, at hun er blevet større i de tre år, siden jeg sidst så hende, men jeg tror, at hendes fotos får hende til at se meget bedre ud, end hun virkelig er.
Tjenesten var også temmelig dårlig for mig. Hun virkede træt og keder sig, og jeg forlod i god tid før min tid.
Som ved tidligere besøg sagde hun, at hun ikke kunne lave anal, fordi jeg var for stor, selvom jeg på ingen måde er mere end gennemsnittet. Er det nogen, der har kunnet fukse hendes røv, eller siger hun det altid?
Skam, fordi hun før var meget sød og sjov, men jeg synes, hun nu har gjort dette for længe.
Stadig er det ikke som om der er så meget at tilbyde andre steder. Og i det mindste er hun virkelig pigen på billederne. Så jeg vil ikke 100% fraråde at møde hende. Bliv bare ikke for begejstret for det og bestil måske et kortere møde.

Redigeret af numsemand83

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.