Hop til indhold
Gangbang

En høflig forespørgelse ang. tidspunkt til gangbang

Recommended Posts

Hej Gutter

vi arrangerer jo en del gangbangs og jeg er ret nysgerrig og vil gerne hører jeres mening angående hvilket tidspunkt og hvilken dag der kunne være de bedste i løbet af ugen til at afholde gangbangs 

så modtager gerne gode råd og håber at vi holder os til emnet i tråden

på forhånd tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes der har været forespørgsel på det før. Og mener at kunne huske at de fleste mener det er bedst en hverdag midt på dagen eller formiddag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg er så modsat. Formiddag ogmodt på sagen er jeg noget låst af job. 

Så klart bedst sen eftermiddag eller aften. 

Jeg er godt klar over der har andre svært ved at stikke afsted pga familie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and

Jeg kan bedst enten fra morgenstunden ca 8:30-11 eller senere på eftermiddagen fx 15-17 

før og efter bliver svært pga privaten 

midt på dagen er svært pga arbejde. 
håber det en dag lykkes at joine :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror de fleste er optaget af arbejde på hverdage, så efter 17 passer bedst. Syns også jeg ser den besked minimum et par gange på hvert arrangement, at det er ærgerligt det ligger midt i arbejdstiden så de ikke kan deltage.

Dette gælder også for mig, syns det er et fedt sted i har på frederiksberg, er bare ærgerligt mange af arrangementerne ligger så tidligt på hverdage at man nærmest ville skulle bruge en fridag for at kunne deltage, da det er lige lovligt mange timer at flexe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når det passer pigen bedst, så hun er mest oplagt og på :-)

Når det så er sagt, så en fastsat dag/tidspunkt, der repetere fx. Første fredag i måneden kl 16:00 til 19:00 eller hver anden tirsdag kl 12:00 til 15:00. Således kommer der rytme i det og folk kan planlægge derefter med en hvis forventning. Vil det være surt for nogen? Ja, men sådan er livet jo :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangbang skrev, den 10.10.2021 at 21:33:

Hej Gutter

vi arrangerer jo en del gangbangs og jeg er ret nysgerrig og vil gerne hører jeres mening angående hvilket tidspunkt og hvilken dag der kunne være de bedste i løbet af ugen til at afholde gangbangs 

så modtager gerne gode råd og håber at vi holder os til emnet i tråden

på forhånd tak 

For mit vedkommende er det kun muligt fra kl.8.00 til 11.00,i hverdage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En temmelig kendt (tidligere?) Arrangør af danske GB’er plejede at have en god løsning på dette.
Når en pige lavede en begivenhed med ham, lavede hun ofte to gangbangs, en på en hverdagsaften og en anden om morgenen den næste dag.
Det gav gode muligheder for dem med forskellig tilgængelighed, selvom det lød som meget arbejde for pigerne!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...