Hop til indhold

Wat Pho Thai Massage Helsingør

Featured Replies

Skrevet

Efter at have læst her i forumet at Wat Pho skulle være et pænt sted hvor man kun kan få massage, tænkte jeg at det skulle prøves, min kone O g jeg har været i Thailand flere gange og kan begge rigtig godt lide thai massage, jeg ringede ned og bestilte en times massage til os hver.

Vi blev mødt af to meget søde og smilende thai damer kan begge lidt dansk blev vist ind til vær vores briks hvor vi blev bedt om at smide tøjet men med underbukserne på. Og massagen kig igang. Det var kun min 3. Thai massage her i DK men har prøvet det rigtig mange gange i Thailand og den kommer ind på en stor anden plads de kunne begge to tage godt fat og vidste helt klart hvad de lavede, så både min kone og jeg kommer helt klart igen og det bliver mere en en gang. God fornøjelse

Har så selv fået bestilt tid hos http://www.sexnews69.dk/oliemassageafsl ... ad-id=1758

Men først om 10 dage anmeldelse følge senere.

Kogeren

Skrevet

Jeg glemt at skrive 250kr for en time

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.