Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har nu efter nøje overvejelser, specielt pga prisen kontra mange andre, valgt at besøge Alexis. Det startede med hun ville have billede og info omkring mig, såsom arbejdsplads, hvorfor jeg ellers var klar til at droppe det. Efter lidt snakken frem og tilbage godtog hun dog bare at vide hvilket felt, om det er normen eller et enkelt tilfælde ved jeg ikke.

Jeg ankommer til det stedet og hun skriver så den præcise bolig. Jeg kommer ind og bliver mødt af den mest lækre og helt klart autentisk unge pige og nøj hvor er hun gudesmuk. Jeg er positivt overrasket og kan ikke siger billederne gør hende ret. Jeg træder ind i den meget fine bolig, alt er rent og flot. Jeg ordner betalingen og i badet med mig, Hun giver mig noget intim shampoo hun gerne vil have jeg bruger da jeg har tilvalgt blow uden gummi. Derefter går akten i gang. Allerede fra start kan jeg mærke at det ikke er noget hun gør bare fordi hun skal men at hun faktisk nyder det. Uden at gå i detaljer om den himmelske akt kan jeg kun sige at det var ægte GFE som virkelig gav mig eftersmagen af "har lige været med min kæreste". Denne gang lykkedes dog ikke lille fætter at komme, så vi forsatte med lidt massage og hygge. 

Jeg spurgte da tiden var ved at løbe om jeg kunne bliver længere (mod betaling selvølgelig) og det efter lidt besked med en anden var alt ok. Jeg valgte at vente lidt med at prøve igen og vi faldt lidt i snak, ikke bare overfladisk og med ja/nej svar men hvor hun faktisk holdte en samtale og viste interesse. Vi snakkede en del før vi begyndte på akt to og alt gik fantastisk endnu en gang borset fra lille mand som er uenig med mig i dag.

Jeg kan kun sige at hun er utrolig køn og skøn, og hun er virkelig blød og petite. Jeg kommer helt klart igen trods den høje pris for hun er lige kommet på toppen af min liste. Hvis jeg skal nævnte et minus er det at hendes blow ikke er det bedste jeg har prøvet men jeg nød det skam stadigvæk. Jeg kan varmt anbefale hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
3somelover skrev, den 10.10.2021 at 20:51:

Jeg har nu efter nøje overvejelser, specielt pga prisen kontra mange andre, valgt at besøge Alexis. Det startede med hun ville have billede og info omkring mig, såsom arbejdsplads, hvorfor jeg ellers var klar til at droppe det. Efter lidt snakken frem og tilbage godtog hun dog bare at vide hvilket felt, om det er normen eller et enkelt tilfælde ved jeg ikke.

Jeg ankommer til det stedet og hun skriver så den præcise bolig. Jeg kommer ind og bliver mødt af den mest lækre og helt klart autentisk unge pige og nøj hvor er hun gudesmuk. Jeg er positivt overrasket og kan ikke siger billederne gør hende ret. Jeg træder ind i den meget fine bolig, alt er rent og flot. Jeg ordner betalingen og i badet med mig, Hun giver mig noget intim shampoo hun gerne vil have jeg bruger da jeg har tilvalgt blow uden gummi. Derefter går akten i gang. Allerede fra start kan jeg mærke at det ikke er noget hun gør bare fordi hun skal men at hun faktisk nyder det. Uden at gå i detaljer om den himmelske akt kan jeg kun sige at det var ægte GFE som virkelig gav mig eftersmagen af "har lige været med min kæreste". Denne gang lykkedes dog ikke lille fætter at komme, så vi forsatte med lidt massage og hygge. 

Jeg spurgte da tiden var ved at løbe om jeg kunne bliver længere (mod betaling selvølgelig) og det efter lidt besked med en anden var alt ok. Jeg valgte at vente lidt med at prøve igen og vi faldt lidt i snak, ikke bare overfladisk og med ja/nej svar men hvor hun faktisk holdte en samtale og viste interesse. Vi snakkede en del før vi begyndte på akt to og alt gik fantastisk endnu en gang borset fra lille mand som er uenig med mig i dag.

Jeg kan kun sige at hun er utrolig køn og skøn, og hun er virkelig blød og petite. Jeg kommer helt klart igen trods den høje pris for hun er lige kommet på toppen af min liste. Hvis jeg skal nævnte et minus er det at hendes blow ikke er det bedste jeg har prøvet men jeg nød det skam stadigvæk. Jeg kan varmt anbefale hende. 

Thank you for such a good review, I am looking forward to our new meeting

Del dette indlæg


Link til indlæg
3somelover skrev, den 10.10.2021 at 19:51:

Jeg kan kun sige at hun er utrolig køn og skøn, og hun er virkelig blød og petite. Jeg kommer helt klart igen trods den høje pris for hun er lige kommet på toppen af min liste. Hvis jeg skal nævnte et minus er det at hendes blow ikke er det bedste jeg har prøvet men jeg nød det skam stadigvæk. Jeg kan varmt anbefale hende. 

Dejligt for hun er kommet igen..

https://annoncelight.dk/showad/324315

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peterepete skrev, for 2 timer siden:

Er det muligt at parkere nær adressen på nørrebrogade?

Nær og nær - det er nok subjektivt. Et realistisk bud er det grønne parkeringshus, så der kun en mindre gåtur til Nørrebrogade

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 15.12.2021 at 22:10:

Dejligt for hun er kommet igen..

https://annoncelight.dk/showad/324315

Har ikke lige været aktivt men har allerede godt besøgt hende et par gange, hun er uden tvivl min favorit. Det hjælper helt klart at kemien er der imellem os. Kan kun anbefale hende.

Peterepete skrev, den 23.12.2021 at 08:29:

Er det muligt at parkere nær adressen på nørrebrogade?

Hvis man er villig til at betale for det kan man finde det i sidegaderne samt i parkeringshuse tæt på. Jeg vil til hver en til anbefale bilisterne at komme i god tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende. Hun er virkelig lækker.  At sidde i 69 og slikke den smukke mis og rører hendes dejlige numse er puhaaa. Bj var kun ok, samt er tungekys ikke så dybe og man skal lige presse lidt på for at få mere kys synes jeg. Pissesød pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Sterling

Jeg har 2 gange villet sexe med hende. Første gang i august tror jeg .Her ville hun have 2 selfies. Det sendte jeg gudhjælpemig. Jeg fik en aftale til dagen efter. Den aflyste jeg senere samme aften. Intet problem.

Jeg skrev så til hende igen omkring 20 dec. Her bad hun så om selfies, facebook oplysninger adresse mv. Jeg skrev så at hun havde fået mine selfies sidst. Dem havde hun ikke nu, og at det ikke var nok mere, jeg skrev glædelig jul, men nej tak. Dét gider jeg altså ikke mere det der selfie ræs... overhovedet. Især ikke når man kan fornemme nu at oplevelsen kan risikere at blive middel- til overmiddel standard.

Roger Sterling

Redigeret af Roger Sterling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Sterling

Jeg forstår ikke, at det ikke er nok, med video opkald over WhatsApp eller lign. Dette tilbød jeg i første omgang. Hvis de her østpiger så synes man ligner en blanding af Ted Bundy og Dahmer, kan de blot takke pænt nej. De må selvom dette- bevares. Men hold da op et fantastisk knald hun her er gået glip af:lol:. Og mange andre.

Roger Sterling.

Redigeret af Roger Sterling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roger Sterling skrev, for 4 minutter siden:

Jeg forstår ikke,

Det er helt fair, men tag den hellere i Generel debat. Diskussionen starter forfra hver gang, når det dukker op i en anmeldelse, men der kommer aldrig noget nyt - bare en laaaang afsporing. Seneste tråd om selfie-kartellet (der er flere): 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roger Sterling skrev, den 1.1.2022 at 14:06:

Jeg har 2 gange villet sexe med hende. Første gang i august tror jeg .Her ville hun have 2 selfies. Det sendte jeg gudhjælpemig. Jeg fik en aftale til dagen efter. Den aflyste jeg senere samme aften. Intet problem.

Jeg skrev så til hende igen omkring 20 dec. Her bad hun så om selfies, facebook oplysninger adresse mv. Jeg skrev så at hun havde fået mine selfies sidst. Dem havde hun ikke nu, og at det ikke var nok mere, jeg skrev glædelig jul, men nej tak. Dét gider jeg altså ikke mere det der selfie ræs... overhovedet. Især ikke når man kan fornemme nu at oplevelsen kan risikere at blive middel- til overmiddel standard.

Roger Sterling

Jeg har sjovt nok kun sendt selfies en gang, derefter har hun husket mig og sågar givet mig lidt ekstra sukker oveni hendes uden meromkostninger. For mig er oplevelsen helt i top og er man tili petite piger så har jeg endnu ikke mødt end som jeg synes passede bedre og gav ligeså god en oplevelse.

Man kan jo desværre have forskellige oplevelser. Men i mit tilfælde har kemien været der, vi har snakket en del og sågar danset lidt fordi stemning blev list festlig. Sexen er ret god og hun føles stram. For mig er det uden tvivl en nobrainer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...