Hop til indhold
per.b.j

Trist besøg hos Smukke Nina

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/309316

Jeg har nydt godt af forummet længe, og mange gange brugt anmeldelser til at planlægge besøg. Dog har jeg været doven, og ikke selv taget tiden til at gøre gengæld og dele mine erfaringer. Så derfor er dette min første anmeldelse, som jeg simpelthen føler må laves.

Fin kontakt over sms med mange smileys og hjerter. Jeg spørger efter kys, og det får jeg ja til.

I døren er det dog ikke pigen på billederne, men en anden. På værelset spørger jeg efter hende jeg har aftalt med, og viser billedet. Og efter lidt snak uden for døren er det hende som kommer ind. Ganske pæn pige. Jeg sikre mig igen, at det er med kys, og igen får jeg ja.

Og så skifter pengene hænder. Hun spørger om jeg har lyst til massage først, hvilket jeg svare ja til. Hun starter med en ganske god massage af ben, men på ryggen går det helt galt. Det er direkte ubehageligt, og ved B2b kaster hun sig nærmest på ryggen af mig. Og det foregår i voldsomt tempo og uden den mindst pirring.

Vendt om på ryggen starter med et hurtigt blow hvor der også kommer kondom på. Igen helt uengageret. Hun kravler kort op ved siden af mig og det lykkedes at give hende 2 tantekys. Derefter en ridetur i Ca 20 sekunder, hvor jeg igen forsøger at kysse hende. Men hun er helt afvisende.

Efter den korte ridetur hopper hun af og går igang med hånden. Overdrevent tempo igen. Og hun sidder helt klemt sammen så man hverken kan røre det ene eller det andet. Og efter kort tid siger jeg stop. Jeg er ude efter maks 20 min. 

Pengene var tydeligvis den største drivkraft. Naturligt nok måske. Men der var absolut ingen indlevelse, pirring eller service.

Min absolut dårligste oplevelse til dato. 

Stedet er en adresse i det velkendte sted tæt på Biltema.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...