Gangbang 635 Skrevet 10. Oktober, 2021 Hejsa Så afholder vi gangbang på torsdag d. 14/10 fra klokken 19,00 til 21,00 og det foregår i nærheden af Børkop i helt perfekte og diskrete omgivelser Pigen er en mega smuk og tændt 33 årige tøs som ikke er sart Lidt info om hende 33 år 179 cm 81 kg Langt blonde hår gode bryster dejlig glat fisse masser af tatoveringer Hun tilbyder blandt andet følgende sex uden kondom da hun elsker sperm men det selvfølgeligt tilladt at bruge kondom hvis man ønsker det blow uden kondom og sluger gerne evt 2 i fissen sprøjte orgasmer Og har man nogle ønsker diger man bare til så ser vi på det Anal og kys er ikke muligt Der vil være øl/vand samt håndsprit og vådeservietter til rådighed Bad er selvfølgeligt også muligt Det vil koste 1500 kr til tøsen for at deltage de 2 timer så håber på god opbakning så er det noget så smid en mail på [email protected] Håber vi ses Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 10. Oktober, 2021 Er det muligt at se nogle billeder af hende? Synes ikke jeg kan finde et opslag på annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 10. Oktober, 2021 ims skrev, for 3 timer siden: Er det muligt at se nogle billeder af hende? Synes ikke jeg kan finde et opslag på annoncelight Hej ja du kan sende en mail til [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thunder78 49 Skrevet 14. Oktober, 2021 Øv æv - så er det aflyst. Det var ellers et event jeg havde set meget frem til :-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 14. Oktober, 2021 Thunder78 skrev, 1 time siden: Øv æv - så er det aflyst. Det var ellers et event jeg havde set meget frem til :-( Gem på “opsparingen” lidt endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg