Hop til indhold
Fyn

DK´S FRÆKKESTE BJ FÅS PÅ FYN I DENNE WEEKEND

Recommended Posts

Du får en retur med en sludder for en sladder om, at du er dejlig, og du kan få det hele gratis 1. gang. Desværre er hendes mail i uorden, så du skal ind på et dating-site for at møde hende. :lol: Hold nallerne væk og find på noget andet. Det er et annoncør som spilder din tid  med forsøg på at fuppe dig ind op et dating-site, som man helt sikkert aldrig vil være medlem af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
average joe skrev, for 3 minutter siden:

Well send en mail og find ud af det :) 

Så får du bare dette svar:

Hej søde Håber du har haft en weekend

Undskyld jeg først skriver nu min mail virker åbentbart ikke optimalt...

Jeg kan sagtens komme hjem til dig i aften eller du kan  komme her måske ellers kan vi ses i løbet af de næste par dage. hvis du frisk på en lidt spontan aftale :)

Jeg vil ikke have nogle penge her første gang leder efter en at ses fast så første gang er gratis

Så håber jeg vi kan få mange hyggelige stunder i fremtiden.

Siden min mail ikke virker så kan jeg ikke svare eller modtage mails.. Er du ikke sød at skrive til mig herinde på https://hook-up.dk/?al=SNlYtLDb32Eh Kan vi lige aftale det sidste inden vi mødes

Jeg hedder Lineez3 der inde så du kan bare søge på mit brugernavn Jeg har også flere billeder derinde så du kan se mere af mig.

Glæder mig til at se dig knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ståpik skrev, for 1 minut siden:

Så får du bare dette svar:

Hej søde Håber du har haft en weekend

Undskyld jeg først skriver nu min mail virker åbentbart ikke optimalt...

Jeg kan sagtens komme hjem til dig i aften eller du kan  komme her måske ellers kan vi ses i løbet af de næste par dage. hvis du frisk på en lidt spontan aftale :)

Jeg vil ikke have nogle penge her første gang leder efter en at ses fast så første gang er gratis

Så håber jeg vi kan få mange hyggelige stunder i fremtiden.

Siden min mail ikke virker så kan jeg ikke svare eller modtage mails.. Er du ikke sød at skrive til mig herinde på https://hook-up.dk/?al=SNlYtLDb32Eh Kan vi lige aftale det sidste inden vi mødes

Jeg hedder Lineez3 der inde så du kan bare søge på mit brugernavn Jeg har også flere billeder derinde så du kan se mere af mig.

Glæder mig til at se dig knus

Jamen så er det jo afklaret, :) 

Men da heldig hun kan sende en mail og faktisk også modtage en nu hvor den ikke virker, 

Del dette indlæg

Link til indlæg

De har da fået det oversat pænt nok.

Hook-up.dk Det lugter jo ikke langt væk af fusk. Der må jo desværre være nok mænd som alligevel falder for den, siden de bliver ved med alle de her fake sider.
Domænet er registeret til. (kan slås op på DKHostermaster).
Navn     archie ursolino
Postnr. og by     1211 makati
Land     Philippinerne

Men det er en fin vinkel... første gang er gratis, det skal jo desværre nok få nogle til at falde i den fælde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...