Hop til indhold

EroGuide.dk får flere brugere???

Featured Replies

Skrevet

Flest brugere online var 348, 13. aug 2013, 22:06

Så er der lige sat en ny rekord. Tilykke til EroGuide.dk. :)

Det får mig til at tænke på om antallet af medlemmer stiger støt og roligt samt om det samme gælder for medlemmer med mere end f.eks. 10 posts. :?:

Skrevet

Det får mig til at tænke på om antallet af medlemmer stiger støt og roligt samt om det samme gælder for medlemmer med mere end f.eks. 10 posts. :?:

Pas på, nu får du BX på nakken ligesom jeg gjorde, da jeg kom til at skrive medlem i stedet for bruger for et par uger siden eller så:

Imidlertid mener jeg ikke, at vi er "medlemmer" herinde på EG. Vi har altid været "brugere" – det andet er en VL-tankegang, som vist nok oven i købet koster penge :)
men du overlever jo nok ligesom jeg hidtil har gjort. :D

Mvh

smo

Skrevet

Det bliver spændende at se, om de hænger ved, efter Trine Tease-konkurrencen stopper :)

Skrevet

Pas på, nu får du BX på nakken ligesom jeg gjorde, da jeg kom til at skrive medlem i stedet for bruger for et par uger siden eller så:

men du overlever jo nok ligesom jeg hidtil har gjort. :D

Mvh

smo

Du er altid så ”positiv” i dine indlæg :). Hvorfor bliver du ikke medlem af VL? Der ville du kunne finde passende sparringspartnere. Der er f.eks den growe Growler, der styrer tingene jernhårdt og ikke tillader afvigelser fra den (læs: hans) slagne vej, og så er der f.eks også en figur, ”Den Gamle”, som af princip altid er imod alt.

Dem – og der er sikkert flere – ville du uden tvivl kunne mundhugges med i fin samdrægtighed.

Hvorfor ikke tage chancen? :lol::lol: :lol:

Skrevet

BX

Har jeg egentlig skrevet andet end at du var 'efter mig' fordi jeg i dine øjne havde brugt et forkert ord :?:

At din oprindelige kommentar ligesom ovnstående, er komplet irrelevant, burde vel være unødvendig at skrive :roll:

Mvh

smo

Skrevet

Edit: Indlægget hermed affnidret.

Skrevet

Ih guder - Arto-skænderierne springer fra tråd til tråd. Så snart Ledelsen har lagt låg på person-fnidderet i én tråd, flytter det over i en anden.

"du sagde", du gjorde", "det var dig der startede" er sgu snart det eneste der bliver kævlet om... hvad med at komme med nogle holdninger med indhold i, istedet for alt dette ordkløveri, og folkeskole-mobberi. Der er stort set ikke længere nogen der argumenter for deres egne synspunkter... det hele handler om at pege fingre af hvad andre har sagt, og alt ender i frem-og-tilbage skænderier om ligegyldigheder.

Inden nogen siger, at hvis jeg er utilfreds, kan jeg jo bare lade være med at læse og kommentere det. Korrekt det kan jeg... men jeg kan også vælge at være med til at påvirke debatten i den anden retning, og det er lige præcis hvad jeg gør her.

Skrevet
  • Administrator

Nu må i altså stoppe det personfnidder, kan i ikke læse hinandens indlæg uden i absolut skal komme med en eller anden spydig kommentar eller hive ævl fra den ene tråd til den anden, så findes der en ganske glimrende funktion som gør i kan ignorere hinanden.

Skrevet
  • Author

Jeg undskylder meget mit indlæg. Jeg ville ikke re-starte noget. :(

Da jeg kan se, at antallet af online personer er voksende ville jeg bare vide om der er flere registrerede medlemmer/brugere samt om der er flere der deltager aktivt i informations delingen her på EG. Det var alt. :)

Alt andet personlige ting og sager har ikke min interesse. Synes nogen gange at der er for meget af det her på EG. Det er bare min personlige mening og jeg kommer ikke med kommentarer til indlæg om det. :|

Skrevet
  • Administrator

Jeg undskylder meget mit indlæg. Jeg ville ikke re-starte noget. :(

Det var ikke dig jeg hentydede til, med mit indlæg. Så jeg er ked af hvis du har fået den opfattelse.

Da jeg kan se, at antallet af online personer er voksende ville jeg bare vide om der er flere registrerede medlemmer/brugere samt om der er flere der deltager aktivt i informations delingen her på EG. Det var alt. :)

Hvis vi kigger på de seneste 3 måneder, så har vi fået 38 nye brugere som har skrevet over 10 indlæg. I samme periode har vi fået 403 nye brugere, som har skrevet minimum ét indlæg. Indenfor de seneste 30 dage, har 1.354 brugere været aktive på Eroguide.dk.

Vores besøgstal stiger også hele tiden, bare den seneste måned har vi haft over 110.000 unikke besøgende, og dette tal stiger hver eneste måned.

Skrevet
  • Author

Det var ikke dig jeg hentydede til, med mit indlæg. Så jeg er ked af hvis du har fået den opfattelse.

Det er jeg klar helt over. :) Det var mere en hentydning til at mit indlæg ikke skulle bruges til personlige opgør eller uenigheder. Tag endelig ikke fejl, hvis folk kommer med en sjov kommentar lidt off-topic har jeg bestemt ikke noget mod det. Humor er en god og dejlig ting, hvilket men ikke kan sige om ævl og kævl.

Hvis vi kigger på de seneste 3 måneder, så har vi fået 38 nye brugere som har skrevet over 10 indlæg. I samme periode har vi fået 403 nye brugere, som har skrevet minimum ét indlæg. Indenfor de seneste 30 dage, har 1.354 brugere været aktive på Eroguide.dk.

38 aktive brugere ud af 403 nye brugere (ca 10%) er ikke dårligt efter min mening (og ja 10 indlæg er min definition på en aktiv bruger). Hvor mange brugere uden indlæg har vi fået?

Vores besøgstal stiger også hele tiden, bare den seneste måned har vi haft over 110.000 unikke besøgende, og dette tal stiger hver eneste måned.

110.000 unikke besøgende inden for den seneste måned, det må jeg sige er imponerende. (her mangler en smily for 'tommel op' ;) )

Det antal viser at der er et behov for et seriøst forum for folk og at vi skal gøre hvad vi kan for at holde det seriøst. :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.