Hop til indhold
Kajakfisker

Sex på/i hjernen

Recommended Posts

Som overskriften lidt hentyder til, ja så fylder sex stadigvæk en del i hovedet selvom årstallet er det samme som en super årgangs vin fra Bordeaux - fra mit første møde med en skøn GP’er har jeg haft en ufrivillig trang til at planlægge og gennemgå mødet inden, og i dagene op til, var det, det sidste jeg tænkte på inden jeg faldt i søvn - og udfaldet, ja det var selvfølgelig ikke som ventet og vil nok heller aldrig blive det. (Har en last for shibari bondage som kan være svær at udleve og kun med få man kender godt)  Har så sidenhen prøvet at selvbehandle min lille last (planlægge ikke shibari) og ved godt at man skal leve i nuet og dermed også i et besøg lade tingene ske som de kommer. Som Lenin sagde: “Life is what happens to you while you're busy making other plans” 
så her kommer spørgsmålet til jer andre går i også ind til mødet med en kendt eller ny GP’er med en forud indtaget agenda? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kajakfisker skrev, for 2 minutter siden:

Som overskriften lidt hentyder til, ja så fylder sex stadigvæk en del i hovedet selvom årstallet er det samme som en super årgangs vin fra Bordeaux - fra mit første møde med en skøn GP’er har jeg haft en ufrivillig trang til at planlægge og gennemgå mødet inden, og i dagene op til, var det, det sidste jeg tænkte på inden jeg faldt i søvn - og udfaldet, ja det var selvfølgelig ikke som ventet og vil nok heller aldrig blive det. (Har en last for shibari bondage som kan være svær at udleve og kun med få man kender godt)  Har så sidenhen prøvet at selvbehandle min lille last (planlægge ikke shibari) og ved godt at man skal leve i nuet og dermed også i et besøg lade tingene ske som de kommer. Som Lenin sagde: “Life is what happens to you while you're busy making other plans” 
så her kommer spørgsmålet til jer andre går i også ind til mødet med en kendt eller ny GP’er med en forud indtaget agenda? 

Mht Lenin: Resultatet af leninismen var nu snarere at: Death is what happens to you while busy making other plans.
Alene hans henrettelser i årene 1918-1922 skønnes at være op mod 200.000! Sidenhen kom Stalin til, med henrettelser og andre former for udrensning af politiske modstandere i antal op mod 7-9 millioner! 

Mht til superårgangen: Så er vi nok nogenlunde lige gamle. 

Mht til dit spørgsmål: Jeg planlægger nogle gange ret detaljeret, nogle gange mest mht. ønsker om påklædning og remedier. Men i langt, langt. langt de fleste tilfælde dukker jeg op med sommerfugle i maven, og ser hvad det kan udvikle sig til. Der skal som sagt mindst to til en tango. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lonewolf

jeg er glad for gensyn og kan i den sammenhæng godt finde på at planlægge mit besøg ret meget. ved nye ansigter gør jeg ikke, for det ville være umuligt at forudse hvordan hun er og reagerer på mine påfund. og tak for sætningen fra Lennon, jeg er helt enig, gid min chef så lige sådan på det :)

jeg glemte at skrive noget, så lige en tilføjelse. ved gensyn bruger jeg at skrive med hende om min planer, ihvertfald overordnet, bare så vi ikke går helt skævt af hinanden.

Redigeret af Lonewolf

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Kajakfisker

Det hedder forventningens glæde.:rolleyes: men der er også mere i det. I know, jeg gør det selv, men ikke ofte med GPer, i stedet for i ufinaniserede oplevelser. Det kræver noget at få den slags til at lykkes godt. Forventningerne bliver meget store. Det kræver. Tid, tillid, godt kendskab til hinanden. Vil du have det til at lykkes, så,har jeg fået det til at lykkes ved først at besøge til et simpelt møde. Måske et blow eller almindelig sex. Så mærker du hurtigt om pigen/kemien noget, som du har lyst til det her med. Tag et par besøg. Skal det blive,godt på den måde du ønsker, så er det også en fordel, at hun kender dig.
Mit svar er derfor, at med en ny GP, så lad vær. Giv hende i stedet mulighed for at vise, hvad hun kan for dig stille og roligt. Når det er en gp du kender og hun kender dig, så kan det være pirrende og lykkes. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...