Hop til indhold
PeterN

Pretty Linda som den smukkeste sensommernatsdrøm. . . . Hold da op!

Recommended Posts

Ja kære venner, jeg er flittig for tiden............ PYHA

Så jeg lægger ud med tusind tak til @Pigeglad for tippet så jeg lige fik nået en oplevelse i topklasse med en ungpigeskønhed.....

Og så ved aftentide hvor jeg normalt ikke præsterer helt i top....

Og @Pigeglad jeg oplevede Linda præcis som du beskriver.......... Smilende, omfavnende og livligt kvidrende...... !!!

Alene optakten en lørdag aften på cykel, og alle de festglade mennesker.... skøøøønt der er gang byen!!!!!

Og så Linda....... Hold da op! Meget farlig :wub:!!!!!!!!!!!!!! Og jeg skal afsløre at Linda og jeg er på bølgelængde, maximum!!!!

Hun giver et fantastisk blowjob..... lækker bagdel..... og er 100% med på legen !

Hun er varm sitrende, har brug for en rolig gentleman.... altså helt ærligt er det så ikke lidt frækt af hende at sige hun MÅSKE kommer tilbage..... !!!!

Nej nej nej det er helt forkert, fordi selvfølgelig kommer hun tilbage, det har jeg altså besluttet !!!!

Lige hygge putte og gode grådige tugekys .... et dejligt blowjob .... en god omgang gennempuling af hendes stramme jadeport (med rolig indfølt respektfuld indføring til start)..... Ja altså og igen blowjob nu siddende på kanten af sengen og hendes dejlige bagdel i spejlet og hendes tunge alle mulige steder og så indimellem hendes forevntningsfulde grønne øjne, igen sitrende ja præcis som en drøm ! SUK !!!! Hun ligger på ryggen med vidt spredte ben og jeg udgyder lummersovsen fra de spændte sensommerløg ukontrolleret udover hendes maveskind! Og ja det var altså en ordendentlig portion hun kunne fremtrylle..... SUK!!! Som en drøm! 

Jeg' helt færdig..... Torsdag morgen ungarske Diana ... Fredag morgen Amelia .... og i dag pretty Linda, en ny stjerne som tillader sig MÅSKE at komme tilbage .... hahaha

Ja men som Linda selv siger med ægte østeuropæisk ærlighed (whats not to like ;-) ) "its because thats the life, you never know what happens"

Som afsked knælede jeg og kyssede hende på maven og sagde please come back!

Ja så må man håbe på at min aftale med de højere magter holder..... det plejer at være en rigtig god aftale ...... Så lad os håbe!

PYHA magisk !

Beklager at jeg skriver denne anmeldelse af en fantastisk pige som vi blot må håbe kommer igen, men altså det kan da være det lykkes!

Selvom hun nu snart har fortryllet det sidste danske stykke mandfolk i denne omgang, så ved I da at der er noget at glæde sig til når hun forhåbentlig viser sig igen....

Håber mit skriv kan bruges til et eller andet..... !

KH og sov godt derude.....

PeterN

:P

Ja ja på vej hjem på jernhesten sad der nogle brødre i ånden og dulmede med kold fadøl ..... Jeg cyklede forbi og råbte F*SSE og de råbte selvfølgelig også F*SSE jaja glemte helt at fortælle at hun som afslutning - uden forbehold - sugede de sidste dråber lummersovs ud af rumsterstangen...... ! mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

---- "nogen" mente måske at der skulle indføres en "ny" normal---- THEY ALREADY FAILED BIGTIME ...... hahahahahahahaha

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...