Hop til indhold

Recommended Posts

Guest aarhus62
John_0034 skrev, for 18 timer siden:

Har du noget info om hende, som du gerne vil dele? Evt. i PB?

Hvad vil du vide,  jeg har besøgt hende flere gange :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev med hende i weekenden.  Hun virkede mærkeligt og da jeg trak mig fra aftalen, begyndte hun at nævne hendes ven Mikkel der har siddet inde. Så blokerede jeg hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Akasut@ skrev, for 3 timer siden:

Jeg skrev med hende i weekenden.  Hun virkede mærkeligt og da jeg trak mig fra aftalen, begyndte hun at nævne hendes ven Mikkel der har siddet inde. Så blokerede jeg hende

Tak for informationen, der døde den interesse lige :))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kæmper nok med et el. andet personligt. 

Jeg har været der en gang og kommer ikke igen. 

Hun ser ikke ligefrem ud som på hendes billeder, plus hun er noget større end forventet. Og man skal selv gøre alt, for ingen hjælp fra hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
just27fun skrev, for 1 time siden:

Hun kæmper nok med et el. andet personligt. 

Jeg har været der en gang og kommer ikke igen. 

Hun ser ikke ligefrem ud som på hendes billeder, plus hun er noget større end forventet. Og man skal selv gøre alt, for ingen hjælp fra hende. 

Fuldstændig samme menig og oplevelse her. Man kunne godt se det var samme pige som på billederne, men der var helt sikkert sket et eller andet med hende. Synd for hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende.

Jeg skrev med hende i nogle dage og hun virkede virkelig sød og helt klart i alt hvad hun skrev. Hun sendte et nyere billede i undertøj og der så hun en smule anderledes ud end på profilen, men stadig dejlig.
Men hun ser MEGET anderledes ud nu! Har et stort sår på benet og en masse blå mærker og noget mere buttet ...... jeg kan faktisk ikke se hun ligner hende på profilen.
Hun snakker en smule mærkeligt, men til at starte med troede jeg det var accent/dialekt. 
Vi fik tøjet af og havde sex. Hun blev lidt mærkelig at kommunikere med. Så jeg kom og det var det. Da hun skulle ud af sengen faldt hun og havde svært ved at komme op. Hendes opførsel begyndte at minde om en der var skidefuld. Sådan fnisende og så alvorlig, men alligevel ikke. Hun forstod ikke rigtigt det man snakkede om med hende.
Om det er sprut, medicin eller stoffer ved jeg ikke. Men der er et eller andet der fucker hendes hjerne op.
Jeg fortrød virkelig besøget i hvert fald.......... for det der er sgu synd!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper8600 skrev, for 17 minutter siden:

Men er hun god at tømme pikken i?

Hun ligger helt livløs, så du kan bare tømme dig.. Men ja det er synd for hende, helt sikkert et eller andet galt..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...