Hop til indhold
Jastrau

Rabbit Hall – prægtig præstation i Prag

Recommended Posts

Eroguide er for erotisk sjov, hvad Forbrugerrådet Tænk er for hårde hvidevarer og forbrugerelektronik. Gode anmeldelser og forbrugerinformation… med et par svipsere og muldvarpe iblandt. Og tak for det brødre.

For et par år siden har skrev djjohn en fin anmeldelse af massage i Prag. Jeg kan anbefale den.

Jeg har selv tidligere været i Prag, og kan huske en festlig aften på K5, som var et af Europas mest eksorbitante glædeshuse i mange etager. Diskotek, barer, temarum, restauranter og 40-60 piger på arbejde til fornuftig pris. K5 er desværre lukket.

Det gode ved Prag er, at priserne stadig er meget moderate – 18 kr for en halv liter fadøl og Ryanair billetter direkte til Prag for, hvad man giver for en Flixbus billet mellem landsdelene. Desværre flyver SAS og Czech Airlines ikke direkte, hvis man foretrækker ’et ordentligt’ flyselskab.

Nå, men som supplement til et heftigt arbejdsprogram, følte jeg, at lidt erotisk afslapning var fortjent, så jeg søgte på eroguide og fandt en fin anmeldelse til Prag, og jeg blev inspireret af djjohns indlæg

 

Han henviste til Matahari Salon og Rabbit Hall, som jeg surfede på. Begge har fine og informative hjemmesider. Lokation og udvalg hos Rabbit Hall matchede mine lyster, så jeg bookede en times erotisk massage her med en pige ved navn Ella.

Rabbit Hall: https://www.massagehall.cz/

Ella: https://www.massagehall.cz/masseuses/ella/

Og Matahari Salon, som DJJohn også henviste til: https://salon-matahari.cz/en.html

Jeg ankom til Rabbit Hall og trykkede dørkoden og blev lukket ind af Ella. Først var jeg lidt forvirret, da pigen der åbnede var markant smukkere end billederne. Høj og slank. Lækker mediumsize naturlige bryster og en dejlig røv. Meget smukt ansigt, gnistrende sorte øjne, godt engelsk og sprudlende positivt sind.

Badetøfler på og ind på et eksklusivt indrettet massagerum – delvis rå vægge, delvis sorte vægge på faste flader og dæmpede glødelyspærer. Af med tøjet og sammen med Ella ind i brusekabinen, hvor hun sæbede mig ind her og der, og så var vi der.

Jeg havde bestilt nuru-massage, hvor hun med nurugel bevægede sig nøgen op og ned og rundt om kroppen, mens hun sporadisk berørte de ædlere dele. Vi eksperimenterede lidt med tantra. Der var virkelig god mental forbindelse, og jeg blev meget tændt af den smukke ungpigekrop, de gnistrende øjne og ren forkælelse. Spejle på væggen gjorde, at jeg også på maven kunne iagttage de glidende bevægelser. Til sidst gik hun i gang med en blid massage af pikken med masser af nurugel, til jeg kom i en kraftig orgasme. Hun fortsatte blidt med at massere pikken, benene og fødderne efter eksplosionen, til jeg var helt i zen. Timen var gået, men – som jeg tror er deres servicekoncept – fortsatte vi i badet, hvor hun igen sæbede mig ind, til jeg var ren og fin… og hun ligeså.

75 minutters guldbehandling for 500 danske kroner. Jeg var målløs, da det var billigere end angivet på hjemmesiden, så jeg gav 300 danske kroner i drikkepenge, hvilket gjorde hende helt befippet. Hun bestilte en taxa til lufthavnen, og så forlod jeg Prag med et stort smil efter en udbytterig sviptur.

Lidt efterfølgende refleksioner. Det er ikke sex (her er vi dog nok ovre i Bill Clinton definitionen, jf. Monica Lewinsky). Hun er ikke professionel massør, og tantra, var ikke noget hun kendte til, hvilket jeg personligt er en stor fan af. Men den mentale forbindelse og gensidige tiltrækning var stor, stedet var eksklusivt og ordentligt, og ydelsen svarede til det, som var blevet stillet i udsigt. Det tæller for mig. Og så ved jeg godt, at personlig kemi betyder noget. Hun tændte på min krop, at jeg var venlig og høflig og intelligent. Andre kan sikkert have en mere kølig oplevelse – også afhængigt af dagen og pigen – men sådan er det jo altid. Det kan man også læse i andre anmeldelser herinde.

Opsummering:

Stedet: 10/10

Pigen: 10/10

Massagen: 8/10

Helhedsoplevelsen: 10/10

Gentagelsesfaktor: 2/10 (ingen planer om tur til Prag foreløbig)

Men herfra de bedste anbefalinger…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse! Du skriver, at Ella var markant smukkere end på billederne. Det var selvfølgelig en behagelig overraskelse. Men er det i øvrigt dit indtryk, at billederne svarer nogenlunde til de kvinder, man møder i virkeligheden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jastrau skrev, den 9.10.2021 at 08:21:

....

Jeg har selv tidligere været i Prag, og kan huske en festlig aften på K5, som var et af Europas mest eksorbitante glædeshuse i mange etager. Diskotek, barer, temarum, restauranter og 40-60 piger på arbejde til fornuftig pris. K5 er desværre lukket.

....

Jastrau, er du bekendt med, om der findes andre lignende klubber i Prag a la K5, som fortsat eksisterer? Konceptet med en masse GP'er et stort sted med disko, bar mv. finder jeg utrolig tiltalende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...