Hop til indhold

Recommended Posts

AyPappi skrev, for 5 timer siden:

Overskriften siger der hele. 

hej @AyPappi Velkommen i Eroguide. Jeg håber at du får en masse godt ud af dette forum. Men du skal lige gøre noget forarbejde, for at få noget ud af forummet her.

overskriften siger faktisk IKKE det hele.

hvad er "det bedste" for dig? Hvad leder du efter? "Thaimassage" er et ekstremt stort område at give sig i kast med.

Du bliver nødt til at være mere konkret. Skal det være b2b/FP/, gfe, SF/MF? hvor gammel skal/må hun være, glat/behåret, petit, hårdt, blødt, osv. ? 

Det nytter jo ikke noget hvis jeg synes at den bedste er en 60-årig behåret buttet kvinde, hvis du tænder på petit glatte 20-årige.

Jeg foreslår at du lader dig inspirere i dette forum. https://www.eroguide.dk/forum/forum/60-anmeldelser-af-thaimassage-og-thaipiger-på-sjælland-og-københavn/ 

Hvis du finder nogle interessante og der er ting, der ikke er besvaret kan du jo stille et spørgsmål til den pige der diskuteres. Hvis du efter noget forarbejde ikke har fundet lige hvad du leder efter, så opretter du en efterlysning der fortæller os andre præcis hvad det er du ikke har kunnet finde ved at søge.

Når vi taler om at søge, så findes der øverst i dette forum et søgefelt, som du kan arbejde lidt med og indsnævre dine søgekriterier. Den er ikke fantastisk, men forholdsvis brugbar.

God jagt.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
AyPappi skrev, for 8 timer siden:

Overskriften siger der hele. Bedste thaimassage på Sydsjælland?

Ja, velkommen til siger jeg også, men som @Harran, skriver; vi kender ikke dine præferencer, og det som Jeg, synes er virkeligt godt, det kan jo godt være noget forfærdeligt lort i din verden.

Jeg er helt enig med det som @Harran skriver

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...