Hop til indhold

Recommended Posts

På en anbefaling fra en anden pige i branchen så besøgte jeg tidligere i dag Anny, som vist er ny i landet, og det kom jeg ikke til at fortryde. (Link: https://annoncelight.dk/showad/329120)

Efter at have snakket med den anden pige så tager jeg af sted mod Rødovre og ankommer på adressen, som er omtrent 2 min på gåben fra Rødovre-centret, og banker på dørren. Jeg bliver lukket ind af Anny, og kommer ind til en lidt overraskende scene. Det er en helt almindelig lejlighed, og jeg kommer direkte ind i stuen. Der sidder 3-4 thai-kvinder omkring et bord og diskutrer livligt på Thai. De kigger op når jeg kommer ind, og hilser allesammen høfligt, hvorefter Anny leder mig ind på et værelse. Sådan en entré har jeg ikke prøvet før, og det er måske ikke alles kop te, men jeg syntes at det var rigtigt frækt. Det føltes som at jeg var teenager igen og kom ind og hilste på kærestens forældre i stuen, for at bagefter gå ind og kneppe datteren på teenage-værelset. :D

Vi kommer ind på værelset, og Anny får sine penge, og forsvinder derefter ud igen for et kort øjeblik. Jeg når ikke mere end at tage sokkerne af før hun kommer ind igen. Hun kommer direkte frem til mig og giver mig et dejligt tunge-kys, herligt! Vi bliver stående og snaver i et stykke tid, og Anny kysser godt og intenst - det føles som en rigtig kæreste! Vi begynder at tage tøjet af hinanden medens vi kysser, og wow - Anny har en fantastisk krop. Dejlige, fyldige, bryster der er helt naturlige, og en fin berøringsvenlig numse. Vi lægger os over på sengen, og efter lidt mere kysseri så begynder hun at kysse mig på halsen, brystet og så ned over hele overkroppen til hun kommer frem til min halvstive pik. Så begynder et fantastisk blowjob, godt med spyt og fræk øjenkontakt, og små tilfredse lyde fra hendes side. Hun tager den dybt, og stopper ibland op for at kigge på mig frækt smilende, medens hun giver lidt handjob, inden hun sutter igen - det er fantastisk! Efter lidt tid kysser hun sig hele vejen op af overkroppen igen og vi begynder igen at tungekysse, under tiden som hun fisker et kondom frem fra gemmerne. På med kondomet, og så spørger hun hvad jeg har lyst til. "Missonæren" svarer jeg, så at jeg kan fortsætte med at få de dejlige tungekys medens jeg knepper hende. Efter lidt tid skifter vi til doggy, og der er hele tiden god indlevelse fra Annys side, det føles faktisk som at kneppe en ung kæreste.

Jeg havde på forhånd fået oplyst at megafransk var inkluderet i prisen, og hendes blow var sgu så dejligt, så når jeg kan mærke at jeg er tæt på at komme, så trækker jeg mig ud og flår kondomet af, samtidig som jeg får kommuniceret til Anny at vende sig om. Det gør hun hurtigt og så står hun der på alle 4 i sengen, struttendes med numsen, og sutter mig som en drøm til jeg eksploderer i munden på hende. Udmattet falder jeg om på ryggen i sengen, og får den obligatoriske aftørring med vådserviet. På det her tispunkt er det gået cirka 30 minutter, og jeg havde bestilt 1 time, så Anny spørger om jeg vil have noget massage. Det takker jeg selvfølgelig ja til, og lægger mig til rette. Det viser sig at Anny faktisk godt kan massere, det er ordentlig massage, og ikke det der olie-plaskeri man oplever nogen steder.

Efter at jeg er blevet godt æltet igennem får jeg et hurtigt brusebad, og så er det ud i stuen igen. Der hilser jeg pænt farvel til thai-damerne, før jeg tilfreds gav mig ud i solen igen og tog køreturen hjem til Amager.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi i dag, fristet af den gode anmeldelse og udsigten til et par pænt store ægte thai bryster. Og det fik jeg. Helt igennem en fantastisk krop, og de lækreste ægte bryster i c+ størrelsen, som bare har det der ungpige-feel over sig. Virkelige et par skønne bryster. Sexen var ok, hun syntes jeg var lidt stor i det, så jeg kunne ikke rigtig give den max gas. Men brysterne mere end kompensere for det, og generelt en slank krop uden noget farvelade overhoved. Jeg skal tilbage til den inden hun er væk igen. 

Redigeret af Gammel rotte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Magico skrev, for 20 minutter siden:

Så tror jeg, det var en anden, du havde fat i, for Zara har ikke efter min mening "pænt store" bryster. Hun har dejlige, faste og ægte bryster og meget kysseklare og modtagelige, men ikke store. Helt perfekte (i min verden), men ikke store. Er du helt sikker på, at det var Zara?

Ja, fuldstændig. De kunne sagtens være helt nye.

Mon ikke du blander en anden tråd (din egen om Zara) ind i denne tråd der ikke omhandler Zara, men derimod en anden kvinde Any i Rødovre med hendes egen annonce https://annoncelight.dk/showad/329120 som denne tråd handler om

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agurken skrev, for 2 minutter siden:

Mon ikke du blander en anden tråd (din egen om Zara) ind i denne tråd der ikke omhandler Zara, men derimod en anden kvinde Any i Rødovre med hendes egen annonce https://annoncelight.dk/showad/329120 som denne tråd handler om

Haha...jo!!!

Undskyld til Gammel Rotte :D

Jeg redigerer straks

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte anny igår, havde bestilt en time med massage og sex. 
Det startet sådan set meget godt, hun holder til i et fint hus på en alm. Villavej. Blev mødt at en ok sød thai pige, det er hende på billederne, men de er ikke helt nye, og der er blevet lidt mere at holde om med det var ok. 
Blev vist op på første salen og ind på et værelse med børne tegninger på døren og det var tydeligt at det var et børne værelse, dog var legetøjet blevet fjernet. Jeg tror det er et Airbnb hus. 
Hun startet med massage, det var mest tryggen rundt på kroppen, det var ikke så godt efter mig mening. Også endelig. Vend dig om. 
Lidt kælen for de ædler dele og ØKO blow i 69. Der er hår forneden og det kan jeg godt lide, det er ikke så tit jeg ser naturlig behåring. 
Efter lidt tid, måtte jeg sige til hende, at hun skulle slappe lidt af med blow, men hun forsatte i højt tempo og til sidst måtte jeg overgive mig. Der efter fik jeg lidt massage på armene og færdig. Hendes timing er ikke eksistererne. 
Meget mekanisk og ingen indlevelse. Da jeg blev lukket ud var der gået 45 min. 
Genbesøg bestemt ikke 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...