Hop til indhold
Peterpedal

Linda og Ewa - Apenraderstrasse 9

Recommended Posts

Hej

Skal forbi tyskland inden for de næste dage og overvejer et besøg ved enten http://www.fair-girls.de/Flensburg/1538 eller http://www.fair-girls.de/Flensburg/1647. Men hvem skal jeg vælge? De ser jo begge brændende godt ud. Og eneste forskel jeg lige kan se på dem er hårfarve og 5 cm i højden.

Er der nogen der har besøgt dem før?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt stedet, men pigen jeg søgte var der åbenbart ikke og den tilstedeværende ca. 45 årige dame viste ikke noget. Hun tilbød også massage, men jeg havde nu sat næsen op efter en lidt yngre model.

NB. du skal benytte bagindgangen til forhuset, men ellers kan du parkere næsten udenfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt stedet, men pigen jeg søgte var der åbenbart ikke og den tilstedeværende ca. 45 årige dame viste ikke noget. Hun tilbød også massage, men jeg havde nu sat næsen op efter en lidt yngre model.

NB. du skal benytte bagindgangen til forhuset, men ellers kan du parkere næsten udenfor.

Øhh. Ok. Hvis jeg møder en model på 45 år så tror jeg altså at jeg springer i havnen i flenborg istedet for. Det er vidst den nemmeste måde at komme over det på i forhold til de modeller der er på fairgirls.

Ja jeg kunne godt se man skulle om på bagsiden af huset for at komme ind.

Det er altid lidt spændende i flensborg om man finder det rigtige sted og den rigtige indgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhh. Ok. Hvis jeg møder en model på 45 år så tror jeg altså at jeg springer i havnen i flenborg istedet for..

Så dum var hun nu heller ikke og tilbød så vidt jeg husker lidt spændende pirringslege, men mht. de 2 piger, hvis de er der - er det så ikke hip som hap - de ser jo dejlige ud begge 2.

Ellers er det en god ide på forhånd at have lavet en liste med alternativer over interessante emner i nærheden - f.eks Engelsburg, Finken- og Feldstrasse mv. - ellers må du på P-club - der kan det ikke gå helt galt, når der er op til 10 modeller at vælge imellem - bare ærgeligt at de ikke fører en mere rimelig prispolitik - de savner vist konkurrence - vi er nogle stykker som netop har været i NRW og her gav vi € 30,- i entre og standardprisen for en ½ time på værelse kun € 40,- med fransk uden kondom - så der blev råd til nogle runder, selvom om vi som regel gav € 10,- i drikkepenge - og der var ihvertfald 60 - 70 piger at vælge imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...