Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg (igen) besøgt Yen Wellness i Ballerup.

https://yenwellness.dk/

Jeg plejer at skrive en SMS på dagen for at booke tid, og de er altid hurtige til at svare tilbage om det er ok. Det har altid virket godt.

Denne gang valgte jeg 30 min tantra massage med happy ending. Normalt vælger jeg 60 min da jeg synes det er en fantatisk afslappende oplevelse, men var lidt i tidsnød denne gang.

Prisen er 300 for 30 min Tantra og 500 for 60 min. Happy ending koster typisk 300.

Som regel plejer jeg at forsøge at huske navnet på pigen som masserer, således jeg kan spørge efter hende næste gang (hvis det var godt).

Jeg foretrækker Tantra fordi det er piringen + afslapning som jeg godt kan lide - og det synes jeg generelt at pigerne hos Yen har godt styr på.

Eneste minus er at du ikke kan se hvilke piger der er på arbejde.

Stedet ligger relativt diskret.

Jeg har også prøvet andre thai massagesteder, men synes at Yen er det som er mest konsekvent i hvad man får selv med forskellige piger.

Jeg har tit overvejet om man skal prøve sauna med en pige - men er ikke fået det gjort.

Rigtig god weekend.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.