Sut 1 Skrevet 8. Oktober, 2021 (edited) Har en fantasi om at mødes med en hel masse fremmede piger som jeg kan slikke i røven. Gerne lige på uden alt for meget andet. Det skal være enten prosituerede eller helt almindelige amatør piger, som gerne vil tjene lidt ekstra. Kender i nogle gode? Skal være billige aftaler, idet jeg agter at slikke måske én om ugen. Redigeret 8. Oktober, 2021 af Sut Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 8. Oktober, 2021 Sut skrev, for 4 minutter siden: Kender i nogle gode? Bare af ren nysgerrighed…Hvad er dit kriterie for “god”? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sut 1 Skrevet 8. Oktober, 2021 Er ikke til overvægtige. Slank til lettere buttet er okay. København området. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 8. Oktober, 2021 Sut skrev, for 20 minutter siden: jeg agter at slikke måske én om ugen uden. Uden hvad? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 8. Oktober, 2021 Sut skrev, for 32 minutter siden: Har en fantasi om at mødes med en hel masse fremmede piger som jeg kan slikke i røven. Gerne lige på uden alt for meget andet. Det skal være enten prosituerede eller helt almindelige amatør piger, som gerne vil tjene lidt ekstra. Kender i nogle gode? Skal være billige aftaler, idet jeg agter at slikke måske én om ugen. ligner mere en efterlysning end et debat oplæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 9. Oktober, 2021 (edited) Sut skrev, for 19 timer siden: Kender i nogle gode? Skal være billige aftaler, idet jeg agter at slikke måske én om ugen. Mange GP har det på menuen. Nogle af dem, der ikke har det stående, tilbyder det alligevel måske uden ekstrabetaling (jeg var engang hos en ekstremt lækker colombianer, der lagde sig med røven i vejret og bad mig slikke) - personligt ville jeg aldrig betale ekstra for det. Men ordinær GP bliver nok for dyrt ift dine forventninger - hvad regner du med at skulle betale - for hvor lang tid? Overvej selv at skrive en annonce på annoncelight - jeg vil tro amatører er bedste bud på billig røvslikning, fordi en del vil synes det er lette penge, når de ikke skal tage sig af din pik eller resten af dig. Hvis du skriver at du selv beholder tøjet på, og at du bare vil slikke dem i røven og ikke fisse og heller ikke bruge fingre(?) så ville jeg ikke udelukke at der er en chance. Redigeret 9. Oktober, 2021 af Advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg