Hop til indhold

Recommended Posts

Har en fantasi om at mødes med en hel masse fremmede piger som jeg kan slikke i røven. Gerne lige på uden alt for meget andet. Det skal være enten prosituerede eller helt almindelige amatør piger, som gerne vil tjene lidt ekstra.

Kender i nogle gode? Skal være billige aftaler, idet jeg agter at slikke måske én om ugen.

Redigeret af Sut

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sut skrev, for 4 minutter siden:

Kender i nogle gode?

Bare af ren nysgerrighed…Hvad er dit kriterie for “god”?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lonewolf
Sut skrev, for 32 minutter siden:

Har en fantasi om at mødes med en hel masse fremmede piger som jeg kan slikke i røven. Gerne lige på uden alt for meget andet. Det skal være enten prosituerede eller helt almindelige amatør piger, som gerne vil tjene lidt ekstra.

Kender i nogle gode? Skal være billige aftaler, idet jeg agter at slikke måske én om ugen.

ligner mere en efterlysning end et debat oplæg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sut skrev, for 19 timer siden:

Mange GP har det på menuen. Nogle af dem, der ikke har det stående, tilbyder det alligevel måske uden ekstrabetaling (jeg var engang hos en ekstremt lækker colombianer, der lagde sig med røven i vejret og bad mig slikke) - personligt ville jeg aldrig betale ekstra for det. Men ordinær GP bliver nok for dyrt ift dine forventninger - hvad regner du med at skulle betale - for hvor lang tid?

Overvej selv at skrive en annonce på annoncelight - jeg vil tro amatører er bedste bud på billig røvslikning, fordi en del vil synes det er lette penge, når de ikke skal tage sig af din pik eller resten af dig. Hvis du skriver at du selv beholder tøjet på, og at du bare vil slikke dem i røven og ikke fisse og heller ikke bruge fingre(?) så ville jeg ikke udelukke at der er en chance.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...