Hop til indhold
Guest aarhus62

Sugar"babe" Fredemuseeen - kan ikke anbefales

Recommended Posts

Guest aarhus62

SugarDaters  jeg tror hun er psykisk ustabil, lod mit gode hjerte løbe af med mig, efter 25 sms, fik hun 1-200 dkk til "billet" men så hende aldrig,

hun kalder sig Frederikke, men tror hun er tyrkisk afstamning, jeg kan ikke finde hende på google search..

men jeg har et par mobil nr. til hende, hvis nogen vil forsøge at få en date :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en. Hvor sørgeligt. Sikke en verden efterhånden. Kvinderne er fake, eller skal have penge på forskud og dukker ikke op. Mænd laver aftaler og dukker ikke op. Forstår dog ikke at I mænd, overhovedet vil betale penge forud til en I aldrig har mødt. 200 er ikke en herregård, men gør hun dette 5-10 gange pr. Dag og det lykkes, så er det jo en meget god forretning. 
god weekend anyway 

Samantha 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er blevet anmeldt tidligere. Hun er en lille plat-dulle, som prøver.

Jeg har haft flere aftaler med hende, og der kommer altid noget på tværs.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhus62 skrev, for 3 timer siden:

SugarDaters  jeg tror hun er psykisk ustabil, lod mit gode hjerte løbe af med mig, efter 25 sms, fik hun 1-200 dkk til "billet" men så hende aldrig,

hun kalder sig Frederikke, men tror hun er tyrkisk afstamning, jeg kan ikke finde hende på google search..

men jeg har et par mobil nr. til hende, hvis nogen vil forsøge at få en date :-)

Kan du sende nummeret til mig på privat besked? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
aarhus62 skrev, for 3 timer siden:

SugarDaters  jeg tror hun er psykisk ustabil, lod mit gode hjerte løbe af med mig, efter 25 sms, fik hun 1-200 dkk til "billet" men så hende aldrig,

hun kalder sig Frederikke, men tror hun er tyrkisk afstamning, jeg kan ikke finde hende på google search..

men jeg har et par mobil nr. til hende, hvis nogen vil forsøge at få en date :-)

Ja hvor uheldig kan man være og ikke mindst, blive udsat for sådan en oplevelse. God råd vil lyde sådan her, betal aldrig på forhånd og tro ikke på alt hvad du læser på diverse profiler, gp, som lyder tillokkende, samt fristende, men nej, der findes mange fake profiler og jeg har selv blevet spurgt om jeg kunne sende halvdelen på forhånd, men profilen fik den besked, at hun,han hvem det nye var, skulle sende mig 100kr først for at bevise at de var ægte, så høre man sjovt nok ikke noget fra dem, ja det kan godt betale sig at tænke sig om en ekstra gang, før man beslutter sig for at tage kontakt.

Jeg ønsker alle herinde en rigtig god fræk weekend, det er jo 3f dag=fræk, forførende fredag.

Jeg giver tilladelse til de kvindelige profil,gp, du må gerne bruge til din annoncer, hvis du har lyst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
longdong skrev, for 1 time siden:

Hun er blevet anmeldt tidligere. Hun er en lille plat-dulle, som prøver.

Jeg har haft flere aftaler med hende, og der kommer altid noget på tværs.

 

Så er jeg mere rolig, jeg er ikke alene :-) - men trist, hun lyder til at have problemer, og hutler sig igennem livet..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
Samanthawild skrev, for 18 timer siden:

Endnu en. Hvor sørgeligt. Sikke en verden efterhånden. Kvinderne er fake, eller skal have penge på forskud og dukker ikke op. Mænd laver aftaler og dukker ikke op. Forstår dog ikke at I mænd, overhovedet vil betale penge forud til en I aldrig har mødt. 200 er ikke en herregård, men gør hun dette 5-10 gange pr. Dag og det lykkes, så er det jo en meget god forretning. 
god weekend anyway 

Samantha 

Jeg tror ikke du forstår hvad "vi" mænd søger - personligt har jeg haft 100-200 sugarbabes - fra under 18 til start af 20 erne fra 4-5 taller til rene ti taller - primært hos mig, men har også besøgt nogen, og andre har besøgt mig på hotel i Kbh. - over en snart 10 år periode, der er smuttere end imellem, men også nogen jeg har set over lang tid, en lækker lille kæmpe barmet sort pige boede hos mig i en periode, 2-3 stykker har 4-5 år efter vi så hinanden kontaktet mig igen, og ville besøge mig - 2-3 af dem har fået barn, og mangler lidt opmærksomhed og penge..

ikke noget forhold, men vi nyder det når vi er sammen..

ikke en dansk GP hvor man kun kan se en kæmpe røv, og ikke andet - ikke noget med at stå i kø, og komme til som nr. 10-20 på dagen..

så lever jeg med smuttere, dem er der alle steder i livet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhus62 skrev, 1 time siden:

Jeg tror ikke du forstår hvad "vi" mænd søger - personligt har jeg haft 100-200 sugarbabes - fra under 18 til start af 20 erne fra 4-5 taller til rene ti taller - primært hos mig, men har også besøgt nogen, og andre har besøgt mig på hotel i Kbh. - over en snart 10 år periode, der er smuttere end imellem, men også nogen jeg har set over lang tid, en lækker lille kæmpe barmet sort pige boede hos mig i en periode, 2-3 stykker har 4-5 år efter vi så hinanden kontaktet mig igen, og ville besøge mig - 2-3 af dem har fået barn, og mangler lidt opmærksomhed og penge..

ikke noget forhold, men vi nyder det når vi er sammen..

ikke en dansk GP hvor man kun kan se en kæmpe røv, og ikke andet - ikke noget med at stå i kø, og komme til som nr. 10-20 på dagen..

så lever jeg med smuttere, dem er der alle steder i livet :-)

Hey Aarhus 

tror du misforstår mit skriv, og insinuerer noget, der ikke er ment eller skrevet. Jeg er selv tidligere SB. Og ved godt, hvordan det game virker. Min generelle mening omkring dette er, at alle steder ( sites) hvor mænd og kvinder har mulighed for at møde hinanden efterhånden undermineres af mennesker af begge køn, der ikke har interesse i at leve op til en indgået aftale. En del kvinder på SD bruger siden ril at få penge ud af mænd enten upfront eller ved at lokke dem på snap og sælge billeder måske af dem selv, eller andre. Også meget udbredt af mænd, der udgiver sig for at være en kvinde på SD, og lokker mænd på snap for at sælge billeder og sige at hvis du køber billeder eller film af mig så kan vi mødes. 
SD er i dag skyld i meget af det bedrageri som sker, og alt det falskhed, der foregår. Dette kunne løses ved at man skal logge sig på med NemID men så ville de miste mange kunder og dermed trafik og i den sidste ende PENGE. 

jeg startede der, og har set, hvad det har udviklet sig til. Og hvis i mænd er useriøse i forhold til at jeg nu er semiglædespige, så er i endnu mere useriøse på SD. Mange er naturligvis de samme mænd, der også florerer i verdenen omkring Annoncelight, og her på Eroguide. Gemt bagved skærmen og tillader sig mærkelige ting. Hvor ofte har jeg ikke prøvet at lave en aftale på SD, hvorefter jeg ved fremmøde er blevet snydt, eller blokeret på SD 5 min.før jeg skulle mødes med manden. Endelig må du gerne leve videre i din mening om, at sugarbabes næsten er jomfruelige og ikke har 10-20 kunder om dagen. ( det har jeg nu slet heller ikke ) men jeg kan love dig for at en SB, der får blod på tanden ikke holder sig tilbage, men gladeligt fortæller dig, hvad du ønsker at høre. Og som bekendt vil alle jo helst leve på en løgn i denne verden, da sandheden ofte er mere voldsom. Til sidst vil jeg dog sige, at det er dejligt at høre, at du har og har haft gode oplevelser på SD. Det har jeg bestemt også, men mit liv som glædespige er nu sjovere. 
bedste hilsener og god weekend 

Samantha 

Redigeret af Samanthawild

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...