Hop til indhold
Big3lover

NEW GIRL IN EJBY - Helt fantastisk!!

Recommended Posts

Fik øje på denne annonce forleden dag, og syntes damen på billederne så lækker ud. Syns også der var en vis ægtehed over billederne, så jeg valgte at kontakte hende. Og det skaulle jeg bestemt ikke komme til at fortryde :-). Fik lavet en aftale med hende og spurgte så til pris og billeder. Priser er ganske fair vil jeg sige - i særdeleshed ift hvad man får. Ift billederne hvor jeg spurgte til om de var ægte eller "look like", svarede hun at jeg bare kunne medbringe billederne, så jeg kunne sammenligne. Helt galt kunne det jo så ikke være tænkte jeg.

Ankom til adressen i Ejby og døren blev åbnet. Og jeg blev ganske overrasket må jeg sige. Et par kæmpe bryster var det første der fangede mine øjne, dernæst et utroligt sødt og charmerende ansigt. Og så bemærkede jeg at hun var høj - vil tro omkring de 1.75. Jeg syns der var et par små detaljer hvor man kunne blive i tvivl, om det er hende på billederne, men det er svært når hun har maske på. Men umiddelbart vil jeg sige at det må det være. Kroppen er fuldstændigt som billederne i hvertfald. Nogle dejlige former men stadig slank og så med nogle utrolige fortrin :P.

Fik et kram da jeg kom ind ad døren. Vi gik til værelset hvor hun fortsatte med at kramme, og spurgte hvad hun kunne gøre for mig. "En helvedes masse" tænkte jeg, mens mine hænder gik på opdagelse. Hun fik penge og jeg begyndte at rive tøjet af, men blev standset. "Relax" sagde hun og begyndte at kramme igen. Så vendte hun sig om og begyndte at twerke med numsen og gnide den mod mit underliv - sikke en røv tænkte jeg. Vendte sig om igen og begyndte at klæde mig af langsomt. Blev smidt på sengekanten hvor hun twerkede videre, satte sig på mig og simulerede en fræk ridetur. Fuck! tænkte jeg...hun ved hvordan man sexer. Brysterne blev gennemgået grundigt, og der er altså en rimelig stor håndfuld :P

Nå, men det sidste tøj røg af og vi nussede og kælede lidt på sengen. På med gummi og så et godt blow over middel - faktisk ganske frækt. "Now I want to ride you", sagde hun pludselig og sprang op. Først omvendt med udsigt til en røv i topklasse. Så vendte hun sig og red videre og smed de store bløde bryster ned i ansigtet på mig...WAUW! Så op i cowgirl hvor der bare blev redet igennem så det klaskede. Jeg følte mig heldig og lykkelig på det tidspunkt :wub:. Til sidst om i doggy hvor jeg måtte overgive mig ret hurtigt. Kunne simpelhen ikke modstå det syn til hendes bagsmæk og de store bryster som dansede foran.

Kunne se på uret bagefter at jeg slet ikke fik brugt min halve time, men det var bare topservice fra start til slut og helt GFE-agtigt fræk sex. Selv min skjorte hjalp hun med at knappe. Den oplevelse var lysår fra hvad mange tit oplever med mørke piger. Jeg vil sige at hun ryger ind i toppen af hvad jeg har oplevet. Hun er virkelig et besøg værd og dette var bestemt heller ikke sidste gang ;)

https://annoncelight.dk/showad/327937

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måtte lige forbi hende igen til en hurtig tur :).

Hun er simpelthen det skønneste væsen jeg længe har mødt, og ift mørke piger så overgår hun alt hvad jeg har prøvet. Lige som sidste gang, startede hun med at køre røven imod mit underliv og twerkede løs, inden jeg overhovedet havde fået smidt jakken :-). Uha god stilling at knalde i fik jeg sagt. Det skal vi da prøve med det samme svarede hun straks og grinte. Af med kludene og fik kørt pikken op i hende stående bagfra. Hun er utrolig smidig, for lidt efter havde vi fuld øjenkontakt mens jeg stadig tog hende bagfra, samtidig med at jeg æltede hendes store nødder på livet løs. Damn....hun er fræk som bare fanden. Inden jeg kom oppe i hende, havde vi været rundt i nogle forskellige stillinger stående på gulvet. Ja, på et tidspunkt stod hun med det ene ben på et trappetrin og det andet på en stol :-o....lidt akavet, men det grinte vi bare af.

Hun er virkelig med på ALLE tænkelige stillinger, og 15 min sætter ingen begrænsninger her. Jeg vil gå så vidt og bruge hendes eget udtryk....at hun er "crazy". Og det er MEGET tydeligt at hun elsker sex. Selv bagefter mens jeg tog tøj på, stod hun og twerkede med røven i forskellige positioner :-). "Next time we fuck in all positions" sagde hun, og den var jeg helt med på :-). Og ja, det varer ikke længe, og så skal jeg satme ha den store tur i sexkarusellen :P.

Hun får alle mine stjerner og anbefalinger.

Pigen: 9/10.....Engagement: 10/10......Sex: 12/10

For at svare på #Feking's spørgsmål, så tror jeg det ikke. Hun skriver det også klart og tydeligt i annoncen. Til gengæld får man fuld valuta på sexdelen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brødre 

jeg fik også besøgt denne lækre mørke kvinde, for det er hun :-) hun har virkelig en lækker krop ca 175-70 kg og nok ca en g skål, det er ikke hende på fotos men de ligner ret meget dog er hendes bryster ikke så fyldige som fotos, hun er heller ikke glat for neden som på fotos, hun er sød og nøjagtig som Big3lover beskriver, men jeg er bare ikke helt oppe og ringe over sex delen ! Der er hun som mange andre mørke kvinder man må ikke komme på hende, hun sutter ikke uden, hun vil gerne have det overstået hurtigt selvom man har købt længer tid, hendes priser er de normale lidt under en af de store for 30 min 

jeg kunne virkelig godt lide hendes krop og væremåde, men sexdelen trækker ned så er ikke sikke på en gentagelse 

 

god dag 

Redigeret af Massens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massens skrev, for 4 timer siden:

Hej Brødre 

jeg fik også besøgt denne lækre mørke kvinde, for det er hun :-) hun har virkelig en lækker krop ca 175-70 kg og nok ca en g skål, det er ikke hende på fotos men de ligner ret meget dog er hendes bryster ikke så fyldige som fotos, hun er heller ikke glat for neden som på fotos, hun er sød og nøjagtig som Big3lover beskriver, men jeg er bare ikke helt oppe og ringe over sex delen ! Der er hun som mange andre mørke kvinder man må ikke komme på hende, hun sutter ikke uden, hun vil gerne have det overstået hurtigt selvom man har købt længer tid, hendes priser er de normale lidt under en af de store for 30 min 

jeg kunne virkelig godt lide hendes krop og væremåde, men sexdelen trækker ned så er ikke sikke på en gentagelse 

 

god dag 

Ja det er jo åbenbart forskelligt hvordan man oplever det. Jeg fik mere tid end jeg købte (15 min) og absolut ingen stress.

Jeg er til gengæld sikker på gentagelse :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, 1 time siden:

Kan se hun nu skriver hun er i Odense!

Nogle der ved om det er rigtigt?.

Yes! Den er god nok. Hun skrev sms for et par dage siden at hun ville komme til Odense, så glæder mig allerede ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 20.10.2021 at 15:03:

Yes! Den er god nok. Hun skrev sms for et par dage siden at hun ville komme til Odense, så glæder mig allerede ;-) 

Kunne du Ikke i en PB skrive til mig hvor hun kan træffes henne?

Så ville jeg blive meget meget glad..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, for 20 minutter siden:

Kunne du Ikke i en PB skrive til mig hvor hun kan træffes henne?

Så ville jeg blive meget meget glad..;-)

Spørg pigen. Når adressen ikke står i annoncen skal den ikke deles eller stå på nettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 11 minutter siden:

Spørg pigen. Når adressen ikke står i annoncen skal den ikke deles eller stå på nettet.

Det er altså svært når der ingen reaktion er på hverken sms eller opkald, kunne det tænkes du forstår det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, for 51 minutter siden:

Det er altså svært når der ingen reaktion er på hverken sms eller opkald, kunne det tænkes du forstår det?

Hvis hun ikke svarer, er det nok fordi hun ikke ønsker besøg af den ene eller anden grund. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, for 51 minutter siden:

Det er altså svært når der ingen reaktion er på hverken sms eller opkald, kunne det tænkes du forstår det?

Ja, det forstår jeg da udemærket. Når der ingen kontakt er, kan du ikke bruge adressen til noget alligevel, så er det bare at vente. Måske er pigen ikke på, måske ønsker hun ikke kontakt til dig, af den ene eller den anden grund. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er på stedet til og med i morgen søndag sagde hun. Der kan godt gå lidt tid inden der kommer svar på sms - hvorfor ved jeg ikke. Kommer også an på hvornår du har kontaktet hende. Sidst jeg skrev til hende lå hun og sov, sagde hun.

Hun er meget diskret om sin adresse, så hun udleverer ikke uden en aftale, og man får den først på selve dagen man kommer. Det er et af de kendte steder tæt på centrum, og det er ikke Rugårdsvej.

Man får til gengæld en god oplevelse hos hende. Da jeg var der i torsdags, blev jeg kneppet igennem i alverdens stillinger, og hendes fantasi hvad det angår fejler bestemt ikke noget ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thorsonito2 skrev, den 9.9.2022 at 13:19:

Sexy girl in Ejby

Natalie - hun er i Ejby igen...

https://annoncelight.dk/showad/348633

 hun er bare en lækker pige, jeg var med hende 2 gange sidste år og glæder mig at besøge hende igen...

nikker fuldstændig hvad Big3lover skriver...  varm anbefaling herfra 

Natalie har INTET som helst med denne tråd at gøre, og link har da slet ikke. 

Pigen i denne tråd er en mørk mulat! (se link øverst oppe)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thorsonito2 skrev, den 9.9.2022 at 13:19:

Sexy girl in Ejby

Natalie - hun er i Ejby igen...

https://annoncelight.dk/showad/348633

 hun er bare en lækker pige, jeg var med hende 2 gange sidste år og glæder mig at besøge hende igen...

nikker fuldstændig hvad Big3lover skriver...  varm anbefaling herfra 

Ja, jeg nåede desværre ikke denne gang :|...hun er allerede videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...