Hop til indhold
Guest Servicesboy

Byens største jader Valby

Recommended Posts

Guest Servicesboy

ABSOLUT FRÆK RØDTOP

Valby's største meloner. Fødselsdagsknald 300,-. 2 udløsninger samme pris. 10.00 - 22.00.

• Tlf. 5361 2607

(København)

Hej med jer

For nogen tid siden besøgte jeg hende her, hun skriver ganske vist - meget beskeden "Valbys største meloner" men efter selvsyn er det Københavns (DK) største jader.

Jeg fandt hende i EB og fik kontakt til hende, hun bor på en adresse i Valby, det er nemmest og holde på selve Valby Langgade. Hun fylder ofte år, for jeg fik også aftalt et fødselsdags knald.

Prisen indikerer jo, at noget er galt, og ankommet til adressen lukker en lidt småfed kvinde, helt hvidhåret op og har holdt mange fødselsdage, måske flere end 60, så jeg bakker lidt i døren, alt blodet var åbenbart ikke rendt ned i pikken, pludselig mens vi snakker lidt om tingene dukker der en anden kvinde op i lejligheden, lidt yngre - ikke meget med også noget mindre, jeg spørger lidt frimodigt om ikke kan få hende i stedet, det kan jeg bare ikke, men jeg kan få dem begge 2 ½ time for 600 kr. tja- så rendte det sidste blod væk fra det rigtige hoved, og inden jeg fik set mig om, stod jeg i soveværelset med over 200 kg damekød.

Vi aftalte den lidt yngre model skulle sutte pik mens jeg slikkede/suttede lidt på byens største patter, de var lange, de var tunge, men heldigvis uden sved, den lidt mindre model alder 55+ gjorde egentligt et godt arbejde nede mellem benene og når jeg lukkede øjerne var det helt igennem ganske interessant og være sammen med dem.

Efter lidt tid synes jeg den lidt yngre model skulle bestiges, og det gjorde jeg bagfra ligesom en hund, der døjer med og finde hullet, så den ældre skulle styre pikken i hul, ganske interessant oplevelse, det var faktisk helt dejligt og kneppe hende, i mens den gamle nulrede min nosser og gnubbede de store bryster på min ryg, så efter et stykke tid fyrede jeg ladning af og takkede dem mange gange for en anderledes oplevelse.

Stedet OK, et lille værelse på 10-12 m2, nogenlunde rent.

Kommer igen, tja tror det skal være en engangs oplevelse, men prisen kan ikke skræmme nogen.

Kh

servicesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg

ABSOLUT FRÆK RØDTOP

Valby's største meloner. Fødselsdagsknald 300,-. 2 udløsninger samme pris. 10.00 - 22.00.

• Tlf. 5361 2607

(København)

Hej med jer

For nogen tid siden besøgte jeg hende her, hun skriver ganske vist - meget beskeden "Valbys største meloner" men efter selvsyn er det Københavns (DK) største jader.

Jeg fandt hende i EB og fik kontakt til hende, hun bor på en adresse i Valby, det er nemmest og holde på selve Valby Langgade. Hun fylder ofte år, for jeg fik også aftalt et fødselsdags knald.

Prisen indikerer jo, at noget er galt, og ankommet til adressen lukker en lidt småfed kvinde, helt hvidhåret op og har holdt mange fødselsdage, måske flere end 60, så jeg bakker lidt i døren, alt blodet var åbenbart ikke rendt ned i pikken, pludselig mens vi snakker lidt om tingene dukker der en anden kvinde op i lejligheden, lidt yngre - ikke meget med også noget mindre, jeg spørger lidt frimodigt om ikke kan få hende i stedet, det kan jeg bare ikke, men jeg kan få dem begge 2 ½ time for 600 kr. tja- så rendte det sidste blod væk fra det rigtige hoved, og inden jeg fik set mig om, stod jeg i soveværelset med over 200 kg damekød.

Vi aftalte den lidt yngre model skulle sutte pik mens jeg slikkede/suttede lidt på byens største patter, de var lange, de var tunge, men heldigvis uden sved, den lidt mindre model alder 55+ gjorde egentligt et godt arbejde nede mellem benene og når jeg lukkede øjerne var det helt igennem ganske interessant og være sammen med dem.

Efter lidt tid synes jeg den lidt yngre model skulle bestiges, og det gjorde jeg bagfra ligesom en hund, der døjer med og finde hullet, så den ældre skulle styre pikken i hul, ganske interessant oplevelse, det var faktisk helt dejligt og kneppe hende, i mens den gamle nulrede min nosser og gnubbede de store bryster på min ryg, så efter et stykke tid fyrede jeg ladning af og takkede dem mange gange for en anderledes oplevelse.

Stedet OK, et lille værelse på 10-12 m2, nogenlunde rent.

Kommer igen, tja tror det skal være en engangs oplevelse, men prisen kan ikke skræmme nogen.

Kh

servicesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK
eeskild skrev, 1 time siden:

Respekt for at du fik den oplevelse du fik Servicesboy.. 
Selv tror jeg ikke, at jeg kunne "præstere" når jeg ser billeder og læser din beskrivelse ;)

Men, sådan er vi heldigvis forskellige og bare du fik en på opleveren, så er det jo fint, og ganske underholdende skrevet.

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurepikken

Har selv været hos hende, og hold kæft nogle kæmpe patter hun har.

Lige noget for en babse fyr som mig.;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Godt klaret serviceboy, respekt herfra, jeg var smuttet fede gamle kvinder, kan bare ik.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
lurepikken skrev, for 15 minutter siden:

Har selv været hos hende, og hold kæft nogle kæmpe patter hun har.

Lige noget for en babse fyr som mig.;-)

Hej lurepikken

Er også selv til store patter, hvordan er hun ? Hendes fotos set lidt slidte ud

Redigeret af Boy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...