Hop til indhold
69lover

ALDRIG MERE før næste gang !!! ON først og TUKTA sidste - Fredericia ...

Recommended Posts

Venner og Boyz 

Så blev det første torsdag i oktober - som folketinget åbner første tirsdag i oktober, har jeg altid haft et ritual FØRSTE TORSDAG er fræk TORSDAG... 

 

Så idag skulle der prøves noget nyt !!! - havde søgt her hos jer på EG om gode stald tips og anbefalinger på noget Thai sjov, men må desværre sige at pludselig fik jeg en god idé (synes jeg selv)....

Har af flere omgange prøvet de 2 super søde og "hjælpsomme" tøser ON og TUKTA sammen på engang, det har altid været super godt !!! men har altid haft problemer til 2 skud på en 1 time. 

 

Så på denne første torsdag skulle der ske noget andet !!! så der skulle være to skud i bøssen - et skud til ON og derefter et skønt tilkæmpet skud til TUKTA .... OMG og FUCK sikke en torsdag !!! 

første 1 time med ON og hendes dejlige saftige elskovssafter MUMS - og så en time med kærtegn og sex så englene synger ... TUKTA du er en ENER ... 

 

Bare det var første torsdag i oktober hver uge !!! - nej for pokker så ville jeg være fattig som en kirkerotte ... 

 

God første torsdag i oktober fra

Ham den GLADE 69 Lover - Mister Martini   

   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, for 15 timer siden:

Det lyder godt nok fedt. Faktisk noget jeg selv har overvejet. Hvad måtte du slippe for så lækker en omgang

Hey Energy 

Tror du selv skal forhandle med dem, da jeg måske har opnået lidt "stamkunde" rabat. 

Men prøv dem, jeg synes det var alle pengene og hele torsdagen vær. 

69Lover   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
dino10 skrev, for 6 minutter siden:

Iink?

Har du prøvet at skrive Tukta i søgefeltet på AL? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guds-son skrev, den 11/10/2021 at 23:11:

Blir nød til at spørge da jeg planlægger et besøg, hvordan er kropsbehåringen på henholdsvis Tukta og On?

Hey 

Angående kropsbehåring !!! På hovedet masser af dejligt sort hår - og i understellet TOTAL behåret som en måtte ... !!! 

Nej nederst er de skønne tøser kronraget... 

God midt i ugen dag 

69Lover 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...