Guest Tv 2 Skrevet 7. Oktober, 2021 Der har været mange tråde omkring bla. Kvinder og Gpér måde at tolke lysten og måden at have sex på Sjovt nok ved mænd på Eg mest om hvad kvinden tænker og har lyst til og ikke at glemme hvad de formår af lyster af behov? Sjovt nok er det mest mænd som svarer i disse tråde, måske fordi mænd ved hvad kvinder tænder/har lyst til? Sjovt nok mænd ved mere om kvinder end de selv gør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 243 Skrevet 7. Oktober, 2021 der er vel 80-90% mænd herinde som alle andre forum af den slags hvad forventer du selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyder fisse 119 Skrevet 7. Oktober, 2021 Kvinder er da velkommen. Hvor er alle de kvinder som køber massage og sex henne?? Findes der andre herinde end mænd som køber sex, og kvinder som tilbyder den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9581 Skrevet 7. Oktober, 2021 Tv 2 skrev, for 11 minutter siden: Sjovt nok er det mest mænd som svarer i disse tråde, måske fordi mænd ved hvad kvinder tænder/har lyst til? Sjovt nok mænd ved mere om kvinder end de selv gør Det er så her jeg lige får lyst til at smide en lidt humoristisk bemærkning: Sjovt nok har størsteparten af mine tideligere kærester givet udtryk for, at de kendte mig bedre end jeg selv gjorde 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lotus 55 Skrevet 7. Oktober, 2021 hvor køber kvinder sex når deres mænd er "døde"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 7. Oktober, 2021 gøffe skrev, for 2 timer siden: der er vel 80-90% mænd herinde som alle andre forum af den slags hvad forventer du selv Svar fra kvinderne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 7. Oktober, 2021 Tv 2 skrev, for 9 minutter siden: Svar fra kvinderne Prøv i “Alt for damerne” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 8. Oktober, 2021 Tv 2 skrev, for 10 timer siden: Der har været mange tråde omkring bla. Kvinder og Gpér måde at tolke lysten og måden at have sex på Sjovt nok ved mænd på Eg mest om hvad kvinden tænker og har lyst til og ikke at glemme hvad de formår af lyster af behov? Sjovt nok er det mest mænd som svarer i disse tråde, måske fordi mænd ved hvad kvinder tænder/har lyst til? Sjovt nok mænd ved mere om kvinder end de selv gør Sjovt nok er der et overtal af mænd herinde, så hvad forventer du selv? Hilsen en kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 8. Oktober, 2021 Kvinder ved tydeligvis også hvad mænd tænker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 752 Skrevet 8. Oktober, 2021 Tv 2 skrev, for 13 timer siden: Sjovt nok mænd ved mere om kvinder end de selv gør Ja og omvendt men det ville du vide hvis du havde været i forhold med nogen af dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 8. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 13 timer siden: Sjovt nok er der et overtal af mænd herinde, så hvad forventer du selv? Hilsen en kvinde Nu du selv siger det ja så falder den næppe i go jord i et sådan Mandeblad som Eg er, da det herinde er mænd som har ordet, i modsatfald til feks. Facebook hvor det er kvinder som har ordet, sådan er Site så forskellige, så derfor beklager jeg min Tråd og trækker den tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg