Guest Kun En Pige Skrevet 7. Oktober, 2021 ...for din livskvalitet? Den seksuelle leg er, for mig, en livsdrift, og jeg har oplevet, at havde jeg perioder i mit liv, hvor jeg ikke kunne stå ved denne drift og lyst, så lukkede jeg ligesom også mere ned for andre dele af mit liv. Jeg slukkede nærmest, som på en stikkontakt, når jeg ikke formåede at stå ved mine lyster, og oplevede, at jeg ej heller var i stand til at forbinde mig ordentligt og nærværende med andre mennesker. Seksuel nydelse og empati hænger uløseligt sammen for mig, for uden denne nydelse bliver jeg trist, indadvendt og opgivende - ja, jeg mister simpelthen noget af min livsgnist Dengang jeg var en ung vårhare, skammede jeg mig over at nyde sex, men nu skammer jeg mig i stedet, når jeg i en fortravlet hverdag glemmer at nyde, tage mig tid til og ikke mindst tage imod alle de gaver, som et rigt sexliv serverer for mig. Seksuel nydelse er for mig essentielt og noget af det, der får mig op om morgenen, for uden nydelse, i alle henseender, visner jeg sjæleligt. Så, ja, det bringer mig så tilbage til trådens overskrift; Hvor meget betyder sex for DIN livskvalitet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 7. Oktober, 2021 Jo ældre man bliver .så betyder sex mindre og mindre .jeg vil mene at hos mig betyder det nok 70 %. Det at værer sammen med sin kone/kæreste betyder jo at hun vil dig. Sex med gp. Ja spændingen ved at møde et andet menneske. Og det nemme .da begge ved hvad man er kommen efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 7. Oktober, 2021 kad skrev, for 45 minutter siden: Jo ældre man bliver .så betyder sex mindre og mindre .jeg vil mene at hos mig betyder det nok 70 %. Det at værer sammen med sin kone/kæreste betyder jo at hun vil dig. Sex med gp. Ja spændingen ved at møde et andet menneske. Og det nemme .da begge ved hvad man er kommen efter Det giver god mening, det du skriver. Dog synes jeg, ud fra mit personlige perspektiv, at sex fylder mere - men kvinder topper jo også i fyrrene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 7. Oktober, 2021 kad skrev, for 45 minutter siden: Jo ældre man bliver .så betyder sex mindre og mindre .jeg vil mene at hos mig betyder det nok 70 %. Det at værer sammen med sin kone/kæreste betyder jo at hun vil dig. Sex med gp. Ja spændingen ved at møde et andet menneske. Og det nemme .da begge ved hvad man er kommen efter Det giver god mening, det du skriver. Dog synes jeg, ud fra mit personlige perspektiv, at sex fylder mere - men kvinder topper jo også i fyrrene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 7. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 2 timer siden: ...for din livskvalitet? Den seksuelle leg er, for mig, en livsdrift, og jeg har oplevet, at havde jeg perioder i mit liv, hvor jeg ikke kunne stå ved denne drift og lyst, så lukkede jeg ligesom også mere ned for andre dele af mit liv. Jeg slukkede nærmest, som på en stikkontakt, når jeg ikke formåede at stå ved mine lyster, og oplevede, at jeg ej heller var i stand til at forbinde mig ordentligt og nærværende med andre mennesker. Seksuel nydelse og empati hænger uløseligt sammen for mig, for uden denne nydelse bliver jeg trist, indadvendt og opgivende - ja, jeg mister simpelthen noget af min livsgnist Dengang jeg var en ung vårhare, skammede jeg mig over at nyde sex, men nu skammer jeg mig i stedet, når jeg i en fortravlet hverdag glemmer at nyde, tage mig tid til og ikke mindst tage imod alle de gaver, som et rigt sexliv serverer for mig. Seksuel nydelse er for mig essentielt og noget af det, der får mig op om morgenen, for uden nydelse, i alle henseender, visner jeg sjæleligt. Så, ja, det bringer mig så tilbage til trådens overskrift; Hvor meget betyder sex for DIN livskvalitet? Åbenbart meget ifølge din tråd og mange mænd herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 7. Oktober, 2021 Gentagelse hjælper på forståelsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1134 Skrevet 7. Oktober, 2021 Ja med alderen kan der nu godt 5 min, hvor jeg ikke tænker på sex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 7. Oktober, 2021 det betyder virkelig meget for min livskvalitet, også selv om de er 99% af tilfældene er sex med mig selv. som jeg ser det, så betyder det mere nu end da jeg var yngre. så for mig er der sex alstå kommet for at blive Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1078 Skrevet 7. Oktober, 2021 (edited) Lonewolf skrev, for 2 timer siden: det betyder virkelig meget for min livskvalitet, også selv om de er 99% af tilfældene er sex med mig selv. som jeg ser det, så betyder det mere nu end da jeg var yngre. så for mig er der sex alstå kommet for at blive Var ellers ganske sikker på, at Groucho Marx udtalte de berømte ord: "Sex er kommet for at blive"! Men på Google fandtes kun dette: Redigeret 7. Oktober, 2021 af Cruise 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1078 Skrevet 7. Oktober, 2021 (edited) Hvorom alting er, så går sex nok ikke af mode! Redigeret 7. Oktober, 2021 af Cruise Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1551 Skrevet 7. Oktober, 2021 Sex er en vigtig del af livet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 8. Oktober, 2021 Lady Cherie skrev, for 9 timer siden: Gentagelse hjælper på forståelsen Ja, du har helt ret. Måske derfor mit svar valgte at formere sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 8. Oktober, 2021 Lonewolf skrev, for 7 timer siden: det betyder virkelig meget for min livskvalitet, også selv om de er 99% af tilfældene er sex med mig selv. som jeg ser det, så betyder det mere nu end da jeg var yngre. så for mig er der sex alstå kommet for at blive Sex med sig selv skal bestemt ikke undervurderes Og skønt med et sundt sexdrive Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 8. Oktober, 2021 Cruise skrev, for 5 timer siden: Hvorom alting er, så går sex nok ikke af mode! I så fald kan vi jo bare vælge ikke at følge moden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 8. Oktober, 2021 (edited) Kun En Pige skrev, for 13 timer siden: Redigeret 8. Oktober, 2021 af Kun En Pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 8. Oktober, 2021 For at svare på det spørgsmål må man først finde ud af hvad sex er. Er det penetration eller andet. For mig er selve sex akten blevet mindre og mindre betydende gennem årene, hvorimod alt det andet er blevet vigtigere. At sidde holde i hånd, sidde tæt og “nusser” mens man ser en god film/serie på Netflix. At ligge i ske om natten, gå en tur sammen, give hinanden massage, som mange gange føre til sex eller mere, for der findes en niveau over sex. Kærlighed, som er mere end sex, og noget man meget sjældent opnår at kunne købe sig til i en time eller lignende. De ganske få piger som kan sælge kærlighed, eller det som ligner vil få en rigtig god forretning, og de mænd som køber kærlighed, vil få en god oplevelse, med en lidt bitter eftersmag, når køberen finder ud af at den er tidsbegrænset. Hvorimod sex er en vare/ydelse som kan sælges uden de store problemer, og som er meget nemmer at købe, da det er et basalt behov som skal opfyldes, det drejer sig bare om en udløsning, og hvis det er hvad man mener sex er, så det let nok. så tilbage til spørgsmålet. Når jeg føler som jeg gør, så betyder sex mindre for mig idag, hvorimod kærlighed betyder meget mere, og hvis jeg skulle vælge vil jeg til enhver tid fravælge sex til fordel for kærlighed, men nu skal jeg heldigvis ikke vælge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 8. Oktober, 2021 Grydeskeen skrev, for 2 timer siden: For at svare på det spørgsmål må man først finde ud af hvad sex er. Er det penetration eller andet. For mig er selve sex akten blevet mindre og mindre betydende gennem årene, hvorimod alt det andet er blevet vigtigere. At sidde holde i hånd, sidde tæt og “nusser” mens man ser en god film/serie på Netflix. At ligge i ske om natten, gå en tur sammen, give hinanden massage, som mange gange føre til sex eller mere, for der findes en niveau over sex. Kærlighed, som er mere end sex, og noget man meget sjældent opnår at kunne købe sig til i en time eller lignende. De ganske få piger som kan sælge kærlighed, eller det som ligner vil få en rigtig god forretning, og de mænd som køber kærlighed, vil få en god oplevelse, med en lidt bitter eftersmag, når køberen finder ud af at den er tidsbegrænset. Hvorimod sex er en vare/ydelse som kan sælges uden de store problemer, og som er meget nemmer at købe, da det er et basalt behov som skal opfyldes, det drejer sig bare om en udløsning, og hvis det er hvad man mener sex er, så det let nok. så tilbage til spørgsmålet. Når jeg føler som jeg gør, så betyder sex mindre for mig idag, hvorimod kærlighed betyder meget mere, og hvis jeg skulle vælge vil jeg til enhver tid fravælge sex til fordel for kærlighed, men nu skal jeg heldigvis ikke vælge. Spændende refleksioner du har gjort dig, og jeg er meget på linje med dig. Hvis man absolut skulle vælge mellem enten sex eller intimitet, ville jeg så absolut også vælge det sidste, da det der det, vores sjæl bl.a bliver næret af. Det der er med til at give et meningsfuldt liv. Der er megen følelse og tanke i dit skriv, hvilket jeg godt kan lide. Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1129 Skrevet 8. Oktober, 2021 kad skrev, for 21 timer siden: Jo ældre man bliver .så betyder sex mindre og mindre .jeg vil mene at hos mig betyder det nok 70 %. Det at værer sammen med sin kone/kæreste betyder jo at hun vil dig. Sex med gp. Ja spændingen ved at møde et andet menneske. Og det nemme .da begge ved hvad man er kommen efter Nu ved jeg ikke hvad ældre er i denne sammenhæng. Er selv midt 60' og sex betyder stadig uendeligt for mig. At præstations evnen så ikke er den samme som for 15-20 år siden er så en anden sag Men sex har for mig også udviklet sig til andet end frem og tilbage sex Så endnu ingen minsket lyst til sex men større krav til partnerens deltagelse end at sprede benene og sutte pik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 8. Oktober, 2021 (edited) En dag uden sex er en spildt dag Redigeret 8. Oktober, 2021 af Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kajakfisker 263 Skrevet 8. Oktober, 2021 Grydeskeen skrev, for 3 timer siden: Kærlighed, som er mere end sex, og noget man meget sjældent opnår at kunne købe sig til i en time eller lignende. kærlighed betyder meget mere, og hvis jeg skulle vælge vil jeg til enhver tid fravælge sex til fordel for kærlighed, men nu skal jeg heldigvis ikke vælge. Har lige fjernet lidt tekst. Jeg vil i bund og grund give dig ret, med hellere kærlighed end sex, men når det er sagt syntes jeg, hvis man finder de rigtige piger, at der er flere der kan opfylde mit behov for intimitet nærhed kærlighed er måske et stort ord men i nuet er vi nu ret tæt på og er ikke naiv, men ved jo godt når noget er gensidigt og ja det findes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 8. Oktober, 2021 Bødlen skrev, for 1 time siden: En dag uden sex er en spildt dag Så har jeg i grunden mange "spildte dage", når nu jeg tænker efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 677 Skrevet 8. Oktober, 2021 Betyder det noget , ja er du vimmer da Men dermed ikke skrevet at jeg bare knalder til højre og venstre , faktisk er det tæt på 2 år siden jeg sidst har nydt en kvinde uden forbehold , dvs , mødt privat og dermed også langt mere nærhed end man højst sandsynligt oplever med glædespiger, eller også har jeg bare valgt forkert de par gange det er sket de sidste par år. Så jeg kan godt savne Nærheden ,og det intime som der er imellem to mennesker der har tilvalgt hinanden , for den sex er oftest så meget bedre, fordi man fordyber sig langt mere i hinanden(s). F.eks så er jeg stor fan af at give Oral sex til kvinden , men skal også indrømme at jeg faktisk ikke har spurgt en glædespige om dette endnu , simpelthen af frygt for at hun ville fake nydelsen , det ville faktisk gøre at jeg helt ville miste lysten til at fortsætte mit forhavende Men ja Sex betyder i mine snart 52 årige liv stadig en hel del Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg