Lundby mand 0 Skrevet 7. Oktober, 2021 (edited) Hej, 50 +, ny i dette game. https://annoncelight.dk/showad/328961 Var hos Dominca i Aalborg, født på Cuba. Let og hurtig korrespondance via sms. Stedet er tæt på motorvejen i Skalborg, så helt oplagt for mig. OK pænt sted når man kommer ind. Pigen var sød, nem at tale med og smilende med hele ansigtet. Fræk krop, køn og smilende, og hun har det helt rigtige svaj i ryggen når hun ligger på alle 4, og virkelig en klasse bagdel. Hun sutter fantastisk godt, og man fornemmer at der er god tid, og hun varierer ind imellem på den gode måde,. Fik lov at komme i munden på hende, og hun suttede den helt færdig, til sidste dråbe, lækkert. Kommer jeg hos hende igen, 100% sikkert Pigen: 10 stedet: 7. Redigeret 7. Oktober, 2021 af Lundby mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrianF 46 Skrevet 8. Oktober, 2021 Jeg har endnu ikke oplevet en mørk pige i Aalborg med ægte billeder. Og når jeg så samtidig ser, at der her er dit første opslag... Lige umiddelbart synes jeg ikke, at pigen på billedet ligner en 10'er, men jeg håber, jeg tager fejl. Vil aflægge hende et besøg snarest, da udvalget i Aalborg virkelig har været sløvt i flere måneder nu. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT123 117 Skrevet 9. Oktober, 2021 (edited) BrianF skrev, for 12 timer siden: Jeg har endnu ikke oplevet en mørk pige i Aalborg med ægte billeder. Og når jeg så samtidig ser, at der her er dit første opslag... Lige umiddelbart synes jeg ikke, at pigen på billedet ligner en 10'er, men jeg håber, jeg tager fejl. Vil aflægge hende et besøg snarest, da udvalget i Aalborg virkelig har været sløvt i flere måneder nu. BrianF. Vil nu ellers gerne besøge en pige der er i Ålborg lige nu. Men hun er der hvis kun til i morgen søndag. Så skynd dig hun er det hele værd, har rigtig gode anmeldser fra flere som er hende berretigt. Hvis du skulle få lyst til den vidunderlig pige, hedder hun Cattleya. Vil ikke lave et link på en andens opslag. Blot for at fortælle dig det er ikke helt sløvt i Ålborg Redigeret 9. Oktober, 2021 af TT123 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthawild 429 Skrevet 9. Oktober, 2021 BrianF skrev, for 23 timer siden: Jeg har endnu ikke oplevet en mørk pige i Aalborg med ægte billeder. Og når jeg så samtidig ser, at der her er dit første opslag... Lige umiddelbart synes jeg ikke, at pigen på billedet ligner en 10'er, men jeg håber, jeg tager fejl. Vil aflægge hende et besøg snarest, da udvalget i Aalborg virkelig har været sløvt i flere måneder nu. Hej Brian jeg kan garantere at hun er ægte, og hendes billeder ligeså, og så er hun en rigtig rigtig smuk kvinde. Hvorfor ved jeg det, fordi hun er den første udenlandske kvinde vi danske kvinder, der arbejder sammen har taget ind i vores fælleskab. Om hun er en 10’er vil jeg ikke udtale mig om. Det overlader jeg til andre, men hun er smuk og ret så fræk. Hun er i Ålborg til og med tirsdag morgen, så skal hun være sammen med en dansk pige fra gruppen af. bh. Samantha 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 16. Oktober, 2021 Hun er 100% ægte. Kan kun give trådstarter og SamanthaWild ret. Hun er en ualmindelig smuk, dejlig og fræk kvinde. Besøgte hende for nyligt og det var perfekt. Det bedste besøg jeg har haft hos en GP i meget lang tid, måske det bedste nogensinde. Hin er absolut et besøg værd og jeg skal 100% besøge hende igen. PS:Efter min mening er hun flottere i virkeligheden end på fotos Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgR 88 Skrevet 17. Oktober, 2021 Så har jeg også haft fornøjelsen at møde Dominica. Kan kun tilslutte mig dem der siger hun er endnu bedre end på billederne. Og så har hun et smukt ansigt og det sødeste smil. Akten var helt perfekt for mig. En times GFE, masser af dejlige dybe våde kys. Alt var som jeg havde drømt om og mere til. Alt i alt en fantastisk kvinde og en af de bedste GFE oplevelser jeg har haft - måske den bedste! - helt sikkert i top 3 Pigen 10 Akten 10 Stedet (hun besøgte mig så det må hun vurdere - bliver nok ikke meget over 5 ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 20. Oktober, 2021 Efterårsferie og hvad gør man så ? For mit vedkommende blev det til et fantastisk besøg hos Dominica. Hun er flyttet til Hobroområdet og da jeg havde lovet hende et genbesøg måtte jeg jo forbi og det fortrød jeg ikke. Hun er så megaflot, dejlig og skøn at være sammen :-). Hun er på adressen i Hobro noget tid endnu. Gentagelsesfaren er stor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 701 Skrevet 23. Oktober, 2021 TheJack skrev, den 20/10/2021 at 21:39: Efterårsferie og hvad gør man så ? For mit vedkommende blev det til et fantastisk besøg hos Dominica. Hun er flyttet til Hobroområdet og da jeg havde lovet hende et genbesøg måtte jeg jo forbi og det fortrød jeg ikke. Hun er så megaflot, dejlig og skøn at være sammen :-). Hun er på adressen i Hobro noget tid endnu. Gentagelsesfaren er stor Jamen så må jeg også stille mig op i hylekoret med lovprisninger Til Dominica fra Cuba, , har lige været omkring hende i dag, og sikken en oplevelse, sød og rar samt super behandling eneste minus er beliggende heden, der er flere pige på adressen og da jeg ankom var der ikke mindre end fire biler, men det gik meget diskret med og komme in d -Dominica kom hurtigt og lukkede op? Og derfra fik jeg bare super behandling, kommer igen Ja / 10 pigen ja /10 beliggenhed 5/ ikke særlig diskret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alevaag 6 Skrevet 24. Oktober, 2021 Efter at have læst en masse anmeldelser af hende blev fristelsen for stor og billederne af hendes krop gør ikke op for hvor petti hun er i virkeligheden. Vi startede ud med en masse lækre tungekys i et stykke tid og derefter et fantastisk blowjob dybt og vådt. Derefter over i sengen med slik til hende og bagefter i doggy hvor man kunne nyde og mærke på hendes lækre krop, undervejs tungekys igennem hele seancen og sluttede af på hendes bryster overkrop. God gfe oplevelse. Stedet 7/10 Pigen 10/10 Gentagelse 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nytilsex Skrevet 26. Oktober, 2021 Hvornår er hun tilbage igen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthawild 429 Skrevet 26. Oktober, 2021 Nytilsex skrev, for 2 timer siden: Hvornår er hun tilbage igen ? Det vides ikke. Hun har desværre været udsat for en privat ulykkelig begivenhed, der har gjort at hun er nødt til at rejse hjem akut. Om vi ser hende igen må tiden vise. Jeg håber det, da det gik rigtig godt for hende og hun var begyndt at have mange stamkunder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 26. Oktober, 2021 Samanthawild skrev, for 30 minutter siden: Det vides ikke. Hun har desværre været udsat for en privat ulykkelig begivenhed, der har gjort at hun er nødt til at rejse hjem akut. Om vi ser hende igen må tiden vise. Jeg håber det, da det gik rigtig godt for hende og hun var begyndt at have mange stamkunder. Ja megaærgerligt. En fantastisk sød kvinde….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 701 Skrevet 27. Oktober, 2021 Samanthawild skrev, for 21 timer siden: Det vides ikke. Hun har desværre været udsat for en privat ulykkelig begivenhed, der har gjort at hun er nødt til at rejse hjem akut. Om vi ser hende igen må tiden vise. Jeg håber det, da det gik rigtig godt for hende og hun var begyndt at have mange stamkunder. Øv, det er synd for hende, jeg havde regnet med og skulle besøge hende i aften, hvor jeg alligevel er i området, var der ikke til piger på den adresse, og hvad kan man ellers besøge i det område - Hobro,Aalborg?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nytilsex Skrevet 2. November, 2021 Og der er slet ikke nogen det ved om hun kommer tilbage ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthawild 429 Skrevet 3. November, 2021 Nytilsex skrev, for 16 timer siden: Og der er slet ikke nogen det ved om hun kommer tilbage ? Det gør hun måske om en 14 dages tid. Skrev med hende i går. Hun er hjemme i et privat øjemed. knus Samantha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nytilsex Skrevet 11. November, 2021 Samanthawild skrev, den 3.11.2021 at 17:04: Det gør hun måske om en 14 dages tid. Skrev med hende i går. Hun er hjemme i et privat øjemed. knus Samantha Venter spænd på når hun kommer tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HardBond 34 Skrevet 14. November, 2021 Ja, må indrømme jeg bare sidder og venter. Men sparer penge for hver dag der går og vil bruge dem på et klippekort ved hende, hvis hun kommer tilbage - det bedste jeg nogensinde har prøvet “udenbys” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nytilsex Skrevet 15. November, 2021 HardBond skrev, den 14.11.2021 at 08:40: Ja, må indrømme jeg bare sidder og venter. Men sparer penge for hver dag der går og vil bruge dem på et klippekort ved hende, hvis hun kommer tilbage - det bedste jeg nogensinde har prøvet “udenbys” Så er vi 2 tror jeg tager en nat med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jamen12 30 Skrevet 18. November, 2021 Samanthawild skrev, den 3.11.2021 at 17:04: Det gør hun måske om en 14 dages tid. Skrev med hende i går. Hun er hjemme i et privat øjemed. knus Samantha Noget nyt om hvornår Dominica kommer igen? Nu har jeg gået og gemt mit November-oplevelsesbudget og vil nødig fyre det af i weekenden for at se at hun er tilbage i næste uge og må vente til december inden budgettet tillader det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nytilsex Skrevet 1. December, 2021 jamen12 skrev, den 18.11.2021 at 15:13: Noget nyt om hvornår Dominica kommer igen? Nu har jeg gået og gemt mit November-oplevelsesbudget og vil nødig fyre det af i weekenden for at se at hun er tilbage i næste uge og må vente til december inden budgettet tillader det Slet ikke noget nyt :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 1. December, 2021 Har hørt i min øresnegl . At det blive vist først i Det nye år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 2. December, 2021 Øv øv øv. Det var godt nok en trist ting du hørte i din øresnegl ……. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 2. December, 2021 Der da kun en mdr der til hvis man tro på en gp . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jamen12 30 Skrevet 5. Januar, 2022 issen skrev, den 1.12.2021 at 17:54: Har hørt i min øresnegl . At det blive vist først i Det nye år Hvad siger øresneglen? Ved du noget om Hvornår Dominica kommer igen? og må jeg være fræk at spørge hvor du har infoen fra? Da denne info her i tråden først sagde 2 ugers pause, så i december og nu januar :). jeg glæder mig til hun kommer igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 5. Januar, 2022 Så nu har ? Så nu bare vente på svar. Det kan jo også være der er gået virus i det. Vi ser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg