emilaka 2 Skrevet 6. Oktober, 2021 Hej gutter jeg er meget nysgerrig efter om nogen ved noget om PeachyLicious fra Dkwebcam og om hun tilbyder noget udenfor webcam. Jeg hørte der var en der spurgte hinde men hun kunne dsv ikke sige noget pga dkwebcams regler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 7. Oktober, 2021 Ja, man undres, da sådanne tjenester netop burde kunne bruges af pigerne til at tiltrække IRL-kunder. På https://chaturbate.com kan jeg se at flere at pigerne ofte afbryder/holder pause ved at dreje kammeraet op i loftet + sætte et skilt med BRB (Be Right Back) op og gå ud efter at det har ringet på døren - efter en ½ time +/- er de så tilbage på pinden. Deres Webcamaktiviteter er sikkert ikke deres hovedindtægtskilde, men mere en slags tidsfordriv imellem kunderne - og det må jo være hyggeligt at sidde og snakke og skrive med mænd fra hele verden, fremfor de lokale, der kun popper ind, når konen endnu en gang har taget 2 kilo på. Derfor undrer det mig at der i Danmark ikke er opstået billigere og bedre alternativer til DK-Webcam - men der er nok flere danske piger, end man regner med, der er på Webcam - de kan på f.eks. Chaturbate udelukke brugere fra Danmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 7. Oktober, 2021 emilaka skrev, for 23 timer siden: Jeg hørte der var en der spurgte hinde men hun kunne dsv ikke sige noget pga dkwebcams regler Det er såmænd ikke DK selv, der siger, at pigerne ikke må tilbyde mere uden for webcam-universet. Det er dansk lovgivning, der siger dét. Hvis en pige aftaler med en kunde, over en dansk-registreret webcamside, at mødes til sex for penge, så er det "rufferi" i og med at kunden har betalt DKwebcam ApS for adgang til pigen. Det er afprøvet ved retten og hvis ikke webcamsiden har instrueret deres piger - fastansatte såvel som løstansatte - om at de ikke må sælge møder ved siden af, så er de skyldige i rufferi. Desuden er der rigtigt mange af webcampigerne, der slet ikke vil have det spørgsmål, heller ikke selvom de eventuelt arbejder som GP ved siden af webcamchatteriet. Der er en enorm forskel på at arbejde foran et webcam og på at mødes med en kunde, og når en pige er på webcam er dét hendes arbejde, mens hun ikke bruger tid på webcam, når hun arbejder som GP. Iøvrigt er det MEGET få webcampiger, der er interesseret i møder med kunder, og netop er blevet webcammodel fordi det er noget helt, helt andet end arbejdet som GP. Du stopper heller ikke tilfældige piger på Istedgade og spørger, hvor meget de skal have for et knald, vel? En pige kan sagtens have andre grunde til at befinde sig på Istedgade. Jernsvinet skrev, for 12 timer siden: Derfor undrer det mig at der i Danmark ikke er opstået billigere og bedre alternativer til DK-Webcam - men der er nok flere danske piger, end man regner med, der er på Webcam - de kan på f.eks. Chaturbate udelukke brugere fra Danmark Du svarer jo på din undren selv. Der er masser af danske piger, der laver webcamshows fra de små hjem, men udelukker danske seere ganske enkelt fordi de føler at risikoen for, at blive genkendt og 'misbrugt' af danske kunder er for stor. Med 'misbrugt' mener Jeg, at danske fyre alt for ofte har optaget shows, som de har købt af danske piger, og sidenhen lagt dem ud på delingssider, hvorefter pigen så har følt sig misbrugt. Det kan simpelthen ikke betale sig at lave webcam i Danmark. De piger Jeg har snakket med, som eks. arbejder for DKwebcam, siger alle, at der ganske enkelt ikke er kunder nok og 'arbejdsgiveren' tager for stor en procentdel til at det kan betale sig, men hjemmesiden ér nødt til at tage sig godt betalt for det er hamrende dyrt at have sådan en side kørende, omend Jeg måske nok synes, at de tal, som pigerne selv har fortalt mig om, er noget høje i forhold til, hvis man skulle tro... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg