Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/172628

Jeg blev brændt af på en anden aftale, så gode råd var dyre.

Petra har været på min radar før, men det har aldrig rigtigt passet. Det gjorde det heldigvis idag og da hun var i DK og tilmed ledig tog jeg en tur forbi.

Hun giver fuld valuta for pengene, omend det er tydeligt at hun har en hel del rutine.

Det gjorde ikke mig det fjerneste, men hvis man gerne vil have illusionen om at man er den eneste ene skal man ikke vælge hende.

Jeg har aldrig fået et rimjob som her til aften. Det var i en klasse for sig selv, og hun er meget servil og spørger hele tiden ind til hvordan man vil have det. Hun er i top 3 over de piksuttere jeg har haft fornøjelsen af, og til forskel fra de fleste andre mestrer hun hele paletten både med hensyn til servicemindedhed og selve det praktiske omkring sexeriet.

Alt i alt fik jeg Top Dollar service. Det er meget sjældent at man som bedaget købesex kunde kan blive “taget med storm”, men det gjorde Petra for mig idag.

Jeg kommer helt sikkert igen, for hos Petra får man fuld bang for the buck.

Del dette indlæg

Link til indlæg
PolleFraSnave skrev, for 7 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/172628

Jeg blev brændt af på en anden aftale, så gode råd var dyre.

Petra har været på min radar før, men det har aldrig rigtigt passet. Det gjorde det heldigvis idag og da hun var i DK og tilmed ledig tog jeg en tur forbi.

Hun giver fuld valuta for pengene, omend det er tydeligt at hun har en hel del rutine.

Det gjorde ikke mig det fjerneste, men hvis man gerne vil have illusionen om at man er den eneste ene skal man ikke vælge hende.

Jeg har aldrig fået et rimjob som her til aften. Det var i en klasse for sig selv, og hun er meget servil og spørger hele tiden ind til hvordan man vil have det. Hun er i top 3 over de piksuttere jeg har haft fornøjelsen af, og til forskel fra de fleste andre mestrer hun hele paletten både med hensyn til servicemindedhed og selve det praktiske omkring sexeriet.

Alt i alt fik jeg Top Dollar service. Det er meget sjældent at man som bedaget købesex kunde kan blive “taget med storm”, men det gjorde Petra for mig idag.

Jeg kommer helt sikkert igen, for hos Petra får man fuld bang for the buck.

Hvor er vi aldersmæssigt for hun lyder da spændende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 2 timer siden:

Hendes seneste annonce er fra 8. oktober. Nogen der ved, hvornår hun kommer tilbage igen - om overhovedet? 

Hun skulle efter pålidelig kilde (hende selv, he he), som jeg lige husker det, være tilbage nogle få dage fra sidst i næste uge.. 

Kan kun råde dig til at holde øje med hendes annonce på eg, da den nok oprettes når hun er klar.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Langtunge

Hun skulle komme omkring Påske. 2022

Vis man ikke så hende sidst. Det var i februar. 

Hun er bare en sød kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...