PolleFraSnave 142 Skrevet 6. Oktober, 2021 https://annoncelight.dk/showad/172628 Jeg blev brændt af på en anden aftale, så gode råd var dyre. Petra har været på min radar før, men det har aldrig rigtigt passet. Det gjorde det heldigvis idag og da hun var i DK og tilmed ledig tog jeg en tur forbi. Hun giver fuld valuta for pengene, omend det er tydeligt at hun har en hel del rutine. Det gjorde ikke mig det fjerneste, men hvis man gerne vil have illusionen om at man er den eneste ene skal man ikke vælge hende. Jeg har aldrig fået et rimjob som her til aften. Det var i en klasse for sig selv, og hun er meget servil og spørger hele tiden ind til hvordan man vil have det. Hun er i top 3 over de piksuttere jeg har haft fornøjelsen af, og til forskel fra de fleste andre mestrer hun hele paletten både med hensyn til servicemindedhed og selve det praktiske omkring sexeriet. Alt i alt fik jeg Top Dollar service. Det er meget sjældent at man som bedaget købesex kunde kan blive “taget med storm”, men det gjorde Petra for mig idag. Jeg kommer helt sikkert igen, for hos Petra får man fuld bang for the buck. 8 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 6. Oktober, 2021 PolleFraSnave skrev, for 7 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/172628 Jeg blev brændt af på en anden aftale, så gode råd var dyre. Petra har været på min radar før, men det har aldrig rigtigt passet. Det gjorde det heldigvis idag og da hun var i DK og tilmed ledig tog jeg en tur forbi. Hun giver fuld valuta for pengene, omend det er tydeligt at hun har en hel del rutine. Det gjorde ikke mig det fjerneste, men hvis man gerne vil have illusionen om at man er den eneste ene skal man ikke vælge hende. Jeg har aldrig fået et rimjob som her til aften. Det var i en klasse for sig selv, og hun er meget servil og spørger hele tiden ind til hvordan man vil have det. Hun er i top 3 over de piksuttere jeg har haft fornøjelsen af, og til forskel fra de fleste andre mestrer hun hele paletten både med hensyn til servicemindedhed og selve det praktiske omkring sexeriet. Alt i alt fik jeg Top Dollar service. Det er meget sjældent at man som bedaget købesex kunde kan blive “taget med storm”, men det gjorde Petra for mig idag. Jeg kommer helt sikkert igen, for hos Petra får man fuld bang for the buck. Hvor er vi aldersmæssigt for hun lyder da spændende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PolleFraSnave 142 Skrevet 6. Oktober, 2021 Midt 30’erne vil jeg tro. Hun er en flot pige med en flot røv (i mine øjne). Naturlig og lækker (i mine øjne) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
veludrustenkbh 125 Skrevet 8. Oktober, 2021 Yes, hun er bare super skøn. Har været forbi en del gange når hun er på og været meget tilfreds hver gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chessmann 37 Skrevet 22. November, 2021 Nyder hende bestemt - har været forbi flere gange, med stor tilfredshed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 764 Skrevet 25. November, 2021 Hendes seneste annonce er fra 8. oktober. Nogen der ved, hvornår hun kommer tilbage igen - om overhovedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnjoyLife! 59 Skrevet 25. November, 2021 Jørgensen skrev, for 2 timer siden: Hendes seneste annonce er fra 8. oktober. Nogen der ved, hvornår hun kommer tilbage igen - om overhovedet? Hun skulle efter pålidelig kilde (hende selv, he he), som jeg lige husker det, være tilbage nogle få dage fra sidst i næste uge.. Kan kun råde dig til at holde øje med hendes annonce på eg, da den nok oprettes når hun er klar.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderligungkarl 131 Skrevet 25. November, 2021 Hun kommer tilbage d.30 november 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 764 Skrevet 25. November, 2021 Tak for info om næste vist i DK. Nogen der kender hendes nationalitet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 26. November, 2021 I available between 30.11 - 8.12 skriver hun i en mail til mig. Jeg har slagtet sparegrisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tlaloc 42 Skrevet 27. November, 2021 She have in profile "EVERYTHING IS POSSIBLE" Is she offer sex without and creampie? Do you know from what country she come from? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Langtunge Skrevet 4. Marts, 2022 Hun skulle komme omkring Påske. 2022 Vis man ikke så hende sidst. Det var i februar. Hun er bare en sød kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg