Hop til indhold
Guest Servicesboy

Anmedelse af Ørbækvej

Recommended Posts

Guest Servicesboy

Hej med jer

Det er måske også på tide jeg begynder og lave anmeldelser, bruger jo jeres lystigt.

Allerførst lidt personligt, jeg er 55 år og bruger mellem 2-3000 kr månedligt på sex, jeg er lidt fedtet er ikke meget for og betale mere end højst nødvendigt, men af princip prutter jeg aldrig om prisen, jeg fortæller hvad jeg ønsker og samtid, hvad jeg vil betale, så kan pigerne bare takke nej, jeg har prøvet en' gang og prutte det betød bare, at da jeg efterfølgende brokkede mig over ydelsen sagde pigen, jamen du betalte heller ikke fuld pris :-(

Nå i onsdags på vej til Kbh meldte de om voldsomt kø på E20 østligt retning, jeg havde penge på lommen og havde regnet med og finde et sted i KBH, hvor de skulle bruges, - det er min erfaring at det er nemmere og finde billig god sex end i provinsen, nå men det var omkring frokosttid jeg kørte ind på rasteplads Kildebjerg hvor jeg spiste og havde taget den bærbare med, så kunne jeg i ro og mag kigge de forskellige sex-site igennem, og fandt også et par stykker i Odense som så interessant ud, det første nummer meldte, at nummeret ikke eksisterede længere, - et problem jeg ofte har rendt i, tror nogle af de mere useriøse sex-site beholder/opfinder telefonnummer for der skal fremgå de har mange brugere, næste nummer ingen kontakt, prøvede igen efter 20 min- havde jo tid trafikradioen meldte om meget lang kø ved Nyborg.

På EB fandt jeg så en annonce fra Ørbækvej, ( Adressen står i annoncen, jeg ringende og det var en østeuropæisk pige, hun lyd vældig frisk og havde til bud på ½ time med alt inkl. til 900 kr. det er lidt over hvad jeg egentligt var indstillet på og betale, men alternativet var ingenting og holde i kø, så jeg lavede en aftale og udtrykte ønske og lidt dominans det var på menukortet.

Ved ankomst til adressen var det er noget faldefærdig hus, men dejlig diskret parkering - det betyder meget for mig, fordi mange mennesker kender mig rundt om i landet, og jeg ved ikke hvordan i har det, men som kunde er jeg lidt stresset fra turen fra bilen og til kontakt 1/ der er ingen der skal se mig 2/ hvad venter på den anden side af døren, er billede og virkelighed den samme, er der andre i huset o.s.v. 3 / og endelig er blodet begyndt og rende i det andet hoved, det er måske derfor vi kunder har så pokkers svært ved og vende om, selv når alle advarsels lamper lyser, - hjernen er slået fra. Sikker grundet disse omstændigheder bankede jeg på bagdøren, og lidt efter lukkede en dejlig lyshåret pige op og ind kom jeg, der var rent og pænt i hel huset, jeg kom ind af køkkendøren, og vist ind i hobbylokalet som også var ganske rent, og menukortet blev stukket frem, alt kunne købes, men jeg gjorde opmærksom på, at jeg havde bestilt en ½ time med alt inkl. Ok sagde pigen ingen problem og de 900 kr. skiftede ejermand, jeg bad om og låne baderummet for den sidste vask, havde jo sat i bilen 3 timer efter sidste bad, og hvis der er noget jeg hader så er det de piger der lugter af numsesved, så derfor er jeg selv altid omhyggeligt med og være ren forneden inden akten går i gang.

Pigen var fra Letland og ca. 35 år og omkring de 175 høj og vægten var 60-65 kg, fin pige der lige passer til mit behov den dag, hun var meget lys i huden, og straks vi var af tøjet begyndte hun og kysse, i mens jeg rørte hendes silkebløde hud, den dag må min sexlyst åbenbart have siddet i læberne og fingerespidserne for det gik ikke lang tid før flaget var hejst på hel stang, hun forsatte kysseriet og jeg legede med et par bryster C-model med nogle gode vorter, lækket bare ligge og blive kysset og lege med et par gode vorter.

Efter noget tid - jeg havde mistet tidfornemmelsen, kom der gummi på drengen og fik et rigtig godt blowjob, fra start havde jeg udtrykt, at jeg også var til dominans, det kunne hun ikke levere, men det blev til noget napperi i brystvorterne ( lige en lille fidus til jer mænd, jeg tænder ikke på smerte, men engang døjede jeg lidt med og komme hurtigt, nogle gange kun jeg står på gaden efter bare 10 min. men jeg fandt ud af, at ved lidt smertepåvirkning, kunne jeg holde meget længere, den fidus skal i prøve, hvis i også kommer hurtigt eller i bare er meget tændt den dag) Efter bj skulle hun så endelig bestiges først i missionær stilling det fungerede ikke så godt det var lige som fissen var lidt bagud vendt, så prøvede vi bagfra, det var dæleme godt, hun havde også så tilpas lange arme, så mine nosser kunne nulres undervejs, det sætter jeg meget pris på, og undgår derfor altid de piger med korte arme, som ikke kan nå så langt bagud, jeg stoppede et par gange undervejs jeg skulle have noget for pengene og i mens havde hun forsat hendes hånd på nosserne.

Af en eller anden grund faldt potensen, så vi sluttede med et håndjob, det var hun også god til og igen stoppede jeg flere gange for og trække nydelsen, og på intet tidspunkt blev det kigget på uret. Håndjobbet var uden kondom, pikken bliver bare så tossi rød hvis det er med kondom på.

Alt i alt en god oplevelse som jeg kun kan anbefale, pigen er der 14 dage endnu.

Hus/ omgivelser OK

Kommer igen, nej skyldes udelukkende pris ( jeg skal prøve og komme med nogle anmeldelser på 500 kr. knald senere

KH Servicesboy

Redigeret af Servicesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja den onsdag kørte jeg over broen.

lige før Sprogø, gik trafikken i stå. 3 biler for an os.

En gul redningsbil, fra dansk autohjælp holdt i ydersporet.

flere privatbiler holdt i krybespor, og folk ved den væltede lastbil

modkørende side holdt mange biler i krybesporet.

da der var mange mennesker til at hjælp.

SÅ vi fortsatte og kunne lige liste forbi.

vi ringede til trafikradioen og hørte om uheldet.

vi var lige nået betalingsanlæget, da vi hørte at broen var lukket.

heldigt for os, uheldigt for chaufføren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udmærket beretning :P

Har også været forbi stedet flere gange, dog et stykke tid siden. Der var også engang en Shemale på stedet, hvad jeg godt kunne ønske igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på stedet nogle gange og vil sige selvom det har været forskellige piger, så har servicen faktisk været ganske okay, stedet ligger også fint aflukket.

De har nogle gange tilbud på 2 piger, men med en udløsning og sidst, skulle man bare have taget en halvtime, de arbejde lidt for godt på den lille mand, så det blev til en quicky :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...