Servciesboy 701 Skrevet 6. Oktober, 2021 Kære Fynboer og andet godtfolk Så kan i godt begynde og glæde jer,- Lucia kommer til Bogense om ganske få dage, hun er søg og god, læs anmeldelser under hende fra Jylland knus Servicesboy https://annoncelight.dk/showad/328897 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbo 122 Skrevet 6. Oktober, 2021 Kan du fortælle lidt om, hvor Ca, i Bogense Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 366 Skrevet 6. Oktober, 2021 ja en ting er sikkert de billeder er ikke af hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 701 Skrevet 6. Oktober, 2021 Fynbo skrev, for 31 minutter siden: Kan du fortælle lidt om, hvor Ca, i Bogense Tæt på havnen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1109 Skrevet 6. Oktober, 2021 Fynbo skrev, for 2 timer siden: Kan du fortælle lidt om, hvor Ca, i Bogense Ja. Det vil være rart at vide. Bogense er en kæmpe by….. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 923 Skrevet 14. Oktober, 2021 Jeg nåede heldigvis forbi Lucia inden hun forlod den enorme by Bogense igen, og det var som altid en oplevelse: Hun er ikke bare en flot og indlevende kvinde, men også en virkelig sød og sympatisk person. Nej, det er ikke hendes egne billeder, men hun er godt nok en toplækker MILF. Stedet i Bogense var i øvrigt en postiiv overraskelse: Virkelig pænt og stiligt, og det gav en ekstra dimension af ægte GFE med en lækker kvinde, at stedet ikke er en uhumsk bule. Lucia fortjener det. Jeg mener hun sagde, at hun herefter tager til Aarhus (eller var det Randers?), og at det ikke lykkedes hende at finde noget, der var ligeså pænt. Ærgerligt, for det giver i hvert fald mig noget ekstra. Men jeg vil nu alligevel besøge hende igen. Hun er virkelig dejlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg