Hop til indhold

Hårdt og ligepå knald i morgen(Torsdag 7/10)

Featured Replies

Skrevet

Tøsen hopper i gabestokken i morgen ( torsdag d. 7/10)  på Frederiksberg fra kl. 14,30 til ? 
Fantasien for hende er man kommer og knepper hende til man er tømt og hun er fyldt med sperm og så smutter man igen 
Hun vil være blindet og i gabestokken hele tiden og det kun muligt at slikke og kneppe hende , alt andet er no go 

Man kan risikerer der en der igang med hende når man bliver lukket ind men så må man inten hoppe ind i legen eller vente i sofaen til der er frit slag 

man kan deltage 15-30-45 eller 60 min eller efter aftale og pris fra 600 kr .

så smid os en mail hvis du ønsker at hjælpe med at fylde hende godt op 

Mail er 

[email protected]

960D7A04-4F5C-46A6-8732-5DB0F92C1587.jpeg

Skrevet

Det lyder betagende og frækt, men jeg er på arbejde på fyn i det tidsrum, så kan desværre ikke. Hvorfor sidder du ikke lige et kamera op, optaget hele hendes dejlige dag og sælger råbåndet til mig? 

Skrevet

Skal lige forstå det rigtigt...

Sutter hun pik?

Eller kun slikke hende og kneppe hende?

Skrevet
skraber7556 skrev, for 3 timer siden:

Skal lige forstå det rigtigt...

Sutter hun pik?

Eller kun slikke hende og kneppe hende?

Kopieret fra annoncen : “det kun muligt at slikke og kneppe hende , alt andet er no go”

Skrevet
Vendelboen skrev, for 8 timer siden:

Kopieret fra annoncen : “det kun muligt at slikke og kneppe hende , alt andet er no go”

ok det var da træls at hun ikke kan slikke en pik imens hun bliver kneppet af en  anden  samtidigt

Skrevet
grå skrev, for 10 timer siden:

ok det var da træls at hun ikke kan slikke en pik imens hun bliver kneppet af en  anden  samtidigt

Pisse træls at man efterhånden snart ikke kan få alt man peger på i dk :P øv for den Grå verden :rolleyes:

Skrevet
grå skrev, for 10 timer siden:

Pisse træls at man efterhånden snart ikke kan få alt man peger på i dk :P øv for den Grå verden :rolleyes:

Skrevet
Tv 2 skrev, for 12 timer siden:

Ja du  nu man elsker at få slikke pik og selv slikke en kvinde det plejer jo være en  selfølgelighed i den slags arragmenter   var du  selv med ?  ha en god wekend du aligevel jeg vil med næste gang

Skrevet
grå skrev, for 20 minutter siden:

Ja du  nu man elsker at få slikke pik og selv slikke en kvinde det plejer jo være en  selfølgelighed i den slags arragmenter   var du  selv med ?  ha en god wekend du aligevel jeg vil med næste gang

Jeg synes da det er et frækt setup. Pigen er ikke min stil og jeg kunne ikke i går. Men det er da et frækt setup og det er naturligvis pigen der selv vælger hvilke ydelser hun sælger.

blow kan man så få en anden gang tænker jeg….

Skrevet
grå skrev, for 12 timer siden:

Nej jeg var ikke med og ej heller til det (det var mest ment som en joke) 

jeg er mest til pigen alene, så beklager mit citat og selv go Weekend 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.