Hop til indhold

Recommended Posts

Dejlig kvinde, midt i 30érne vil jeg gætte på.

Kysser dejligt med tunge og er ret flirtende, hun forstår at tænde en mand. Fransk helt til roden som annoncen lover.

Berøringsvenlig og uden så mange "no go´s" man kan trygt give hende et klap i røven.

Store babser, smilende kønt ansigt, imødekommende, serviceminded - what´s not to like.

Det er ikke sådan jeg render rundt på en lyserød sky men har bestemt lyst til mere.

Det kunne godt være hende på foto´s men der skal lægges en del år til i så fald.

https://annoncelight.dk/showad/304036 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, hun er rigtig dejlig. Har mødt hende nogle gange for år siden, da hun var på Frederiksberg. Hun er til dato den eneste, der har forsøgt at voldtage mig på vej ind af døren, hvor jeg også blev snavet i gulvet. Hun var ret vild.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja som jeg forstod på hende var hun ret tilfreds med Tureby og havde ikke planer om en KBH tur, så i må en tur på landet hvis det skal være Sabrina.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, den 6.10.2021 at 13:57:

Dejlig kvinde, midt i 30érne vil jeg gætte på.

Kysser dejligt med tunge og er ret flirtende, hun forstår at tænde en mand. Fransk helt til roden som annoncen lover.

Berøringsvenlig og uden så mange "no go´s" man kan trygt give hende et klap i røven.

Store babser, smilende kønt ansigt, imødekommende, serviceminded - what´s not to like.

Det er ikke sådan jeg render rundt på en lyserød sky men har bestemt lyst til mere.

Det kunne godt være hende på foto´s men der skal lægges en del år til i så fald.

https://annoncelight.dk/showad/304036 

Ja dejlig pige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...